2010年3月21日 星期日

又去FIT一FIT

昨日三月二十日星期六,三人行組合: 小信師兄、大王和我又出發去FIT魷了!


之前因為怕曬黑,所以暫停了一切的釣魚活動。現在,可以去玩下感受下藍天碧海。


所以在出發之前,心情真的好興奮。


知道最近的水口很差,對FIT魷都沒有太大期望。結果,真的又再一次FIT唔到魷魚。


小信師兄這個大師傅級都只是釣得兩大隻。最近D魷魷去哂邊?可能水太涷,唔知游左去邊喇!


出發喇!大王和小信見最近北水一帶釣況麻麻,所以今次去遠D。我地去左果洲呀!



三人行的架生。



大王新買給我的RADSTEP釣魚帽。粉紅色我好LIKE!我諗以後都會帶呢頂帽去出海!



先去艇家的魚排拎少少野,見到BB肥左好多,卷埋真係成個波咁~~~



好難先捕捉到BB影正面。



艇家話無幫佢剪毛,所以睇落去肥左。



今日的兩隻魷都係小信師兄中。第一隻都真係幾大隻...小信師兄話佢的活躍程度不高,所以收佢返黎都無乜點作反。


梗係要同收獲影返張相啦!(其實呢隻魷魷知道要影相,所以發惡,噴左一大堆墨....)


幾時都話...影相係有代價O家!



果洲的大型六角柱群。



今日不停圍繞果洲轉位。果洲真的蚊患嚴重,去到邊離岸咁遠都好多蚊圍我地。


小信師兄仲要著短褲短衫,後果當然........不堪設想啦!


我同大王都唔係好佢好多,成日係度拍蚊。大王仲鍛鍊到敏捷的拍蚊技巧。


小信師兄的第二隻魷魷~~~收返黎個時已經噴到成個海都係墨。



辛苦艇家了!



我地見水口咁差,轉玩釣魚先。


大王同小信都好攪笑...又JIG魚,又雞魚釣組....好似幻想自己去左南油.......


大王中魚?!



小信師兄都中魚



原來係食用裝石狗



突然,大王有D唔尋常舉動。一邊收,我見佢枝竿已經彎哂。最後仲親眼睇到斷埋。


之後就當手絲咁收....



嘩!大家都好興奮,因為在香港水域釣得斤頭雞魚。



初頭大家仲係度笑話試下呢個迷你版雞魚釣組釣雞魚,點知原來真係掂O家!HAHAHA



呢度就係果洲的火燒排,上年我地三個就上左呢度SHORE GAME FIT魷。宜家睇返真係幾怯,點解我個時可以夠敢上去釣?艇家都話若果呢度吹東風,D浪會淹蓋左呢度。



迷你版雞魚釣組試驗成功,當然可喜可賀啦!HAHA



我們的CROCS~~~



小信師兄在火燒排曾經有一下大野拉蝦,收返黎時甩左。小信師兄再加時作賽,誓要釣返隻巨物上黎,最終都比佢走甩左。


之後大家試多幾個位都無魷魚的形跡,我都轉左去釣魚。反而釣魚仲有D收獲,魷魚就真係唔知去左邊喇!


回程喇!



返艇家魚排再處理收獲。雞魚好攪笑...



魷魷...你D同伴去哂邊呀?!攪到你咁孤獨~~~



李錦聯師傅劏魷真係手扳眼見功夫



呢個時候當然要收工啦!



大王心諗....最近D釣況咁差,睇黎都要休息一下遲D再出擊喇!



雖然釣況不太好,但可以將身心暫時得到RELAX,同陽光玩遊戲,感受一下大自然已經好足夠喇!


沒有留言:

張貼留言