2008年5月15日 星期四

終極東京箱根七天之旅---DAY4 (PART B)

食完午餐之後就係淺草附近行行。去到一間超市,見到好多生果和蔬菜都好平。尤其是我地好鍾意食o既士多啤莉,200-300yen已經有交易。


你睇下面個蜜瓜只係580yen,即係港紙五十幾蚊。我地好想買幾個黎食,但一陣仲要去台場,唔想咁快已經背住幾個蜜瓜。自由行其中一個特別之處就係唔好咁快令到負磅過重,之後o既行程會好快支持唔住,所以就決定唔買喇!



咁大盒燒盒只係1,980yen。若果係香港食,幾塊就已經幾百蚊.....我相信質素都係差唔多....



新發行的haagen dazs雪糕---拿破崙味~~~298yen



就係呢隻喇!見到都想食~~~



我地最後買左一盒士多啤莉380yen & haagen-dazs雪糕。


你睇!見到已經想食~~~



好美味~~~好想再食呀!.....



淺草遊客觀光中心。門上面o既日式公仔會郁o家!



大約兩點多,我地要向下一個目的地「台場」進發。首先要搭都營淺草線去到新橋站,再轉乘無人駕駛列車ゆりかもめ。


下面係乘搭無人駕駛列車到台場中途的景色...好大條o既彩虹橋。遠處還見到富士電視台。



去到JOYPOLIS樓下有架「台場一丁目商店街」的車。前兩年去個時架車係商場入面,宜家搬左出黎。



「台場小香港」...係咪真係好似香港呢?!



黃昏的彩虹橋~~~



見到一隻可愛的狗狗~~~~超得意呀!



台場皮蛋城已經冇左~~~之前成日係度夾公仔返香港......



我地行左過去PALETTE TOWN 同VENUS FORT個度,即係台場的彩虹摩天輪旁邊。近距離見到咁靚o既摩天輪~~~夜晚仲好靚.....我試過係disneyland個邊望過黎台場呢邊o既摩天輪。我覺得呢個係一個好浪漫o既地方。



比較新的商場~~~



話明venus fort,入面好似venetian咁...係咪覺得自己去左澳門呢?!入面買o既野都幾貴,所以得個睇字。



好典雅的一個地方。



見到推糖機就身痕。最後用1000yen(500yen6次)推左9大筒18粒裝melty kiss朱古力,同埋大量糖糖,滿載而歸。用少少錢換來很大的歡樂~~~


下面呢幢好高的筒裝薯條係點推都推唔到落黎~~~



TOYOTA MEGA WEB博物館加車展~~~~



(待續)


2 則留言:

  1. 好想再去呀! 上一次去台場, 響露天的地方坐了一小時, 感覺好舒服, 空氣好好!
    [版主回覆05/18/2008 00:09:00]係呀....唔駛去台場SHOPPING,只係坐係海邊靜下已經好好~~

    回覆刪除
  2. 我去過三次日本都係跟團, 從未試過自己去, 係咪好玩過跟團呢?
    [版主回覆05/18/2008 00:11:00]自己去一定好玩過跟團。
    你可以去一些自己想去的地方,食一些自己想食的東西,唔需要有那麼多的限制。下次一齊去吖!

    回覆刪除