2009年1月6日 星期二

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART F)

講左咁多都仲係DAY 1,去到PART F都未講完DAY 1的韓國之旅。


話說上回講到行完仁寺洞後在附近的街道閒逛一下。


其實係韓國,周街都見到好多帳篷小食檔,買O既小食都大同小異。


我地行行下見到呢檔綠色薄餅有D興趣....


煎呢D餅要好多油~~~~



YEAH~~~~又有得食....第一日已經食完又食....呢個餅約1000WON,即HK$5.5...


都幾抵~~~至緊要係熱騰騰呀~~~~個餅好軟,好有口感...入面D醬汁甜甜地...好似食蘋果批入面D醬咁~~~~好特別



見到呢檔又想食....但....已經肚脹脹



其實今朝落機到宜家都冇訓過,每一步路都拖著疲憊的身軀~~~大家都眼訓,想訓陣先........去旅行應該RELAX的,所以大家就決定暫停行程,返酒店CHECK IN訓陣。


唔記得左呢幢叫乜名.....我地行行下已經去到呢度喇!



坐幾個站的地鐵返酒店。我地四個女仔,係咪應該比兩間係隔離的TWIN ROOM先...


點知佢地只做我地三個要求的其中兩個:


(1) 高層---我地住十四樓


(2) CONNECTING ROOMS-- 佢話成間酒店得五間CONNECTING ROOMS,同埋好FULL比唔到我地。


(3) NON SMOKING -- 間房係NON SMOKING


我地覺得冇CONNECTING ROOMS就好正常係兩間房係隔離,但我地兩間房係同一層,但就分開左係唔同BLOCK。我地落返去RECEPTION問佢有冇得換隔離房。佢乜野都話冇!


有冇攪錯!!!我地訂房個時係同時間訂兩間TWIN ROOMS,正常都係隔離,但就隔到我地老遠。講黎講去都話好FULL...咁冇野講啦!咪算囉~~~咁O既服務唔得囉...


我地下次都唔會住呢間~~~


不過整體上間房都幾新淨、寬闊和光猛~~~每晚都訓得好舒服


洗手間門外



有水送,有茶飲~~~



感覺都幾舒服~~~



我同同事K間房個景好正...可以望到東大門....見到APM嗎?!



涼衫...設施齊全



訓左係床度唔想起身...



太累了!我地大家都訓陣先再出去玩。


我地約好了在另一間房的朋友七點起身才出發去東大門。CHARGE幾個鐘電已經好好喇!


訓醒見到出面的夜景~~~好繁榮呀!呢度就係夜晚的東大門~~~



我地沿住條直街行去東大門。慢慢行要行十五分鐘。前面就係喇!



經過一間新酒店~~~外表普通...好似好暗



兩位同事咁快過左馬路



好多香港人住的CO OP RESIDENCE酒店....有煮食爐,好有屋企FEEL...又近東大門。



東大門的商鋪...呢幢野比我感覺好似去左日本咁....



十一月尾已經有聖誕FEEL~~~~



(待續)


5 則留言:

  1. 你好有冒險的精神呢
    [版主回覆01/11/2009 18:04:00]HAHA...其實自由行唔難同埋好玩好多O家~~~~~
    好想又去呀

    回覆刪除
  2. 韓國.....好耐無去過lu.....下一次一定同你去過,但係一定睇下有冇釣具店先
    [版主回覆01/11/2009 18:05:00]UM.....咁我諗你唔會同我去韓國喇~~~~
    唔緊要啦!...沖繩有釣具店O家~~~HAHA

    回覆刪除
  3. 好想快d睇續集!
    [版主回覆01/11/2009 18:05:00]HAHA...我D遊記實在太長喇~~~~~得閒我就會寫~~~~多謝你支持呀!

    回覆刪除
  4. 期待妳的續集, 我二月頭都會去韓國, 不過係join團, 我驚好鬼凍呀!!!!
    [版主回覆04/08/2009 19:52:00]哈哈..大耐先回應你TIM
    唔該哂你幫我買O既野..TKS

    回覆刪除
  5. 請問你由hotel walk去 圖中western CO OP RESIDENCE遠嗎? 是一直走就到嗎? coz 我在想 6015 bus get off kukdo hotel 會不會方便我去western CO OP RESIDENCE.....thxxx
    [版主回覆04/08/2009 19:52:00]係呀...直路向東大門方向行五分鐘度就到...
     

    回覆刪除