2010年3月4日 星期四

結婚絲花球---繡球配白色茶花

由於我都知道白襯綠色的花球比較淺色,影相出來不會太突出。大王見我三心兩意就提議送多一個比我,那麼就不用煩惱喇!


我在MY GIFT SHOP翻看一些日本花球雜誌,看看那個花球合眼緣。最後還是覺得港式的花球好像順眼一點。


這裡的花球有大中小SIZE之分,小的好像是$188, 中的是$258,大的是$328。每個價錢都會配有一個新郎襟花。


本身大王REQUEST想我用向日葵花球,我都覺得好SHARP,但只有小SIZE,中SIZE又好像太大。



另外這款彷ANGNES B的大粉紅牡丹配茶花花球也是我的至愛,大SIZE要$328。


我拎上手都覺得太大,若果變中SIZE又好像不太靚,所以最後都無揀到。



花藝設計師就按我的喜好找些絲花來拼給我看,最後決定以下這款。



早兩天上去觀塘OFFICE取花球的一刻,才發覺原來這個花球的顏色那麼搶。GOOD! I LIKE IT!



繡球配白色茶花~~



有我最鍾意的粉紅和粉淺,再加上繡球和白色茶花。愛死了!


PREWEDDING的兩個花球準備就緒!


期望下星期五的法國婚紗影相呀!希望天朗氣清,影得順順利利,開開心心啦!


4 則留言:

  1. 漸變繡球花好靚呀!

    回覆刪除
  2. 第2張相O個個好清呀,都好靚,不過而家你呢個仲好啦,夠SHARP,影出來會好好睇o架~~我都好鍾意繡球花仔

    回覆刪除
  3. ♡°。黑豬安。°♡2010年3月4日 晚上8:38

    個花球幾靚喎~~~
    我鍾意隻色...

    回覆刪除
  4. 我都超喜愛繡球花, 很想看你的靚相呀~

    回覆刪除