2009年1月12日 星期一

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART G)

哈哈~~又係寫續集的時候...由於相片太多,所以每次都係寫到一少部份。


宜家又講返DAY1的韓國之旅的晚餐...話說我地由酒店行廿分鐘直路去到東大門。首要任務就係搵食~~~


左行右行,周街都係野食...都唔知食邊間好...最後我地選擇左呢間正野~~~~


其實入到去好光猛,坐得都幾舒服O家~~~~


我地係度睇一本好精美有圖片,也有英文名的MENU,所以係唔會唔識嗌野食的~~



入到任何一間韓國食店都會有的前菜---泡菜~~~~



比大家睇下D MENU先~~~~好多石頭飯呀!都唔知叫邊款~~~


你地冇睇錯...價錢為5,000-5,500WON..即係HK$35左右~~~係香港邊度會食到呢?!


仲有,我地都點左右上角的冷麵



另一版MENU....好多不同種類的食物....而且價錢唔貴~~~



AGAIN...



呢張相係比大家睇下我地四件褸叠起來就變成這樣的高~~



呢塊酸瓜食完好開胃



石頭飯駕到~~~~好熱~~~~~賣相都已經夠吸引~~~有好多蟹籽



另一個石頭飯~~~~好熱呀~~~一定有飯焦~~~~



呢個好似係泡菜豚肉~~~呢D賣相真係好少係香港見到...


呢D先係又地道又平的石頭飯


大家睇下下面兩段片啦~~~





大哂冷~~~






我地都好鍾意呢個冷麵~~~食左石頭飯咁熱氣,再食一口冷麵真係好爽...乜野熱氣都走哂~~~正....睇下D冰?!再加上呢個不锈鋼碗,食落去D麵真係既彈牙又有口感....


真係好好味呀~~~~



好惹味~~~~~



呢個MENU後面就見到呢間鋪的名和地址



我地叫左四個石頭飯加一個冷麵,每個5000WON,所以TOTAL係25,000WON,即HK$130左右~~~~好抵呀!!!



呢間鋪位於東大門,門口就係咁喇~~~~



食完晚飯...捧住個肚仔行街....詳情請看下回分解~~~~


(待續~~~)


7 則留言:

  1. 我鐘意食泡菜
    [版主回覆01/13/2009 22:26:00]哈哈..咁甘太要去韓國玩下喇...
    因為餐餐都有泡菜食

    回覆刪除
  2. 我今日卜咗package二月十五號出發la。妳的資料好詳細,好有用,會密切留意續集。
    [版主回覆01/13/2009 22:27:00]太好喇...可以成功出發....我見到人去都好開心...記住買多D野...
    睇黎我個遊記要寫返快少少喇...唔係你出左發返埋黎,我都仲未寫完

    回覆刪除
  3. 韓國我同PANDA爸都去過, 都是值得再去的好地方
    [版主回覆01/13/2009 22:45:00]哈哈...下次可以去滑雪...都係一個好浪漫O既活動~~~HAHA

    回覆刪除
  4. hi,睇到你個blog,想問你上面食石頭飯既地方係東大門既邊到,由mtr站應該點行先到架 , thanks

    回覆刪除
  5. 我想知上面間石頭飯係東大門既邊到,同點去?因為安排緊行程,煩惱中!唔該晒!

    回覆刪除
  6. 我想想知間野係係邊架?;P

    回覆刪除
  7. 東大門烤肉店及阿婆蒸蛋, 點去呀? 快要出發, 唔該哂.

    回覆刪除