2011年3月25日 星期五

BLACK LIST RED WEDDING

由於有BLOG友問我對RED WEDDING的評價,我覺得急不及待要插隊分享一下先。


若果大家有留意我之前的BLOG都知我在尖沙咀金巴利道的RED WEDDING租了五套衫,有媽咪衫2件、奶奶衫1件、老爺和老公禮服各1件。


2010年10月不期然找到這店和CONFIRM了租以上的衫皆因有些款式都看得上眼,而且覺得價錢都可以接受,所以就HOLD了個價之後再約時間去揀衫。


那時候SERVE我們的SALES簡稱M小姐都SERVE我們都不錯,給予不少她的經驗和意見幫我們揀衫。說真的,要應付長輩的要求比我們新娘更難呢!


雖然那時店鋪都很多人,她也耐心的負責我們張單,還幫我們襯了披肩、禮服背心和TIE。


我還問她是否BIG DAY前可以再FINAL FITTING和轉款,她還說可以。


之後到了BIG DAY前一個月左右,我致電去RED WEDDING問M小姐是否在,而且約FINAL FITTING。誰不知噩夢便開始......


電話裡的店員說M小姐已經無做,我們沒有FINAL FITTING,之前選定了就不能轉款。新娘的衫就可以轉一次,主婚人衫就不可以轉,因為公司的系統在2011年1月1日已經轉了,之前選了的衫NUMBER已輸入電腦不能改。


當時我已經很氣憤,第一因為之前M小姐說過可以轉一次款。第二,主婚人的衫就低一層次不可以轉?第三,你公司轉系統與客人何干?第四,你說已輸入電腦不能改即是我加錢都不能改?聽到這句真的無名火起。


這一刻,我已經開始對這店有點反感呢!與之前同M小姐揀衫時的感覺很不一樣。


我按捺住自己怒火,因為說真的...籌備結婚的時間,一定要好好CONTROL自己的EQ,不要為少事動氣。


我同自己講,上次揀的衫都可以,不改就不改了!之後和大王講這事,可能因為同時間有很多東西要忙要煩就放下這事件。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


之後,在BIG DAY前一星期,她們終於有人致電叫我去拎衫。


我BIG DAY是3月12日,正常來說是在BIG DAY前一日去拎衫,誰不知店員說我那幾件衫都沒有撞期,可以在3月7日提早拎衫,還衫更可以在3月14日星期一還衫。(但我們星期一要去HONEYMOON無人還衫,而且其他衫都是13號還...不過我們不理這個問題先。)


她們約我3月7日下午時間,所有人都要返工,最後改了3月9日晚上去取衫。


這晚,老爺、奶奶、媽咪、大王和我一行五人去RED WEDDING取衫。噩夢正式開始....


先試大王的白色禮服......後來大王試完出來我先知SERVE我們的J小姐比了一件不合身和沒有鈕扣的恤衫比大王試,試完出來條褲好迫。我後來望到白色禮服上的其中一個膞頭有點灰灰黑黑色,於是就同SERVE我們的J小姐講。


這時候,我已經心知不妙。究竟有沒有將衫去洗才給我們?若果我明天就是結婚,取衫時才見到這樣會點?我這時候已打定最壞打算就是要求取消大王禮服的訂單。


我們與SERVE我們的J小姐講這個問題,她說要除下來找些東西去刷下膞頭位。我心想,不是吧?!


一件未完成,同時間就叫奶奶試衫。奶奶試完好勞氣,因為完全不合身。上身、腰和PAT位都不合身。若果是跟之前的SIZE去改,不會連長度都不對吧!


中間的過程我都不願多講,總之,之後我媽咪的兩套衫和老爺的禮服也是全不合身。


而且,那個J小姐還說她只是負責幫客試衫,不是SALES。我們叫她襯披肩、背心和TIE。她反問我有沒有帶之前試衫的相?!還責怪我不帶之前試衫的相。


奶奶問J小姐為甚麼衫是不合身和連長度都不對,J小姐還說上一手的身型不同。但個問題是,你叫我們來取BIG DAY的衫不是已跟之前寫落的SIZE差不多,衫都要乾乾淨淨嗎?


我不知道她們有沒有先將衫清潔和改SIZE才叫人去取衫,但我好肯定大王那套禮服就一定沒有洗,而且每一件衫都沒有改SIZE。


若果是BIG DAY之前一日取衫會怎樣呢?我要不要那些衫?我要等多久才可以取衫?J小姐沒有解決我們問題,只是不斷的重覆著她只是負責幫人試衫。又話現在去改衫,但師傅還在改其他衫,要排隊改衫。(不知排到那個時候.....)


我們已經很多不滿,沒有一件是OK,還叫我們轉個細點的地方再試衫。我這刻真的好氣憤,感到很不尊重。你們不正視我們問題,還搬我們去洗手間隔離旁邊那狹迫的地方繼續試?


這時候,大王也開始與她們講道理。叫J小姐找店鋪負責人出來.....J小姐入了一間房,之後出來與我們說負責人叫她說負責人不在香港。


沒有負責人就叫當時店鋪的話事人出來啦!她又說自己只是負責試衫,叫我們自己打電話比M小姐(但M小姐已經沒有做...)。講到好似跟本沒有事是關她事呢!


我們作為客人,結婚是件大家開心的事,我們去取租靚衫在大日子著。當取衫的時候,沒有一件是合身和乾淨,你不幫我去解決這些問題,只在不斷說這不關自己事,作為客人的我們可以怎樣?!


後來有個X姑娘都看不過眼走了出來叫J小姐收聲,因為J小姐真的愈講愈錯呢!我們只要你清潔這些衫和改到合身,但你不解決問題之餘還責怪我們,叫給我們電話打比已經沒有在RED WEDDING做的M小姐,這究竟是怎樣的態度?!


之後X姑娘知道我們的問題就積極幫我們解決。一件件的幫我們重頭試過,而且用扣針扣著一些位置再叫師傅改,還幫我們襯背心、TIE和披肩。至於大王那件白色禮服,她們說要叫乾洗公司再洗,所以衫都要在我大日子前一日再來取衫。


飾物方面,最後我們一件都沒有選,因為飾物櫃擺放零亂,隨手取幾條鍊來看都已經甩了石,還是不租安全一點呢! 雖然X姑娘暫時幫我們解決了問題,但我覺得這店好像沒有系統和零亂,各員工都有點各顧各的心態。這是我個人觀感。


雖然最後都暫時解決了問題,但之前發生的事真的令我十分不開心。說真的,整個籌備結婚的過程,幸運地沒有與公司有爭拗,估不到在最後取衫的過程會發生這樣的事!


之後婚前一日取衫,同樣不是一去就有衫取。等了很久才取得衫,我在隔離的唯美主義取了所有衫,RED WEDDING的幾件主婚人衫還未取得.......效率真的突然間高下立見。


婚後還衫的一天,說好了11點多12點就可以還衫。結果,我12點幾到店鋪還沒有員工返工。有位修理的叔叔開了門給我坐在店鋪半個小時先有員工返工........


可能,只有我這樣不幸才遇上這些事情。我只是將自己不幸的事分享給大家知道,好讓大家有心理準備和做一些東西去預防這些事情發生。


這是唯一一間店鋪令我感到非常不快,可能租新娘婚紗晚裝會好一點吧!


22 則留言:

  1. Red Wedding 係咪會展成日放好多衫上台果幾間之一??????
    [版主回覆03/25/2011 17:40:00]哈.....我唔係去大好多次EXPO,我都唔知呀~~~~HAHA

    回覆刪除
  2. 嘩, 真係超差呀!!!! 不過呢, 我送客的湖水綠晚裝及我老公註冊時的白色禮服都是在RED WEDDING開倉買, 我地都好鐘意, 價錢又超值~ 可能我地是買走的關係, 所以無咩接觸到D Staff, 好彩無遇到你的bad experience~
    [版主回覆03/29/2011 17:37:00]哈....買走又唔駛接觸佢地O既SERVICES又唔會有BAD FEELING~~~
    攪囍事最緊要開心MA...

    回覆刪除
  3. 嘩, 初頭我仲想去呢間租tim..
    [版主回覆03/29/2011 17:36:00]其實...去每一間租衫鋪都要小心D....

    回覆刪除
  4. 嘩!!!呢間咁差架!!!
    [版主回覆03/29/2011 17:35:00]只係我唔好彩...有D朋友試過都OK

    回覆刪除
  5. 多謝你分享返你既經驗,的確藉得參考,唔單止red wedding,就算係去其他地方租衫,都要小心...
    [版主回覆03/29/2011 17:35:00]係呀!去第二間鋪都要小心.....
    睇下做唔做到D預防措施...

    回覆刪除
  6. red wedding曾經係我選擇之一,好彩沒揀到佢~
    [版主回覆03/29/2011 17:34:00]佢D衫款又真係幾多又平少少O既~~

    回覆刪除
  7. 嘩﹗咁樣服務態度真係好差喎﹗好彩最後都settle到,唔係就麻煩啦﹗
    [版主回覆03/29/2011 17:33:00]唔SETTLE都唔得....
    我見到佢咁真係想叫佢退錢呢!

    回覆刪除
  8. So bad!
    [版主回覆03/29/2011 17:32:00]小心為上...HAHA

    回覆刪除
  9. 我o向佢果到join o左package 租10套衫, 一開始果個sales姐姐都講o左奶奶mammy同男禮都係冇得轉款, 不過就會final fitting lor!!
    攞衫都咁麻煩....我都要小心d先得.....預早d....求神拜佛...
    [版主回覆03/29/2011 17:32:00]係呀!所以JOIN左就小心D...驚佢攪到BIG DAY前失哂預算呀!
    不過呢D真係要睇好唔好彩...我自己就非常唔好彩呢!

    回覆刪除
  10. 我之前都睇過呢間~~望過佢d衫都ok~但因為個時已經join咗溫馨~所以冇再諗~睇到你既comment~好彩個時冇join到啫~~
    [版主回覆03/29/2011 17:31:00]哈.....又真係好好彩呀~~~~

    回覆刪除
  11. 真係好 BAD 呀 ...
    [版主回覆03/29/2011 17:30:00]哈..不過你同我都唔駛再遇到呢D事喇...HAHA...YEAH!

    回覆刪除
  12. 吓, 又會咁嘅?真係唔好彩呢, 可能真係因為個sales走左, 無人follow都未定呢
    我媽咪衫, 99衫, 新郎衫都係呢間租, 就無問題呢
    [版主回覆03/29/2011 17:26:00]係呀~~~所以我都覺得我係超級唔好彩呀!
    大家去邊間租都要小心D呢~~

    回覆刪除
  13. 。 ☆° ChErRy° ☆.。2011年3月30日 上午10:18

    好彩你講一講..我正打算星期日帶媽咪去red wedding睇衫...
    睇黎唔去比較穩陣d........搞婚事已經忙到出煙,仲要處理一d唔應該發生o既事,我EQ低,一定會鬧到飛起....
    [版主回覆04/02/2011 00:13:00]可能係我唔好彩...
    不過大家JOIN邊間都要小心D...問清楚D...同埋睇下可唔可以早D拎衫啦!

    回覆刪除
  14. 我係會展join左佢地既package,下星期去試衫仲諗住加租幾件,連埋奶奶一次過係佢度搞埋。
    不過我上網見呢間評價都ok wor,听你咁講,都係睇定d先
     
     
    [版主回覆04/02/2011 00:14:00]係我自己咁唔好彩....未必個個都係咁O家~~
    若果D衫O岩心水和價錢OK就JOIN啦!不過當然之後要自己睇緊D...

    回覆刪除
  15. 莎拉蛋糕Sarah Cake2011年4月5日 凌晨3:53

    你既經歷同我係wedding whisper都差不多, 我就衰到, 其中有件衫到我結婚前一日當日先話件衫唔係hk,,,有啲衫又係完全沒有改就叫我地去final fit
    http://hk.myblog.yahoo.com/sarahjeff11/article?mid=2125
    [版主回覆04/14/2011 12:37:00]嘩.....衰到咁?!好差呀!
    呢d鋪真係要black list呀!!

    回覆刪除
  16. 我個朋友話佢而家加價到俏佳人咁貴呀! 等我叫佢唔好JOIN先! 可唔可以ADD我呀? 我ADD左你架喇!
    [版主回覆04/14/2011 12:40:00]嘩....咁貴?!不過可以衡量下d衫靚唔靚先選擇.....
    有時可能只係我黑仔o即....
    我都add左你喇!

    回覆刪除
  17. 好差呀!曾經想過找他們,有一件鍾意。好彩後來無落單呀!
    [版主回覆06/24/2011 09:06:00]唉...呢間野真係............

    回覆刪除
  18. Hi,你好!我想講我同你個case都差不多呀!!!
    大家千萬不要係這間red wedding租衫,而且你絕對不是唯一的特別例子,
    其實我本身係沒有寫blog的習慣,不過我都忍唔到啦~ 因為我都以為自己係個別的例子!!
    其實我big day係今年9月,未取衫,不過我想講其實我係上年已經join佢地,一樣係已經走左的Mxx負責,上年我比左$500試衫,見好似幾多款,所以就full pay晒,Mxx小姐說我可以今年年頭試返我在比$500試衫睇中的那見,因為我full pay(即$500試衫)當日睇中了一件紅衫,但因為出左街,無得試,Mxx小姐叫我今年年頭去試,點知去到,一樣有d勁不負責的員工說Mxx小姐已經走左,唔比我試,我好嬲,嘈佢,跟住佢就話比我試10件紅色,點知試左兩件,佢又話有客人到,唔比我繼續試,但係我係有約到時間試衫,我再嘈佢,佢話咁可以繼續試,不過而家試完後,之後唔比再改,我話Mxx小姐之前話可以在婚期前一個月再轉款,佢話唔比,一係你而家唔好試,因為佢地轉左system,入左電腦無得改,又話之前唔係佢負責,佢唔知,佢只係幫人試衫,我真係超嬲,好想大喊呀~其實仲未講完..
    [版主回覆06/24/2011 09:20:00]噢...你同我個case好相似呀!差唔多八成似...基本上係我o既複製版。我覺得係佢地藉口mxx走,所以更加不負責任。
    我宜家結完婚,我覺得間間鋪頭都好好,只係呢間有呢d咁不快的經歷。我覺得mxx已經係最正常的員工,其他真係......唉....
    若果比左錢o既,希望佢順順利利,唔好攪到有不快事件發生.....

    回覆刪除
  19. 我打電話約佢地時間試衫時,都係好混亂,當我在早上打電話約佢地時,問佢地最快可以約幾時,我話我只可以星期一至五放工時間或星期六,日全日,佢地話最快要下個月中,咁ok啦,之後同一日下午,再打去問,說我想試麻媽媽衫,幾時有?我沒有說我是早上打來的同一位人,佢竟然答我今個月尾的星期六都ok,可能佢以為我未比$,我立即話"下..我今朝打來,你話最快要下個月中", 當然我唔排除可能有人cancel左booking,不過佢竟然答我:"呀...我睇錯左,原來今個月full左啦,你可以下個月頭來試啦"...我真係o晒嘴,如果我真係今個月來,到時你比唔比我試呢? 仲有,你而家仲係話下個月頭可以,但之前又話下個月中,其實我只係打個電話約時間試衫,點解都咁混亂~想問下有無其他sis都發生過類似的情況?
    我真係對依間失晒信心,仲有,其實我join依間,係因為有朋友介紹,我join個時見佢地好似多多款,d sales又 ok,價錢又抵,所以join,不過因為我join時,個fd仲未結婚,只係confirm左款,點知我個fd在結婚前一天去取衫時,佢地同我個fd講佢果件粉紅色迎賓衫爛左,叫佢選過另一條~
    嘩..我真係好驚發生係我身上,因為我選好個果款,就係喜歡果個款,仲要明天就結婚,你竟然依家先叫我再選,如果真係發生,我一定係佢間shop大喊丫~
    我未來老公都知我係咁既人,所以而家我係出面另外租了一件婚紗和晚裝,將原來的1婚紗+3晚裝+1男禮,變成 2媽媽+2晚裝+1男禮
    [版主回覆06/24/2011 09:21:00]你的應變做法都唔錯,起碼將不幸程度減至最低!
    點都好,祝你順順利利呀!開開心心迎接big day啦!

    回覆刪除
  20. 我妹妹結婚時, 响red wedding 租左一件家姐衫, 點知取衫當日
    (1) DIRTY DRESS: 件衫有幾 pat 紅酒印, 改衫 c fu 話塊布係咁, 但我們堅持係紅酒印, 最終即場洗乾淨左, 真係唔知佢地有冇洗衫架 !!!
    (2) OLD DRESS: 條裙多處走紗, 其中一處在心口, 經處理後先叫做冇咁礙眼
    (3) BAD ATTITUDE: 條裙吊腳 (本來係小問題), 但叫c fu 改佢就淨係改長條裙底 (即內長外短), 叫佢再改佢就鬧我家姐, 跟住我妹知道後就好嬲咁同個 sales 姐姐投訴, sales姐姐話個c fu 好忙所以先一時語氣差左d, 冇野呀化, 你忙你既事, 咁對d 客都得!!! 我妹話我地辦喜事點解要俾你地鬧呀!! 十萬個憤怒 !!
    [版主回覆07/19/2011 12:02:00]哈...睇到你的case就好似我當日咁....
    唉...所以寫出黎都係想大家小心d呀~~~

    回覆刪除
  21. 多謝你地分享呀, 我原來誋住join 佢地, 而家一定唔會考慮ah
    [版主回覆07/19/2011 12:03:00]係呀!我地講出感受,因為當時真係太嬲,希望大家小心d呀!

    回覆刪除
  22. 間嘢開頭sales你果時真係咩都講得出,見你租左衫就sales埋她們公司的化妝師w,但未試妝真係唔好衝動, 無論點吹墟又俾相你睇講到點萬能,睇相都化到set到等呀,真係要自己親身試過化妝的實力先好俾錢,如果唔係俾晒錢先知根本兩碼子的事仲要無得退之餘,個所謂的化妝師要婚前一個月唔夠叫你搵過個囉!而間公司就局你將筆錢轉做俾家人化妝都唔會退。而攝影方面,效果得唔得就未知,但過程你亦唔好希望他是個負責任的,話明幾時會俾你睇版,結果遲成個星期,仲要話返你轉頭,叫你唔好急囉,真係好好笑。飾物要取衫當天才俾你試,同樓主所講一樣啦,甩皮甩骨,相信無人想俾錢受氣或委屈,所以奉劝姊妹—句,不要只聽sales的話,俾錢前要三思。

    回覆刪除