2009年1月2日 星期五

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART C)

哈哈~~~成日比人話我個BLOG唔UPDATE~~宜家繼續寫DAY 1的PART C先~~~


話說上回講到一早去到韓國冇得EARLY CHECK IN,唯有周街盪。最後去左冬甩店食新鮮出爐又唔駛錢的冬甩,買左杯野係度休息下。大約八點半,我地就開始今日的行程....第一站:景福宮~~~韓國以前的皇室宮殿。


由明洞行去地鐵站看到的名店~~ZARA



LV...夜景應該會更靚。



九點多就到達景福宮(政府中央廳舍)英文CENTRAL GOVERNMENT COMPLEX就已經一睇就知係乜野地方



呢個站有好多古時雕像,好有歷史氣息。好感受到古時的氣氛~~~呢張相係咪影得好有動感呢?!



我地研究左好耐呢個叫乜野門...."吊"老門?!(好似粗口)定係不老門呢?!HAHA


四個傻婆係度笑左勁耐~~~



到左景福宮的門口。係咪好似睇緊大長今呢~~~好多演員~~~上演左一幕唔知乜野...


好多人係宮廷的左邊走出黎....



就係咁喇~~~好似好型咁....一批批咁出黎




不過呢一幕都幾真實O家....好似返回以前咁



佢地又係度做一個唔知乜野儀式....其實有人係度做旁白,講韓文、日文和普通話。 但佢D普通話我聽唔明O即~~



好近呀~~好驚佢地..因為個個好似好COOL咁~~~



呢個儀式完左就行埋去影張相先~~~雖然今日天清氣朗,但其實呢度好大風...好涷



企左係度比你影,梗係要走埋去影返張相留念啦!



因為我覺得佢好似周杰倫,所以想單獨同佢影~~~圓左我想同周杰倫合照的夢~~HAHA



一場黎到梗係要入去睇睇啦!入場費3000WON,即約HK$15左右。



勤政殿~~~



低抄~~~


2 則留言:

  1. 你那個吊老門, 真係笑到我肚痛呢
    [版主回覆01/04/2009 00:14:00]HAHA....我地都笑左好耐....
    我地睇黎睇去都冇諗過係個不字...係返到香港有人講先知

    回覆刪除
  2. 妳好!我本來只係有d想二月去韓國自由行,而家睇見妳地去得咁開心,真係好想立即去。萬分期待妳的續集!
    [版主回覆01/04/2009 00:15:00]韓國真係有好多正野食....同埋最緊要係平呀~~~
    我都支持你去韓國~~~但最好不要跟團

    回覆刪除