2008年12月28日 星期日

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART B)

又返黎我地O既韓國之旅DAY 1的行程先~~~


話說我地去到酒店放低左行李。由於冇乜訓過覺O既關係,所以想EARLY CHECK IN一間房去訓一陣先玩,但酒店個邊話冇房可以比到我地,所以只好帶著疲倦的身軀去開始我地O既行程。


我地先坐地鐵綠色線去到再轉藍色線。係韓國,地鐵唔難搭,只要每個站的顏色指示行就可以睇到每個站有乜野線搭,一目了然。



等車期間,見到好多即製咖啡機,已經急不及待買好平又暖笠笠的咖啡飲。


入錢-->選擇所需飲品-->看著顯示可以知道飲品還有幾多秒完成製作-->在出口處取飲品....


每杯都係幾百WON....即係幾蚊雞港紙



製成品~~~在寒冬下品嚐暖笠笠的咖啡真係人生一大樂事~~~



味道還不錯...



藍色線轉車往明洞...呢度係經常經過的忠武路站



到達424號站明洞MYEONG-DONG...好興奮,因為第一次係自己黎到明洞~~~



地鐵站內的大型ETUDE HOUSE廣告。同事M話呢條眼睫毛液唔錯,所以今次的旅程一定會買啦!



七點幾去到明洞。好靜,人影都冇隻。完全想像唔到呢度就係明洞。我地咁早黎明洞係想睇下汗蒸幕幾多錢,想搵個地方可以休息一下。


呢間咖啡店好大間,有四層高。我地係之後O既行程都有入黎試試~~



MISTER DONUT門外有好可愛好似我的大獅子的冬甩仔公仔....其實我好想要O家...


專登影左呢幅相比大王睇



明洞汗蒸幕.....因為好貴,再加上未開門,所以最後決定唔去喇!



呢間商店幾靚~~~好似好多野買....我諗,若果明洞D鋪頭開哂門應該好多野買



我地最後入左冬甩店休息一下~~~呢間就係係香港執左笠個間美式冬甩店。


佢地有好大個OPEN KITCHEN比人睇下冬甩的製作過程。我當然又走去影啦!



在飢寒交迫之下,店員送給我地SAMPLE 冬甩食....即係FREE OF CHARGE....


好熱騰騰...好香...好軟....真係好好食...第一次食剛出爐的冬甩,真係好食到呢.....



你睇呢位小姐有得食幾咁開心?!


同埋呢度有好多種類的冬甩.....都係1000-1500WON.....



熱騰騰的冬甩在最後加糖漿的程序.....好美味..YUMMY YUMMY



店員將一個個冬甩挑起入盒





廿二種不同味道的冬甩



有得唔駛錢食冬甩,我地都買返埋綠茶飲下...係度休息下訓下hea下



同事M訓著左....大家輪住黎整古做怪影相....我雖然累,但係大庭廣眾之下都訓唔到...



八點幾九點,我地離開呢間冬甩店喇~~~~要開始行程喇~~~~



(待續)


3 則留言:

  1. 明洞, 印象中好似係賣波鞋的, 唔知有無記錯咁呢
    [版主回覆12/29/2008 13:45:00]明洞係shopping聖地.....有好多野食,好多野買.....
    基本上可以行完又行,百行不厭的地方

    回覆刪除
  2. 妳好!!!我都打算一月尾去韓國自由行,見妳哋第一天一落機後又無得check-in 加上舖頭又未開門,响條街度行都幾凍喎,咁早到韓國都唔知可以去做d咩先呢?
    [版主回覆01/03/2009 10:43:00]可以去汗蒸幕休息下...或者去CAFE度HEA下....
    不過你飲杯野休息下,D鋪都開始開門喇!
    或者可以好似我地咁去景福宮,因為九點幾都開門喇!
    跟團就會去賭場

    回覆刪除
  3. 什麼叫汗蒸幕
    [版主回覆10/15/2009 00:13:00]http://hk.myblog.yahoo.com/jw!W3OeHxKYBRstBzQXTwBVmmqimw--/article?mid=9886
    呢個BLOG有詳細介紹呀!你去睇睇啦!

    回覆刪除