2008年5月30日 星期五

終極東京箱根七天之旅---DAY6 (PART C)

第六天  


日期: 4月25日 (星期五)   


行程: 新宿-->下北沢-->上野-->新宿


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我地帶著疲累的身軀從上野回到新宿, 本來想食杜如風介紹的魚生飯,但係細伯同伯母又唔係太喜愛食,所以都係去番佢地最愛上戶屋啦!不過我地冇去歌舞妓町o個間,去左近西口o個間,地方大一點。


      


一人一個套餐,份量其實真係幾夠飽....



重有我最愛o既滑滑烏冬,日式照燒汁雞扒飯套餐,成個都係$HK60有找,好抵,值得推介!



另外叫多一個花魚燒,都係HK$45,味道不是太咸但夠味。



食飽飽之後,我地再去街街行夜市,新宿的夜市就好似旺角敢,就算幾夜都有好多人



之後我地番酒店收拾行李,準備明天番香港了,真係好快已經係日本之旅最後一晚,唔係好捨得禁快番香港添,唔知吞拿大王d Yen洗晒未呢?




新宿太子自從裝修之後,房間靚左好多之外,原來夜都相當唔錯。



吞拿大王嘗試一項挺舉的新紀錄,因為我地o既急已經室爆左....haha,之後為左補充番d體力,我地又去左食野啦!



今晚o既主角王將冷面,同埋佢最出名o既餃子...味道比香港juicy一D,冷面份量好full。



好飽呀!最後返酒店沖完涼享受埋個"ICHI哥"就覺覺啦!



明天就係最後一日啦!


 


 


1 則留言:

  1. 點會係最後一日呢, 大把機會再去架嘛

    回覆刪除