2008年5月29日 星期四

旺角家樂商場「易牙妙手」

原本食老地方隔離的「板前壽司」。但平日晚上七點幾已經要等五十張枱,真係好誇張。


其實之前都去過呢間台灣餐廳,但見到間鋪入面冇人就心諗係咪有古怪呢?!不過最後都入左去。見到個餐牌有好多台灣野食,價錢都幾ok。


我們要了兩個定食餐$60,包前菜情人冰、主菜和飲品。另外加了一個台式涷豆腐$28。


我地研究過係百福豆腐,所以滑的程度普通。不過旁邊的醬汁調得唔錯,好開胃。



酥炸雞扒....加$3配魯肉飯。雞扒好脆....不過都幾熱氣....



呢個餐會好飽o家~~~~



我食紅燒排骨麵餐。味道ok啦!當然係台灣食的紅燒牛肉麵好食好多啦!



共$168埋單.....我地走個時呢間鋪已經坐無虛席,出面仲有人等位。八點多就走喇!


隔離間板前仲多人到好似打死人咁....


1 則留言:

  1. 你好, 我想話你知, 我家的PANDA今日上了生果日報E18版內之寵物版, 有機會的話, 入去睇睇吖, 遲些我都會擺上網架啦.
     

    回覆刪除