2009年1月4日 星期日

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART E)

食完人蔘雞湯之後就向仁寺洞進發。


行去地鐵站途中見到阿豬媽自製紫菜卷,賣相吸引~~~而且好有誠意


幾個女仔O岩O岩先食完又話飽,但又忍唔住食喇~~~~1500WON,即HK$7.5...又走左去買黎食


你睇阿豬媽幾有心機鋪好多層料~~~



熱騰騰的紫菜卷,又為這個寒冬帶來一點暖意。


紫菜卷表面有層麻油,用錫紙包住~~~分左十幾件~~~



橫切面...紅橙黃綠藍青紫咁多隻色(講笑O即~~)


好好食~~~~



坐地鐵一兩個站就到仁寺洞站~~~根據指示牌就係向右行



韓國周街都好多白鴿...不過唔係好肥~~



原來係抄小路去仁寺洞SHOPPING地方



好大隻柿~~~好想食~~~



呢度就係仁寺洞主要SHOPPING地帶...不過我覺得似遊客區,好似韓國工藝品,同埋價錢唔平~~~



係呢條主要O既街道影張相先~~~



見到有個鐵甲人,好似以前有套卡通叫綠野仙踪的機械人~~~



街口有個觀光情報中心,所以好明顯呢度係主要的旅遊區



呢個商場入面有D比較年青的衣服飾物買。商場的中心有呢隻士多啤莉公仔影相~~我,當然不會錯過。



呢個商場的設計都幾開揚



四層高~~我有諗過一個問題,若果落雨點行呢?!


 



又係士多啤莉車仔檔~~~靚靚車



一路行返出去,見到有燒栗子。又係一個係寒冬加一點暖意的時候喇!



唔記得左幾多錢~~~靠石頭的熱力令佢熟



好熱O家~~~熱到燙手...味道一般,香港的炒栗子好食得多~~~



帳篷睇相...想試下,但唔知佢講乜.....所以算吧!



仁寺洞街尾方向的地圖~~~~



離開了仁寺洞在附近亂逛,這就是自由行的好處。第一次黎仁寺洞,下次可以唔駛再黎,因為我地係想買平野,唔係買貴野...所以呢個地方唔係我杯茶。


(待續)


4 則留言:

  1. 哗,韩国都好多野食啊
    [版主回覆01/04/2009 18:58:00]無錯....真係好多好平同好好食O既野...
    所以我第一日已經改觀左
    幾年前跟團去完之後諗住短期內都唔會再去,宜家改觀左喇!

    回覆刪除
  2. 我經常聽跟團去的朋友說去韓國冇啖好食,餐餐食唔飽,看來是旅行團的安排有問題。宜家我都改覯左喇!
    [版主回覆01/04/2009 22:27:00]HAHA...係呀....旅行團可能因為要平,所以去O既地方都係平同冇啖好食....
    其實並非如此

    回覆刪除
  3. 咩你都想試想食~~~~哈~~
    [版主回覆01/05/2009 23:30:00]係呀~~~~去旅行就係咁...乜野都試下MA~~~

    回覆刪除
  4. 你影到條紫菜圈好清楚好好味呀........好想食呀

    回覆刪除