2008年5月11日 星期日

終極東京箱根七天之旅---DAY3 (PART B)

 


玻璃之森過後就是箱根另一個著名景點---小王子博物館。我們用周遊票在玻璃之森門口的巴士站乘搭兩個站便到達。雖然兩個景點很近,但若果走路也起碼十五分鐘或以上,所以記住搭車去呀!


入場費1,500YEN,有周遊票可以有九折,即1,350YEN。都幾貴...約一百元紙。不過我覺得是一個值得去的地方。


這裡的景觀是模仿小王子故事入面的場景做成,所以一入到去好像回到童話世界之中。入面還有一個介紹小王子作者生平的博物館。


小王子博物館的正門~~~好多肥皂泡歡迎我地...


 



這個傻佬擺出誘人的姿勢~~~



HOTEL門外~~



好帥的小王子~~~



模仿故事情節的環境



這裡有很多不同語言的小王子故事書買~~~~



草地上的故事人物



呢個我地稱之為「你老闆」



教堂裡~~~



扮神父



我覺得若果係度影結婚相會好靚~~~



又係「你老闆」~~~



扮攪水上黎....都幾似喎!



呢度都幾大O家~~~



餐廳~~~



當然唔少得係買手信啦!香港好少見到有得買~~~~



好似喊緊o既小王子~~~



我地就咁離開小王子~~~去下一個景點---御殿場outlet。在門外等了很久的車,架架車都話唔經。有個司機好好咁打上call台問幾點先有車去御殿場outlet,原來都好耐先有一班車。最後我地決定返去仙石原那邊再搭車。幸好,有一對好nice的夫婦教我地點搭車。我地最後搭左小田急高速巴士去御殿場駅再轉free shuttle bus去outlet。


1 則留言: