2010年3月12日 星期五

第一輯PREWEDDING PHOTOS@法國婚紗(分享篇三)

攝影師我幫地CHECK馬灣個邊的天氣,好大機會去唔到喇!聽聞個邊D雨都幾密下!


呢個時候,我就先換深紅色晚裝,影左晚裝相先。


都係琳琳幫我換衫同轉髮型。原來琳琳化左妝靚女好多~~~


大王後來都睇我轉頭。我地同琳琳都好好傾,因為大家都係怕悶的人。我同琳琳講,頭先幫我地影相O既阿JOE好似余文樂,助手RAY就激似郭富城。佢都係度笑.....


我又話頭先佢地有個化妝同事好似蒙嘉慧。大王又話剛才見到一個勁似VANESS吳建豪。


攝影師JOE話佢地之前有個攝影師差唔多100%似CHI LAM。嘩...CHI LAM喎!勁型勁MAN呀!哈....但聽聞宜家出左去做MODEL。


大王同琳琳講,話佢有D似陳法拉。哈...原來,之前都有人咁講過....


即係頭先講O既明星樣,之前有好多客有咁講過啦!


琳琳今次幫我SET返個短髮LOOK,束起左上去。GOOD!因為我的婚紗LOOK都已經放左頭髮落黎,我就係想三個LOOK都明顯有唔同。


大王係側邊睇都話個LOOK正,話好過之前試妝個個....咁呢個我都不得不否認O既。


所以,呢個LOOK正面睇就係短髮,但側邊看睇就多D層次。怪唔得攝影師影晚裝LOOK時,我好多時都SHOW側面。


好喇!我地正式開始影九龍塘的室內高貴景喇!


VERY GOOD!個個景都比我地影哂!應該無漏喇!平時睇人地相就多,原來真實在景係咁O家!好興奮呀!


我最鍾意BAR台和鋼琴景,希望影得靚靚啦!


在洗手間偷拍!哈哈...



我地仲可以偷偷地入返去公仔房坐係度影。哈哈...



合照就難自拍喇!



大王型仔黑色西裝LOOK。



再黎多張~~~型呀!



在等拍鋼琴景時,偷偷地邀請右:攝影師阿JOE(我地叫佢FB余文樂)同左:助手阿RAY(FB郭富城)合照。



雖然影唔到婚紗LOOK。但好開心呀!多得大王誠邀佢地一齊影相!我先可以影到少少花絮相。



當然,大王都要上鏡啦!



鬼馬LOOK~~~



今日完滿影完九龍塘室內外的婚紗和晚裝相。


至於外景,真係要POSTPONE呀!若果我地要搵返呢個組合,最快都要4月30日呀!


OH MY GOD!要比多一個半月先影外景那PART先有得睇相....本身我星期一就有得睇喇!


若果4月30日成功影埋外景相,最後都要5月頭先有得睇相。


都無法啦!天氣唔好都影得唔靚~~~所以都要接受再請假黎玩!當影多一次,玩多一次啦!到時就全力出擊全心全意影好外景相。


不過,過多幾日的5月5日生日,就出發去台灣影PREWEDDING PHOTOS,所以四月尾五月頭真係影...影...影......


今日係法國婚紗影相真係好難忘、好開心和好好玩!SERVE我的所有人都好NICE!


我叫攝影師JOE比我睇返少少PLAYBACK....唔錯喎!


起碼應該唔駛重影先啦!駛唔駛加錢買相就要到時係MON度睇清楚先知~~~


有排等喇!要KEEP住唔好肥落去呀!


 


 


9 則留言:

  1. 睇到你d相都好開心呀, 個頭set得好靚! 我覺得白色衫嗰位有點似william喎
    [版主回覆03/13/2010 22:02:00]因為婚紗LOOK係會放D頭髮落黎,所以晚裝就揀束起哂....襯埋D頭飾都唔錯! FB化妝真係唔錯....
    係喎!你講講下都有D似WILLIAM。。。不過,真人真係勁似郭富城呀!HAHA...佢仲唱左首「愛的呼喚」~~

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀!!好靚呢~~出來的相一定會好靚!!
    [版主回覆03/13/2010 22:35:00]哈哈....睇返D PLAYBACK都OK呀!
    不過點都要到時放大睇得清清楚楚先知~~~
    唉..要等到最快五月頭先有相睇..

    回覆刪除
  3. 放心啦,你做足功課,出來效果應該好正﹗
    影多日外景就當玩多日同埋係第二輯之前做熱身啦,最緊要影得開心﹗
    [版主回覆03/14/2010 13:43:00]哈哈...你講得好O岩呀!
    我都係諗住當玩多日咋!咁感覺上好似影兩次咁.....但...希望個日真係好好天啦!我唔想見到個天黑黑...

    回覆刪除
  4. ♡°。黑豬安。°♡2010年3月15日 凌晨4:43

    原來影pre-wedding都唔懶得!!
    唉 ...我諗我都要開始做定功課...想休息下都唔得添
    [版主回覆03/16/2010 11:00:00]其實你睇得多SAMPLE PHOTOS就知自己想要D乜....
    比化妝師同攝影師睇,佢地若果專業O既都會CATCH到你想要乜...咁會好過用口講,都唔知佢明唔明...

    回覆刪除
  5. 哈哈,我地影果日又係兩個 "呢" o係個toilet度偷影...
    [版主回覆03/16/2010 10:58:00]我見好多人都係TIOLET偷影,但燈光攪到唔係影得咁靚!
    下次影外景時,希望明目張膽影多D花絮返黎啦!

    回覆刪除
  6. 化粧啦、髮型啦同你的笑容都好自然呀,放心啦,影出來一定好靚呀~~連大王都笑得咁開心同鬼馬,就知你哋好enjoy啦~~放心啦,等睇靚相啦
    [版主回覆03/16/2010 10:57:00]哈哈.....第一次影真係覺得好好玩...怪唔得知有些女孩子影完又影啦!
    影完真係有D唔捨得...唯有寄望四月尾補影返外景時再ENJOY一下啦!
    大王真係好鬼馬....HAHA

    回覆刪除
  7. 我見你地都影得好開心~ 單係個過程都令人回味啦~ 笑得開心, 一定影到靚相ge!!! ^^
    哈~ 等我下次都走去廁所偷影先~ :P
    [版主回覆03/16/2010 14:58:00]哈哈....唔好咁張揚的偷影就OK啦!最緊要唔好比職員睇到....
    其實偷影都係想留返一個回憶O即!你影返黎記住比我地睇下喎!
    影相化妝真係好開心O家!

    回覆刪除
  8. 你就好啦,做足準備仲玩得咁開心!!隻眼仔化得好精靈呀!我聽日又去喇,真係有啲擔心!
    [版主回覆03/16/2010 16:51:00]哈...可能我訓夠,所以先咁精靈。
    你唔駛擔心,比D信心佢地,好似你咁講今次要做足準備就一定無問題!
    我要四月尾先影外景呀!有排先有得睇相~~~
    期待你聽日返黎的報告!HAHA

    回覆刪除
  9. 哈哈…諗起之前影結婚想,成鬼日都狂偷影…
    [版主回覆03/26/2010 22:27:00]我有研究過點解會偷影...因為太耐都未有得睇相喇!
    同埋香港人鍾意乜都影一餐!HAHA

    回覆刪除