2008年5月11日 星期日

終極東京箱根七天之旅---DAY3 (PART D)

食完拉麵之後就返Best Western check in連續住三晚位於十五樓的executive room。


一入到去...嘩!好大呀!可以開到好多個行李箱呀!其實半價後的executive房只係12,500yen一晚,即hk$975一晚。


一入門的右邊係好大o既廁所~~~有企缸和浴缸。



張床同business差唔多大~~~但地方夠大。



你睇幾大呢?!



可以放行李箱在櫃仔上面,方面執行李。



係床度睇電視都幾舒服~~~因為地方夠大,冇局促感。



洗手間有好多用品供應。gel、wax、潤髮乳和漱口水等~~~~



仲有bath salt



shampoo、conditioner 和bath gel.....



還有DHC護膚套裝...正呀!



今日的戰利品---箱根串串草餅



係OUTLET FRANC FRANC買的毛巾和保溫杯。



LEGO買的TEE~~~~好可愛....



小王子博物館買到的手信。這個是小王子袋仔....



買左咭片套、貼紙、袋仔、便條簿和記事簿。



OUTLET買的衫約3000YEN。



OUTLET買的衫約3000YEN。



約2000YEN。



沖完涼就黎試下我地買的特價590YEN(原價890YEN)壽司。味道一般啦!不過真係幾平..



還有我的至愛帆立貝刺身300YEN。原價為464YEN。



當然唔少得士多啤莉啦!好滿足呀~~~~



第三天行程完畢!


3 則留言:

  1. 你好,請問一下你住既酒店係自己上網訂既嗎?
    [版主回覆05/13/2008 23:45:00]我住o既best western同溫泉酒店都係自己上網訂..因為agent或旅行社冇得訂...send左e-mail過佢等佢地reply返個confirmation e-mail就得o家喇!
     

    回覆刪除
  2. 你好,請問係米special offer黎嫁?
    因為我係best western個網度搵吳到呢個rate,如果7月中去o既話會吳會有呀?
    Thx

    回覆刪除
  3. 我上次都有買小王子既袋呢﹗

    回覆刪除