2008年5月20日 星期二

終極東京箱根七天之旅---DAY5 (PART B)

下午一點多,我們便在這間位於原宿的PIAZZA ECO FARM享用午餐。其實之前在杜如風的「流行東京」節目裡看過介紹,剛好又路經此地見到環境不錯,所以便試一試。



收銀的店員指示我們入內到樓上坐。但我們一上到去就覺得好焗,可能因為開著暖氣,再加上有好多人食煙,所以就落返去坐係出面。我建議大家都係坐出面,空氣清新,環境幽美,旁邊又有小植物。我覺得係香港唔會好常有到呢種感覺,所以就選擇坐出面。


可能因為店員不多,唔夠人serve樓上的客,又serve我地坐出面的客,收銀那位店員好像不太喜歡我們坐出面。


我們叫了四個不同的SET,全都要有機健康食品。


這是頭盤,涷的有機豆,味道不錯。



我的蛋包飯...都幾大碟。



呢個SET係杜如風介紹個個。有竹筒飯、竹筍和湯...呢個餐最抵,且都係最飽。D飯愈食愈有,食極都食唔完。



另一個SET。薯條好好食。



環境係咪唔錯呢!對面有得SHOPPING~~



呢個頭盤同之前係箱根食O既好相似。質感唔錯,幾滑。



好豐富呀~~~其實每個SET大約1000YEN,但好豐富,而且有機食物食落去感覺健康一點,可以值得一試。



飯後就周圍行,好快就行左去張敬軒的迷失「表參道」,覺得呢度好似中環,好多名店係旁邊,好GRAND。



表參道山~~~我覺得夜晚呢度每間鋪頭開哂燈會好靚。



BURBERRY店。內左去行左一陣,好多款式,而且係第二度未見過,真係唔買都睇下啦!係BURBERRY店再向前行就會見到AGNES B店。這間AGNES B店是我在東京見過款式最齊全的店。店分三層,入面可以見到FEMME、HOMME 、VOYAGE和ENF ANT的物品,真是目不暇給。店員也很親切,過10000YEN立即退稅,絕對是一個SHOPPING的好地方。



唔覺唔覺又行返去古色古香的原宿駅。


 



張BATHING APE POSTER好得意。



下一站涉谷SHIBUYA。


即刻到第一個景點---上州屋。涉谷的上州屋有幾層,款式也很多,但價錢與新宿那間店不同。有些物品,新宿比較平。而且,我個人覺得新宿那間一層過,地方大和光猛,行得比較舒服。由於要把握時間SHOPPING,我地三人放低吞拿大王係度選購魚具,約好六點半在綠色涉谷JR度等。



天橋上看到的JR涉谷駅。



涉谷地標---縱橫交錯的路口。還有大銀幕電視。一來到這裡就覺得自己後生左,呢度係一個好青春好潮流和好有活力的地方。



不得不在綠色涉谷電車前拍照留念。一陣係度JOIN返吞拿大王。



我們先到SHIBUYA 109-2 和109商場購物,因為比較適合我買。其他PARCO和0101CITY就太貴喇!


入夜的涉谷中心....



(待續)


沒有留言:

張貼留言