2009年1月3日 星期六

四個女仔韓國四日三夜瘋狂食喝玩樂團 DAY 1 (PART D)

由於太多朋友和BLOG友叫我快D UPDATE個韓國之旅,所以我要加快進度寫返快D~~


又話說上回講到去景福宮。我地入左去睇,個度好大....行極都未行完....


之後抄小路出左去,去左附近的博物館。見到出面有呢D光禿禿的樹,有一種淒涼的感覺,所以影低左~~~



就係去左呢個博物館....入面都好大,但係....全部都係韓文,唔知講乜野...所以係度避一避風就走喇~~~



沿途都有好多古色古香的寺廟



 



我覺得呢個像好得意,所以影返幅相先



十二點幾,係時候去食午餐。係韓國的第一餐正餐就係去品嚐鐘路區的土俗村蔘雞湯。下面張相就睇到係景福宮的2號出口行120M。



到達方法:
















1.地下鉄3号線景福宮(キョンボックン、geongbokgung)駅2番出口を出て道なりに直進します。2.約180m歩くと、左側にコンビニ「GS2」が見えるので左折します。
3.曲がって直進すると、左側にあります。-
-





データファイル
・タイトル:土俗村(トソッチョン)
・住所(日本語):ソウル市 鍾路区(チョンノグ) 体府洞(チェブドン) 85-1
・住所(韓国語):서울시 종로구 체부동 85-1
・電話番号:02-737-7444
・営業時間:10:00~22:00
・休日:年中無休
・日本語:注文程度可
・支払方法:ウォン、円、カード(JCB,visa,master,amex)
・禁煙席:あり
・交通:地下鉄3号線景福宮(キョンボックン、geongbokgung)駅1番出口 徒歩7分


途經的生果店~~~去旅行梗係要試下當地生果,再加上食咁多熱氣野,梗係要清清腸胃啦!



就係呢間喇!土俗村蔘雞湯~~外面都好特別~~~一睇就知應該會好食啦!



一塊木版MENU~~我地就叫左左邊第二隻的蔘雞湯~~~因為有得選擇烏絲雞,又有人參酒,我見人地仲有薄餅~~~不過我地只係每人叫左一個蔘雞湯...因為已經知道會食唔到其他野



店鋪內的榻榻米好熱....但就真係有好暖的效果~~~店內裝修都唔錯~~



唔理你食乜野都一人一碟泡菜~~~我地一致認為呢度O既泡菜係整個旅程中最好食..


辣度適中,味夠,仲好豐富.....唔知有菜...仲有蘿蔔



呢個就係土俗村人蔘雞湯喇~~~熱騰騰~~~~



等你地都感受下幾咁熱同埋正啦!


睇下幾多料?!以前跟團個D...真係行開一邊囉!


但呢個蔘雞湯真係...不停係度嘩嘩聲....因為D料多到係一定食唔哂~~~


咁涷O既天氣之下食呢個雞湯真係好滿足~~~真係人生一大樂事~~~~


講真,呢一餐令我對韓國呢個國家改觀。



睇下呢兩位團友幾開心?!



呢個唔係O岩O岩整出黎O既雞湯,而係我地食唔哂O既.....所以我建議可以兩個人食一窩....



杯茶仔係比你食完之後飲



個湯真係幾濃味....唔似以前飲個D味精湯。有條大蔘O家....



難忘的一餐~~~門外拍照留念~~



(待續~~~)


4 則留言:

  1. 韓國泡菜, 我鐘意食呢

    回覆刪除
  2. 睇見就肚餓,好想食!

    回覆刪除
  3. 你好,我叫 韓文 中,但我並唔係韓國人,我係一個香港人

    回覆刪除
  4. 我想問個menu成個都係韓文, 點睇呀 ??
    我二月都去呀...姨家plan緊 !!
    [版主回覆01/23/2009 23:41:00]其實佢有幾項有中文名
    其他有部份係本旅遊書有介紹....不過,若果你見到隔離台個D野想食,都可以指住比服務員睇話想要.....
    HAHA

    回覆刪除