2008年6月1日 星期日

終極東京箱根七天之旅---DAY7

第七天  


日期: 4月26日 (星期六)   


行程: 新宿-->成田機場-->香港


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


嘩咁快就係終極東京箱根七天之旅的最後一日喇!心情當然冇前兩日咁起勁,因為錢又用完,假又放哂!


好強烈有一種依依不捨的感覺。因為講得出話終極之旅,都唔知幾時會再黎。我已經去左四次東京,所以下次都要轉下旅遊地方喇!


早上五點幾望出外面日出的景色。當然影完相之後再訓返啦!



早餐於新宿歌舞伎町的餐廳。自助形式買左飛之後就搵個位坐。下面是我叫的親子井和麵豉湯。



豚肉燒定食餐~~~



早餐後返酒店執拾最後行裝check out。最後當然要再望一下外面的東京景色啦!一望無際...



check out後在新宿附近再閒逛一下。經過了很多夾公仔game鋪。我地之前黎東京次次都會夾好多公仔返屋企,因為屋企冇位放,所以今次決心唔夾公仔。


所以影下相去懷緬一下啦!


好可愛的鬆馳熊公仔....其實都唔易夾,因為個隻夾o既腳太鬆喇!



我細妹的至愛post pet熊....



還有可愛小白免...



好多小雞仔呀!



次次看到0101就覺得好有時代感。再見喇!0101



我地再係京王和小田急百貨行了超市部,買左幾個好靚好似好好食o既麵包,諗住搭機場巴士時食。


跟住又去食喇!臨走之前再黎味千拉麵食個拉麵先走。


要了一個元祖熊本復刻版拉麵,每日限定50個,價錢730yen。真實同相係咪好似呢?!


味道偏濃...濃味有濃味好食~~~~



還有期間限定的cheese 拉麵,780yen。



又係同相一樣,不過豬屎味食落去就好溜....



again豬軟骨拉麵。



一點半行過去小田急百貨旁的機場巴士站買兩點飛去成田機場。今次,真係要走喇!



哈哈...搭巴士都要成個鐘。有時間梗係又要食啦!呢個係牛角飽~~~



我買的藍梅酥。好香好脆~~~~正.....270yen。



去到機場,好順利check in左就行下街先~~~新開好大間的uniqlo。



去到m記見到有我的至愛綠茶味產品,所以買了綠茶紅豆麥旋風。真係好好味呀!好濃的綠茶味.....好大杯...抵呀!若果香港有得食就好喇!



14號閘口的NW1 18:20機返香港。名副其實的早去晚返。我搭咁多次NORTH WEST機都只有早起飛,未試過遲o既。



晚餐一....



晚餐二....



係機場買左幾盒royce朱古力薯片,約600yen,雪涷左d薯片好脆,再加表面厚厚的一層朱古力,美味非常。係香港買要70幾蚊......係一個唔錯的手信選擇。



七天之旅完滿結束。


4 則留言:

  1. 好好睇, 我係咁睇, 睇落去, 睇落去, 怎知, 見到類似飛機餐內的我最驚o既野 , 最後, 當然又係要嘔啦, sorry 吖, 自己真係冇鬼用
    [版主回覆06/01/2008 23:09:00]哈哈...一時唔記得tim....唔好意思....

    回覆刪除
  2. Hi, 好羨慕你呀!! 有個 美好的假期. 而且又同老公仔一起去玩.,真幸福!!
    HAVE A NICE DAY!
    [版主回覆06/07/2008 09:42:00]又真係幾開心o家!
    最開心係大家一手一腳去計劃,最終能順利好開心好完滿咁完成呢個旅程....

    回覆刪除
  3. 嘩﹗你都好勁﹗plan得幾詳細喎,真係要請教下你呀﹗
    [版主回覆06/16/2008 23:07:00]我去之前睇左好多website....都唔係plan得好詳細,只不過成日都驚盪失路o即...
    有乜可以幫到你? 我可以分享一下

    回覆刪除
  4. 我睇嗮你的 終極東京箱根七天之旅 ,你介紹得好全面,又有好實用的資料,謝謝你!!!我都想去箱根,但係就怕唔識路。
    [版主回覆12/10/2010 20:30:00]多謝你的支持呀!對於日本之旅,我又係幾有心機寫O既...HAHA....
    唔駛怕唔識路,你去觀光網頁DOWNLOAD幾張無敵地圖就所向無敵喇!

    回覆刪除