2010年3月18日 星期四

與兩位南油艇家的飯局

昨晚與大王參加了釣餌師筏會與兩位南油艇家(安仔和肥雞)的飯聚,實在是既難得又開心的機會。

其實我對這兩位艇家都有一定程度的認識,因為大王經常把他的南油之行詳細的匯報給我聽。每次聽他的匯報,我都覺得自己一齊出了去玩。

今晚之飯局原來得我一個女子,起初以為安仔老婆都會去呢!不過不打緊,其實各位男士都可以用他們本身的語言溝通。我不會覺得難聽入耳,還覺得好好笑!

參與今晚飯局有主席、高佬、肥榮、大王和我,地點筲箕灣一食店。這裡環境雖然不太乾淨,但食物真的好食。安仔這地頭虫介紹得去的地方,都唔會差得去邊。

這裡的蠔餅真的好鬆化,我好似未食過呢種味道。GOOD!

等我幫你地影張大合照啦!




之前聽大王講過話上安仔船BBQ,不過我未上過呀!希望之後再有機會去返次啦!




其實我以往兩年,每年都去過一次南油。第一次出南油,就是跟大王上肥雞船。

那一次雖然很大風浪,但我都頂得順!厲害!(自己讚自己~~)經過那次之後,我先發覺原來出南油都可以食到屋企食的好WARM家常小菜,肥雞嫂的手勢真的很不錯呀!

今年的五月,希望天朗氣清,讓我有機會上安仔船同各位去玩啦!真的好期待呀!

今晚大家東南西北都傾,對出南油釣魚了解多了!肥雞同安仔都好風趣,大家少了點隔膜,不是艇家和釣魚佬的關係,而是乜都傾的朋友關係。好似大王出了這麼多次南油,雙方都建立了默契,這樣出南油真的會玩得開心。




點解大王影高佬食雞腳呢?




今晚我都領教到安仔成日都要「計數黎講....」,真係可以將呢個詞語無限次造句。

主席做乜咁cute?哈哈




原來安仔同肥雞好friend。大家o岩channel真係幾難得~~~

肥雞同安仔都係飲得之人,無人夠膽挑戰肥雞。




拍埋去大王度就知安仔有幾瘦。哈哈~~




點解安仔會比$500主席?

原來,大家都咁了解安仔。好攪笑..




高佬同大王,若果你地有時間就copy返d相去寫blog啦!

快d攪個唱K GATHERING比安仔啦!原來佢有潛質參加「超級巨聲」O家!

沒有留言:

張貼留言