2008年5月17日 星期六

終極東京箱根七天之旅---DAY5 (PART A)

第五天  


日期: 4月24日 (星期四)   


行程: 築地-->原宿-->表參道-->涉谷-->新宿


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


由於尋日去到築地原來係休日,所以今天再一次早起身來到築地市場食早餐。來到築地已經是八點幾。


看到一魚檔的大魚給切開了一半。



本身想去「壽司大」,因為上次食過好好食。但門外的人龍太長喇!我保守估計若果要等,可能要等個半鐘或以上,所以最後去了隔離的「大和壽司」,不需等位就可以入去。


我們叫了一個set,另散叫其他壽司。下面係海膽、拖羅和魷魚壽司。食落去的質素一定好過香港食個d。但相比起一年前去的「大和壽司」和半年前去的「壽司大」卻明顯差了。



「壽司大」係等客人食完一舊先再放多一舊出黎,而且師傅會同你有傾有講,仲會幫你影合照。但「大和壽司」的作風,一order就即刻將全部壽司放哂出黎,就好似下面咁...



還有卷物....我只係影到咁多相,因為入面serve你個d大嬸話no photos,所以覺得呢間鋪過於商業化,而且沒有人情味。下次唔會再黎幫襯。怪不得「壽司大」條龍咁長啦!宜家終於明白哂~~~



吞拿大王想係平山商店買件衫。但大部份衫都係後面有字而唔係前面,所以冇買到~~~



JR站內有張海報,係咪好似香港個D「祈福黨」提你唔好呃阿婆錢個D海報呢!



我地係築地市場先返酒店JOIN返世伯伯母先。呢張係BEST WESTERN的正面,樓下有間LAWSON。



樓下有間LAWSON。



旁邊的電梯可以上到酒店LOBBY。或者這層乘搭LIFT上LOBBY。



LOBBY唔係太大,但環境幾舒適。



我地係酒店休息一陣就開始出發去原宿。之前去過幾次東京都冇去原宿,今次終於可以遊覽一下。當然要係竹下通大牌前影張相啦!我件MOS BURGER衫係UNIQLO買。返到黎香港都見到有得買。


呢條竹下通兩邊都有D鋪頭行下。



見到LOTTERIA有限定CHEESE BURGER(360YEN)。好似話今日係限定的最後發售日。



呢間鋪完全飾物都係315YEN。我買左幾對耳環和一條頸鍊。



之後去到一個商場的鞋鋪買鞋。3500YEN兩對好抵....大部份係MADE IN CHINA,但款式幾靚。我買左對MADE IN JAPAN的鞋。



係街尾又見返絕品飽,所以就買左黎食。



名副其實的CHEESE BURGER。好豬屎呀....



竹下通街尾....聽杜如風節目介紹話係呢幢野旁邊條路仔入去會有好多名店。例如APC & HEAD PORTER。



好多款的BIRKENSTOCK,有好多款係香港係未見過o家。



(待續)


4 則留言:

  1. 想借問一聲, 如六, 七月份的coupon有多, 可否預我?
          
    [版主回覆05/21/2008 01:10:00]好呀...預留一張比你吖

    回覆刪除
  2. 妳攪到我今年唔去日本都唔得,.... . .但我今年要去澳洲....
    [版主回覆05/24/2008 23:50:00]梗係又去日本..又去澳州啦!
    我都想去澳州~~~

    回覆刪除
  3. hi~請問在日本買uniqlo平定係香港平?^^
    [版主回覆05/27/2008 23:55:00]其實宜家日元個rate咁高,係日本買只係平幾蚊....
    而且款式,我反而覺得香港仲多呀~~~~

    回覆刪除