2008年5月12日 星期一

終極東京箱根七天之旅---DAY4 (PART A)

第四天  


日期: 4月23日 (星期三)   


行程: 築地-->淺草-->台場-->新宿


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


經過了箱根之旅行後,餘下的行程就真係東京之旅喇!今日o既行程先去築地,所以六點九已經起身。七點多係新宿o既松屋食早餐先~~~


唔好以為好頹,原來松屋o既味道都唔錯o家!為左世伯同埋伯母,我地陪佢地黎松屋食早餐。我地兩個後生就留肚一陣去築地食壽司。



松屋o既早餐~~~



豚肉燒好味!



係日本電視成日見到木村賣廣告。cup noodle係其中一個。係JR站見到當然要影下相啦!佢o既眼神真係殺成人喇!我地搭都營大江戶線去到築地市場落車,車程大約廿五至三十分鐘。



點知去到築地市場已經知出左事。唔記得check佢幾時休市,好不幸地,原來今日係休市。我去咁多次都有check,係今次冇check就出左事!冇法...唯有繼續去下一個景點---淺草。我地係築地乘搭都營淺草線去到淺草。


由於世伯伯母好多年未去過東京,若果我地成日去shopping,佢地可能會攰會悶,所以都會加返旅行團o既景點係行程入面。


去淺草當然要去雷門大燈籠啦!



仲見通...兩旁都有好多手信買。



條街最前的一檔人形燒500yen兩袋。



一隻60yen。下面係整人形燒的機器。



好多開運紀念品。



其他紀念品~~~雷門大燈籠都有得買1400yen。



一家燒餅鋪。師傅將餅一塊塊返過另一邊來。



monchichi淺草紀念品...



好大間淺草寺。



行完淺草附近的街道shopping完後就去食午餐。


你睇日替890yen,每日限定40set。我們就是因為這個牌而入去食。



另外叫了串燒。



還有腸腸~~~



叫了兩個日替set。好鬆化的吉列大海老。食完已經好飽。我們還在等鐵板牛扒。



後來等得太耐覺得有d奇怪就出去門口再睇個餐有冇牛扒。點知原來日替係冇鐡皮牛。鐵板牛係另一個1200yen的餐.....佢地又真係放得衰誤導我地,我地又好唔小心咁睇得唔清楚,引來大笑話。


之後去藥房睇到呢隻暈浪丸。吞拿大王要買幾盒返香港睇門口,所以就影低張相去格價。(張相對焦錯左....)



(待續)


3 則留言:

  1. 見到淺草, 雷門就想起我同老公渡蜜月的歡樂時光, 謝謝你
    [版主回覆05/13/2008 23:41:00]哈哈....諗起都sweet sweet喇...
     

    回覆刪除
  2. 木村張poster 真係正  你去時天氣好好呀! 我去時後兩日都落雨
    [版主回覆05/13/2008 23:43:00]係呀...木村呢張poster好型呀....
    我去左七日只係得一日朝早落雨,所以好好彩....行街都唔駛拎住把遮...
    我之前去左幾次東京,次次都落雨...攪到shopping都幾麻煩...

    回覆刪除
  3. ¥890仲想有埋牛扒,炸朱扒都唔得la。
    [版主回覆05/24/2008 23:51:00]哈..佢放成咁..我地幾個都比佢呃左..因為我地冇深究佢D日文字

    回覆刪除