2010年1月17日 星期日

東至東北風4-5級的BOAT GAME

昨天星期六,是2010年第1次FIT魷。本身雄心壯志,希望破龜,釣得2010年第一隻魷,結果.....慘不忍睹。整日水口好差,全日都好疏口。


今次有小信師兄、高佬、主席、大王和我。


食早餐時間,大王叫我減肥,唔比我食公仔麵。但我好涷,想食暖胃野。最終都是吃了一碗餐蛋麵。



主席借了一本日文的劏魚書比大王。我和大王都好高興,因為大王常常下廚,而且好有學習精神,成日都自己劏南油魚。這本書有好清楚的劏魚步驟,原來不同種類的魚有不同的宰切方法。這本書對大王真的會有很大幫助。多謝主席的幫忙~~



扮頒獎先~~~



小信師兄開竿喇!好高興你又參加我們的釣行呀!



主席戴左冷帽好似「周柏豪」。大王都買了頂SHIMANO冷帽黎帶~~~


高佬係後面攪乜呀?!



大王都開竿喇!



我又試下帶冷帽~~~我自己覺得好好似「外星小美兒」個D卡通公仔~~HAHA...


睇黎我都唔係幾適合帶冷帽,一D都潮唔起~~~



好耐未同過小信師兄影相!出發前信心十足~~~



大王又用日本妹,我只夠膽用土炮海雞蝦。



呢個橡筋鈎蝦裝置是主席的傑作。佢話駛乜用廿幾蚊買個舊野~~~



大王話個餌木盒仲貴過入面D蝦,左邊是日本妹,右邊是海雞組合。


最右邊就是高佬至愛--->芋頭!



YEAH!兩位SHIMANO LIMITED PRO的MODEL,示範最新一季的SHIMANO釣魚套裝。



 


高佬的睡衣釣魚套裝。記得上次去佢屋企,佢都係著呢條褲。哈哈~~~好似O岩O岩訓醒咁~~



出發!



小狗企定定偷望我地~~~好乖巧呀!



今日天氣都唔錯~~



呢兩位好似阿爾蓋達組織的恐怖分子,唔通黎到三門仔做大事?!



YEAH!出發!已經涷到縮下縮下~~



好鍾意呢D一舊舊好似豆腐花的白雲。



又多一個阿爾蓋達組織的人上左船?!



哈哈~~久違了的GAMA磯鞋,當然係換左行街底啦!天氣涷唔著CROCS喇!



天文台天氣預報說今日東至東北4-5級風。今日出到去又唔係好覺係4-5級風,可能因為唔係去到好遠的緣故吧!


大王好快就釣到兩隻魷B,但大家都好沉靜,因為今日好水濁,FIT左好多槍都....好似個海底冇生物咁~~


後來大王又釣到隻肥少少的魷。



小信師兄有270度釣,幫我地引D魷魷返黎~~~



高佬中魷~~



OK SIZE就KEEP。今日的釣況好可怕,我初頭都雄心壯志,好比心機FIT。愈FIT愈頹喇!



有限度專業LIMITED PRO,都係小信師兄咁瘦先著得好睇。



比心機呀!



休息中的大王!



我相信成日出海BOAT GAME的人都知呢度係邊度啦!



呢個位,島上零丁有一棵「椰樹」,經常出海的人都會知道呢度係邊度!以前呢度創過好多佳積,但最後幾次每次都捧蛋而歸。



好明顯呢個係我常用的FIT魷組合,粉紅系列。



上半場暫告一段落,要食飯休息一下。大王正諗緊下半場有乜野對策。點攪呀?!D魷魷唔知去哂邊?!



又是一個星期六的塔門,這個漁村十分寧靜。來到這裡,真的甚麼煩惱都沒有了!



今次在曬蝦毛~~~



下半場開始,原本撈箕使用率是零,即沒有用過撈箕。好快就有得用第一次,但原來又係撈埋D非魚類。HAHA...每次都有帽飛左落海~~



下半場都冇乜影相。釣況好差,平時好多魷魷的地方都.....


唔知D魷魷游哂去邊...可唔可以搵個潛水員落水睇下呀?!


我覺得呢張相的大王好型呀!



時間不知不覺咁過,大家都釣到好少魷。小信師兄就釣到一隻漢堡飽。我就依然好似小信師兄咁講:「你又捧蛋喇!」


哈哈....睇黎要一排唔好釣魷喇!轉去釣下魚轉下運先~~~


太陽落山喇!大家都要返歸喇!


高佬與魷魷~~小信師兄係後面攝位~~



周柏豪都影張魷魷相先



YEAH!大家都話釣唔釣到都無所謂,當出黎玩下~~~



醉人的日落~~~



又一個開心的釣行~~


6 則留言:

  1. 細細地都好過冇呀
    [版主回覆01/21/2010 00:06:00]哈....咁又真係好過冇~~釣得到先開心

    回覆刪除
  2. 好, 女王妳update左我就加分啦!
    [版主回覆01/21/2010 00:06:00]等大王同高佬UPDATE真係有排等!

    回覆刪除
  3. 係咪有人黑住你呀? 或者八字唔夾呀?
    Check Check 佢喎    ( 實唔係我 你同我落船係破個人紀錄 )
     
    係咁落去唔係辨法喎!
    [版主回覆01/21/2010 00:08:00]其實我都同大王講過同某些人相沖,大家唔可以同船~~~(哈哈...賴得就賴~~~)
    咁樣落去都無辦法,咪當出海吹吹風囉!

    回覆刪除
  4. 叫大王 Scan 咗本書 E 比我研究吓好喎
    [版主回覆01/21/2010 00:08:00]HAHA.....你都有興趣?!第時自己係屋企劏魚~~

    回覆刪除
  5. 近來D魷都唔知去咗邊處, 真係無晒,
    D朋友話可能是水口凍, 唔知是否有關? 
    [版主回覆01/21/2010 00:04:00]魷魷同魚魚都唔知去哂邊~~~
    慘淡~~~

    回覆刪除
  6. HI~請問去宜d boat game貴唔貴呀,同女仔去方唔方便呀(去wc),可唔可以比d資料我呀(d船點book,有沒有電話可介紹下).
    thank you
    [版主回覆01/21/2010 00:04:00]BOAT GAME都幾貴..二百幾至三百蚊左右一日~~
    睇下你BOOK的艇家收幾多錢而定!男女一齊去,大家去廁所都唔係咁方便。女仔就一定冇得去廁所O家喇!睇下中途會唔會上岸食飯同去廁所啦!

    回覆刪除