2009年1月4日 星期日

2008 聖誕FIT魷+BBQ (PART B)

講返BBQ先....


四哥去郊外BBQ都食到好似西餐廳咁



食得咁危險....小朋友唔好學



AGAIN...我的至愛維也納腸腸



麥老闆與小副會長



突然間有幾隻牛牛闖入搗亂....乜野都比牛牛食哂LU



你睇佢地幾唔乖?!



大家都諗計仔引佢地走....



牛仔快D走啦!



紅衣戰士想玩鬥牛?!



小副會長審視緊D竿~~~



小副會長,你攪乜野呀?!



老闆燒衰左條魚.......攪到條魚劏開左個肚



小副會長,你個姿勢好似有D問題喎!



兩位猛男「幢」左係度唔比牛牛闖入我地O既地方



就係用呢個方法...牛牛無路可走就...調頭走喇!



牛牛:我都係想搵餐食O即...我幾日幾夜冇食過野喇!



呢個燒野食O既姿勢我鍾意...HAHA



好似去左CONCERT咁...今晚O既「豬腳」比SPOT LIGHT照住



燒住野食後,我地又去黃石碼頭FIT左一陣。無乜景,得大王中到一隻~~~


之後駕車返出去西貢滿記食糖水....不過大王在場,冇得食榴槤PANCAKE....


好充實完滿的一天~~~~


2 則留言:

  1. 咁大隻牛, 我都有d驚
    [版主回覆01/05/2009 23:29:00]哈哈...記得以前學校去呢度旅行個時已經有牛出現~~~HAHA

    回覆刪除
  2. 下次叫大王自己開多張台坐~~~hehe~~~
    [版主回覆01/05/2009 23:29:00]唔可以O既....
    我其實唔食得榴槤PANCAKE...何況係大王面前食呢~~

    回覆刪除