2010年1月3日 星期日

開口講結婚

由於我自己本身都有一個BLOG,再加上得閒的時候要籌備一下結婚的事,所以這個BLOG就擱置了一段時間。

2009年過去,2010年來到,原來下年年頭就結婚。一年後的今日,我只剩下幾個月時間。那時候應該是十分忙。

其實決定結婚只是幾個月前的事........

不知大家是怎樣與同屋企人講自己將會結婚呢?

回想幾個月前的一天,我六點準時放工,返到屋企七點左右。平時,我地五兄弟姊妹,通常都係我一個唔駛加班,所以返到屋企得爸爸媽媽和我。

這時候,爸爸坐在客廳的梳化上,我也坐在旁邊一起看電視。

這一刻,我知道這是一個適當的時候告訴父親大人。要通知父親大人,知道他的心意,我才開始去搵場地。

但是,我的心突然跳得很快很快,快得連我自己也控制不到。平時也不是這樣的。

突然間,叫自己快快說出來。開了個頭就好說多了!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我說:「老豆...我....都一把年紀喇!都係時候成家立室喇!」 (哈哈...點解咁似男人的對白?!)

爸爸說:「係呀!差唔多時候喇!」

我說:「所以,下星期同大王媽媽佢地飲茶就係講大家結婚的事喇!」(因為大王爸媽約了我爸媽十一月頭飲早茶)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

之後的對話就不便公佈喇!但談話過程中都好輕鬆,大家都將心底那句說出來。

其實我爸爸對大王平日的表現都好正面。爸爸一早已經當大王是家中的其中一名成員,所以爸爸當然不會反對我們的婚事啦!反而覺得我遲婚呢!

但,我覺得結婚的TIMING是DEPENDS ON我地兩個人。

同爸爸說了,就開始婚禮的籌備了!

第一步: 初步擇日

第二步: 搵場

5 則留言:

  1. 你好勇敢wow自己講 ~ XD
    我都係等男友開聲同屋企人講咋!
    [版主回覆01/08/2010 20:09:00]哈...我太錫男友喇!佢好緊張,驚衰...所以唯有我開個頭先啦!
    HAHA

    回覆刪除
  2. 我果時係同家姐講先,因為未搵到機會同媽咪講,點知家姐又同咗媽咪講,攪到媽咪有啲唔開心,因為唔係我親口同佢講!!不過最後都冇事,諗返轉頭都覺得好笑!!
    [版主回覆01/10/2010 15:48:00]係呀!所以成個結婚籌備過程中都要考慮到好多野...
    不過,宜家都好..你媽咪冇事!

    回覆刪除
  3. 我0係美國住, 父母都0係香港, 我打電話返去同媽咪講咋 我打電話都已經好緊張喇.... 如果我好似你咁, 面對面, 實好鬼緊張! 不過由於係爹地逼婚既關係.... 好似易講dd, haha
    [版主回覆01/20/2010 21:59:00]哈...DADDY迫婚?!好攪笑.....
    咁又真係易講好多呀~~~
    要親口講真係好緊張

    回覆刪除
  4. Sparkly Nail & Makeup2010年3月23日 下午6:42

    GRAD DINNER /姊妹/ 宴會化妝推介月
    每位只須 $180 化妝連髮型設計 送優質舒服假眼睫毛 3位以上減至 $150位 ! 新娘化妝 $880-$2180 專業.細心.不趕場.
    http://hk.myblog.yahoo.com/yeeman113/article?mid=255

    回覆刪除
  5. 知你正在籌備婚禮 , 恭喜你先 :
    http://hk.myblog.yahoo.com/ywlam2july
    你有興趣訂造一些回禮禮物 ? 華姐同林姐可為你設計回禮禮物仔 . 我地可以先為你做版 , 你認為滿意才為你大量造 , 有興趣黎自作業查詢 . 我地亦可再詳細傾 , 其實我地仲有好多有關婚嫁嘅大型黏土製作可以俾你睇架 ,  你可以造黎做個紀念吖  .
    得閒黎我地度傾啦 !

    回覆刪除