2010年1月13日 星期三

食過返尋味@蓮香樓

上星期平日的一個晚上,放工去到上環信德廣場等待正從澳門工作回來的大王。


大家想一想去那裡食晚飯,我從OPEN RICE網頁一SEARCH上環就見到「蓮香樓」。


於是就充滿期待的心情去試。


蓮香樓為於中環蘭桂坊威靈頓街160-164號。我們由於是晚上去用饍,所以都沒有試到這裡聞名的點心,所以今晚主要是食小菜。


門外展示了招牌菜家鄉釀鯪魚和古法雞蛋焗魚腸。



平日的晚上,好容易就搵到位。一坐下來就有「阿叔」侍應問我們飲怎麼茶。



看一看MENU,懷舊八大名菜:大花蝦、西檸雞、酥炸軟殼蟹、梅菜蒸腩片



還有生根蜆介鯪魚球、紫蘿牛肉、雲翠炒馬蹄和紅燒鮑翅。真係...樣樣都想試!可惜得我們兩個就不能叫太多菜。



再問下阿叔侍應有甚麼招牌菜,最後叫了以下這個「醬燒骨」。


一上台,阿叔就即刻幫我們切開。



嘩!肉稔而且鬆化,好好味呀!好惹味!



大王點名要食的古法雞蛋焗魚腸。本身我都唔鍾意食魚內臟,但最後都食左好多。


因為食落去無腥味之餘,再配上香噴噴熱騰騰的焗蛋.....好正呀!



哈哈..令我諗起之前去韓國食的蒸蛋。大王落了一些胡椒粉。



另外還有一個腐乳炒什菜。大王~~~開餐喇!雖然兩個人食唔得多,但已經好豐富喇!



食完枱上面的食物已經捧住個肚腩仔。侍應叔叔仲話有糖水送。


但......大王督促我要減肥,所以有得睇,無得食!



這裡仍然保持住懷舊味道,好似回到五六十年代的香港。



這裡還有糕餅外賣~~



我地問侍應叔叔夜晚有冇得食出名的馬拉糕,原來要一早打定電話來預訂先有。


這裡著名的還有八寶鴨 ,聽聞做法是把蓮子、栗子、咸蛋黃等餡料放入鴨內再以上湯炆至糜爛。只要用匙羹便可輕易劏開。鴨肉一點都不硬但吃落就有一點干。餡料還十分入味。大家記得下次若果想去和食八寶鴨就是打電話去預訂喇!


 


預訂電話: 2544 4556


3 則留言:

  1. 我未去過, 但亦冇打算去呢
    [版主回覆01/21/2010 00:10:00]噢..你冇興趣呀!

    回覆刪除
  2. 原來蓮香都有八寶鴨食,好開心呀!我還意為只得美心在年尾才有。
    知吾知是否要預訂,及價錢如何?
    [版主回覆01/21/2010 00:09:00]你試下打電話去問吖!我都唔知幾多錢
    下次真係要BOOK位同人一齊去食!

    回覆刪除
  3. 我係 N 年前去邊, 已經忘記咗味道,
    睇完你的推薦, 要去尋回當年味道.
    [版主回覆01/21/2010 00:10:00]得閒經過個頭又唔知食乜就可以試下

    回覆刪除