2009年8月22日 星期六

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 4 (PART D) 那智瀑布 & 勝浦港

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 4 (PART D) 那智瀑布 & 勝浦港


橋杭岩離那智勝浦約需要27KM,差不多一小時的車程。當然,我們不用半小時便到達啦!


以下是我們這幾天的路線圖。由大阪經和歌山來到白濱,之後沿國道42號再到串本,現在來到紀伊勝浦。



明天,大王就要一氣過走返轉頭去大阪,所以大王聽日會好辛苦。


大王見有地方泊車地方就轉入來休息一下。



這是從觀光網頁找到的勝浦港介紹~~~


於和歌山縣東南部的那智勝浦町面臨紀伊半島南岸的勝浦灣,是作為熊野那智大社參拜的住宿地而發展起來的。現在已是著名的漁業基地,金槍魚的捕獲量居日本前幾位,小鎮上到處是飲食店,遊人在這裏可以飽嘗各種海味。


勝浦灣內有座紀之松島,由130座小島組成。各個小島和岩石的取名都很有特色,如駱駝岩、獅子島、鶴島等等,乘坐遊覽船可在其近傍觀賞美景。


勝浦各地都有溫泉,是一處與白浜齊名,在和歌山縣具有代表性的溫泉療養地。其中“忘歸洞”是利用被風浪侵蝕而形成的洞窟溫泉,另外還有“駱駝湯”、“紀州潮聞之湯”等多處溫泉。也可以只洗溫泉澡不投宿。


另外,勝浦與新宮之間有個宇久井漁港,在這裏可坐船作南紀海洋體驗旅行,到海上觀賞鯨魚和海豚。在春天到秋天長達5個月的期間內,可以見到抹香鯨這種巨頭鯨魚,海豚則一年四季可觀賞到。


 


我們來到勝浦第一時間是要找一找今晚入住的ホテル浦島的停車場。


因為沒有電話可給GPRS作領航,所以大王覺得去到勝浦要一定先找停車場。


這是從網頁得到的專用駐車場地圖,其實都不太清楚在那兒,所以這是我們最怕會浪費好多時間去搵停車場。



在勝浦的大街小巷轉來轉去找停車場。



下面是那智勝浦和地圖。紅色字的是出名的旅遊景點。


例如: 勝浦魚市場、紀之松島、海水浴場和那智山的熊野那智大社和那智之滝等。


 



在勝浦去那智大社只需11KM,車程約半小時。天色開始不太好,陰天和下著微雨。


但山長水遠來到勝浦,當然要去一去那智大社和那智瀑布啦!


那智山是和歌山縣東南部環抱那智川上游的熊野那智大社山地的總稱,屬吉野熊野國立公園。這一帶稱爲那智原始林,作為山嶽信奉者們的修行場,自古以來深受人們的敬奉。


在山內,以重要文化遺産熊野那智大社為代表,還擁有象徵那智山的有深紅色三重塔的青岸渡寺、高 133 米別名“一之瀑”的飛瀑神社。熊野那智大社內有五棟 8 世紀到 10 世紀時期的建築風格稱作“熊野權現造”的神社建築。而飛瀑神社是將那智瀑布作爲神聖的神靈象徵,被當作頂禮膜拜的物件。現存青岸渡寺的三重塔是於 1972 年重修的,從三重塔的 3 層瞭望台可眺望到那智瀑布的全貌。


這就是三重塔。



高山上望下去...



就在這裡進入飛瀧神社,落差133米,是世界遺產之一。



現場看真的很高很澎湃。



不要走得太近。下面都幾危險。



這裡好多蚊,所以此地不宜久留。快點行樓梯返上去。


OH MY GOD!好多樓梯呀!



世貿遺產--->那智御瀧。



神社外留影。大王話:「快D上車啦!好多蚊呀!」



返到去酒店的停車場泊好車後就搭附屬的SHUTTLE BUS去勝浦港。我們要在碼頭乘SHUTTLE船去今晚住的ホテル浦島



浦島乘船場。由於這是一間大型的溫泉酒店,房間約有五百多間,人也非常多,所以班次都幾密。



等船途中欣賞一下景色。後面的島嶼都好有特色。


好舒服~~在這寧靜的小漁港,涼風吹來,坐著也可以睡著。



我們入住的浦島酒店,差不多佔據這個山頭。山上的也是溫泉和用餐的地方。



這就是另一家駐名的中之島酒店,價錢較貴。



準備上船喇!



大約五至十分鐘就到達。一落船有好大個歡迎牌。


又有今日的日期!今早在三段壁和串本海中公園,以及這裡都有日期牌。我都幾鍾意相中有這些日期,較有紀念價值。



酒店外也有得釣魚呀!1000YEN包租魚竿和餌。不過有營業時間限制。
















 「勝浦湾で海釣り太公望プラン」  釣が好きな人向きプラン
ホテル浦島の玄関近くに「釣りコーナー」があります。釣の好きな方、また初めて釣体験をされる方も安心して楽しめます。初めて釣り上げた時は感激しますよ。
今はベラがよく釣れています。また今の季節は真っ青の熱帯魚コバルトスズメが沢山見ることが出来ます。
自然に泳いでいる魚だから何がつれるかお楽しみです。大物もたまに釣れますよ。自慢の腕を振るって大物を釣り上げよう。
営業時間 5:30~11:00 14:00~18:00
レンタル料金 竿、エサ、バケツ 1000円








《勝浦湾での海釣り》《ベラがよく釣れました》


今晚的房價是14,700YEN PER TWO PERSON,包一餐早餐,而且是望勝浦灣景。


看到JALAN.NET有關這酒店的評價。我就知道不要對這家酒店的食物抱太大期望,所以只需包早餐就可以了!


我也是因為這裡的溫泉風呂的特色才選擇這裡。滿分5分有4.7分。








クチコミ総合 3.9
(「普通=3.0」が評価時の基準です)
クチコミ495 

































部屋 3.8 
料理(朝食) 3.3 
接客・サービス 3.6 
























風呂 4.7 
料理(夕食) 3.1 
清潔感 3.5 

這間房也不錯呀!比我想像之中好,設備都幾齊全。最重要的是望海呀!GOOD!


都幾寬敞~~



雖然設備簡陋一點,但勝在應有盡有。



窗外景色~~~有人駕車在這碼頭釣魚。



寧靜外還有的都是寧靜......突然間更加鍾意日本這地方。


我愛新宿的繁榮熱鬧,也愛和歌山的與大自然融於一起的感覺。



溫泉酒店的特色就是會有名物給你品嚐一下。若果合口味就可以買些做手信。



大王手中的是酒店的地圖。這裡地方大得可怕。



在我們洗洗臉休息之際,突然有人拍門。我們都好驚訝,於是去開門。有兩位嬸嬸說了很多日文,以我們平時的「醒目」(哈哈...)都會估到對方在說甚麼。但說了差不多一分鐘,我們都不明白她們在說甚麼。後來,只好讓她們進來。


原來是幫我們鋪床。哈哈....她們兩人好合拍的用三兩下手勢就鋪完喇!



所以說,這裡比較傳統一點,酒店職員通常只懂日語。一點點英文和肢體語言都不會。不過,不用擔心,因為大王會用他的肢體、文字或語言令對方明白。


休息一會就出返去勝浦港遊玩一下和食晚餐。



我們兩個包船。



那智勝浦觀光協會網頁: http://www.nachikan.jp/


YEAH!我們來勝浦的其中一個主要目的就是明早在這裡的吞拿魚拍賣。


你睇大王幾興奮?!因為他一早知道我編了勝浦吞拿魚港在行程內,就已經好雀躍喇!哈哈~~~~


吞拿大王點可以不到日本的吞拿魚最多產的地方一遊呢?!!



鮪(音:繪)是日文吞拿魚的意思。


在勝浦港海邊都有三個足湯溫泉: 鮪乃湯、滝乃湯和海乃湯。


可以好似嬸嬸一樣三五知己浸下足湯。



海乃湯



你睇!真係冇人O家~~~所以真係好寧靜~~~



之前在做了資料搜集,想在這間「烏羽山」食晚餐。但五點已關門,可能因為平日,而且淡季較少遊客的緣故吧!



特色的吞拿魚街燈。



來到一間叫「竹原」的まぐろ料理店,而且入面都有幾個日本人。



我們要了一個まぐろ定食(1,500YEN)和一個さしみ盛合定食(1,500YEN)。



冷盤,好開胃呀!



正呀!



主菜到!吞拿魚定食~~~~有三種不同的吞拿魚部位,好厚好鮮味呀!



刺身盛合~~~



遠望就知有幾厚~~~



大王好開心呀!背後的照片看到有好多明星來過這裡。



賣相實在太吸引,所以影多幾張相先。



來到吞拿魚港食吞拿總覺得更加美味~~~~大滿足~~~


門外的餐牌~~~~



街道上都有這張有氣勢的海報。我們就是為此而遠道而來。期待明早的吞拿魚拍賣。



大王話可唔可以拎呢張海報走~~~HAHA


不如我幫你影低咪得囉!



來到吞拿漁港,連地板都有吞拿魚。



哈~~~是時候返酒店休息一下就去泡溫泉。這裡的溫泉風呂實在太多。若果去齊所有溫泉取印章還有份小禮物,但禮物就不太吸引。


最主要就是要去一個叫「忘歸洞」的洞窟溫泉。


由於入面不能拍照,以下是取自酒店網頁的介紹。









 『忘帰洞』は、まさに見たがままですが、≪忘帰洞の湯に浸かれば家に帰るのを忘れてしまうほどの 名湯≫という意味です。この名前は、大正初期元紀州藩の徳川頼倫公が来遊され「帰るのを忘れるほど」 と賞めて名づけられたものです。頼倫公が賞めた理由は湯の良さはもちろん、忘帰洞が天然の洞窟で あることにもあるでしょう。この天然の洞窟は、熊野灘の荒い風波に侵食されてできた、まさに間口 25m、奥行き50m、高さ15mにも及ぶものです。
 その大洞窟の中の湯に浸りながら望む日の出、洋上の月、足下の磯をかむ荒波など、まさにその名にふさわしい絶景を、ぜひ貴方自身の目でお確かめ下さい。


 




























忘帰洞泉源

湧出地
和歌山県東牟婁郡那智勝浦町1165番

泉 質
含硫黄-ナトリウム カルシウム-塩化物泉(弱アルカリ性低張性高温泉)

湧出力
1日125トン
源泉利用形態放流(かけ流し)

効 能
慢性関節リウマチ、慢性筋肉リウマチ、神経痛、神経炎慢性金属中毒症、心臓弁膜症、糖尿病、慢性婦人病
営業時間5:00 ~ 23:00 (清掃時間 10:00 ~ 12:00 )

備 考
・この他、当館内には9本の泉源が有り、館内にひろくご利用いただいております。
・夏至、6月下旬を中心とした2ヵ月間は入浴しながら日の出を見る事が出来ます。


我們在晚上約九點去到忘歸洞。在門外,已經望到自己身處一個洞窟中。


入面好似好靜,還有人邊浸溫泉邊唱古時的日文歌。其實係呢個時候,我都大王心裡面都幾驚。


因為入面好似無人咁,但有D咁O既日文歌好似突然間有種「午夜凶鈴」的感覺。哈哈~~~


不過,我地一場來到,當然要各自入去欣賞下享受下啦!哈哈...


我入到去更衣室地方,一個人都無,真係有D驚。


出到去忘歸洞都係一個人都冇。但一個欄杆之隔就係洶湧澎湃的海,都咪話唔心寒。


因為都頗黑暗,我驚自己跣腳跌左落海無人知呀!哈哈...


走了落其中一個池浸~~~嘩....好硫黃味!正~~~好天然的溫泉呀!一定對身體和皮膚都好好。



不一會就去不同的池浸下,已經唔驚,仲好舒服。自己一個人獨霸成個池。



隔了一會,終於見到有幾個嬸嬸喇!哈哈....我好似將場內女士的年齡拉低了一截....哈哈。



原來呢度好大,我去了另一邊看看。正呀!!!在海邊有兩個梅樽溫泉。有一小梯給人走進去。


OH~~~~~~俯在桶邊望出外面就是黑沈沈的海。聽到海浪聲和望到海邊的懸崖陗壁。


但,抬頭一望更望到一輪圓圓的月亮。實在太正喇!我永遠都不會忘記這個時刻。


約好了大王半小時後在門外等,所以我都不浸太久。


大家在大堂LOBBY的紀念品店買了些手信就回到房間食宵夜。


其中一個就是限定的SEAFOOD CUP NOODELES。



哈哈~~~~浸完溫泉食返個麵真係必須~~~HAHA



今早在三段壁買的POSTCARD。等我寫幾隻字寄給香港的好朋友~~~HAHA



第四天行程完滿結束。


 


下回預告: 勝浦吞拿魚港


18 則留言:

  1. 一個人都無唔好咩?変咗私人溫泉.
     
    [版主回覆08/24/2009 00:03:00]哈....初時一個人入去都幾驚....但浸浸下就覺得好正~~~~~
    若果天氣涷O黎浸就更加正~~~~

    回覆刪除
  2. 好詳細....good...睇黎你真係可以轉行...
    [版主回覆08/24/2009 00:05:00]呢D都係我之前編行程時搵O既資料~~~
    希望其他人SEARCH到我個BLOG時可以幫到佢地

    回覆刪除
  3. 吞拿大王個樣勁攰咁喎
    [版主回覆08/24/2009 00:06:00]係呀!佢駕了那麼長途的車真係好累呀!
    DAY5仲大獲~~~~佢要用精神念力黎駕車返大阪

    回覆刪除
  4. 點解可以係溫泉影相既﹖﹖
    嘩,我見到我張POSTCARD呵~~~ THX AR~~
    [版主回覆08/24/2009 00:11:00]你唔駛擔心,我冇影到呀!D相係取自酒店網頁用來介紹比大家。
    係呀!我當晚就係寫緊你張POSTCARD。本身想係白濱POST OFFICE寄比你,但最後係奈良先記得寄~~HAHA

    回覆刪除
  5. 大王講得對呀 "好詳細呀, 真係可以轉行..."寫遊記
    這個溫泉好靚呀, 唔可以影相就可惜D,
    但可記憶在自己腦海處就值得啦.
    [版主回覆08/24/2009 13:48:00]係呀!這個温泉是勝浦的其中一個特色,唔去唔得~~~
    若果時間充裕,朝早同夜晚都去浸一浸應該都有唔同感覺。
     

    回覆刪除

  6.  
    個位差左少少, 拎唔到條魚...哈哈
    想打多幾隻字,不過仲緊暈浪加手震! 
    [版主回覆08/24/2009 13:49:00]哈...今次南油唔係風平浪靜咩?點解仲暈浪呀?
    一係就你尋晚都好夜訓...

    回覆刪除
  7. 我想去既行程同你地都幾似 又係想由大阪先去白濱, 再去勝浦住你地呢間hotel 而家有你地呢個blog可以睇到好多資料 真係要thank you哂
    [版主回覆08/24/2009 13:50:00]希望我個blog的資料幫到你啦!
    你係咪都係駕車去和歌山?!
    天氣涼d去浸溫泉一定更加正!

    回覆刪除
  8. 係丫, 都係會揸車去
    [版主回覆08/25/2009 00:24:00]駕車去真係好正O家~~~
    我初頭有諗過住勝浦中之島,不過最後都係想試下去「忘歸洞」浸溫泉...宜家一D都冇後悔呀!GOOD

    回覆刪除
  9. 嘩!個温存好正吖
    [版主回覆08/25/2009 00:24:00]係呀~~~~與個海只係一欄杆之隔~~~睇日出日落應該好正

    回覆刪除
  10. 我地7個人,十月會去大板+勝浦,因為有長者同行,所以考慮緊自駕。
    請問你由大板去白濱再開去勝浦,租七人車,來回油費+路橋費大約會係幾錢?會唔會貴過搭巴士/jr好多?
    由大板先去勝浦,我地想回程至經白濱。由大板開去勝浦要幾耐?
    [版主回覆08/27/2009 00:23:00]我們架車1300CC,三日共駕了約600KM,油錢大約HK$400。
    公路費約HK$700....其實這些都是約數,因為我都唔係EXACTLY記得確實費用..
    若果你地有7個人就一定係自駕遊比搭車平好多,一定唔駛諗。
    其實大阪去勝浦都係經阪和高速去白濱,再沿國道42號去勝浦會快D....所以都係會經白濱O家...時間大約為4小時。
     

    回覆刪除
  11. ⓚⓘⓝⓓⓔⓡⓖⓔⓡⓜⓐⓝ2009年8月27日 晚上11:49

    我之前睇過第二個blog友揸車去熊野那智大社呢.... 話上去果條路係單程路..... 同埋話架車都只係停喺下面一part嘅位置.... 然後要自己行上車..... 係咪架?!.....
    [版主回覆08/28/2009 15:35:00]若果你要慢慢行那智大社就要泊係下邊位置行上山,不過我地都冇專登行入去。
    所以只將車泊在下面這個牌外面,再入去那智瀑布~~~

    回覆刪除
  12. 唔好意思,我地改左,e家唔去勝浦喇,因為唔夠時間,和歌山只可以停1晚。所以想問下:
    照舊係7個人,係咪都仲係開去抵d搭明光巴士?明光來回大約每人$430..
    大約會係幾km、幾$油費?
     
    [版主回覆08/31/2009 20:06:00]其實若果唔去勝浦都係減左少部份O既油錢。
    我的自駕支出大約如下:
    租車: 12000YEN
    油錢: 行左600KM左右-->4000YEN左右
    公路費: 9000YEN左右
    合共:25,000YEN 乘0.08 (EXCHANGE RATE)== HK$2000/兩個人
    而明光巴士就$430*7= $3,010
    所以都應該係自駕平差不多$1,000

    回覆刪除
  13. 好詳細,唔該晒你先!
    [版主回覆08/31/2009 21:46:00]七個人去唔駛諗...一定係自駕遊平好多...
    我都想多D人SHARE返平D喇!可惜得我地兩個去咋~~~HAHA

    回覆刪除
  14. Hi,
    又係我吁, 今次想問...
    1. 有冇浦島大酒店駐車場的具體位置, 因為唔想花大多時間去揾.
    2. 你吔住本館 OR 日昇館?
    3. 因為我們會晚一點到勝浦, 想在勝浦港食完晚餐才到酒店 CHECK IN.
    在駐車場停車後. 帶住行李坐SHUTTLE BUS 到勝浦港 (班次如何?要坐幾耐?), 食完晚餐, 再坐SHUTTLE 船去 CHECK IN, 可行嗎?
    3. 船期表中的日文代表什麼?
    4. 那智大社可以留幾耐?
    [版主回覆10/28/2009 23:36:00](1)我要再搵返個電話比你做GPRS定位先再覆到你..
    (2) 我住本館的海灣側的房,日昇館好似係山頂O家..
    (3) 其實你泊完車,架返勝浦港的SHUTTLE BUS已經係隔離,隨時可以開車走O家喇....五分鐘左右就到...
    食完晚餐再坐SHUTTLE 船去 CHECK IN當然冇問題啦!
    (4) 船期表中的日文即是SHUTTLE 意思,我地問過酒店職員,佢話班次會好密...所以冇確實時間....
    (5) 我地主要去那智瀑布...行落去影下相就走喇!若果你想精華遊就可以快D走..若果深度遊就需要多D時間

    回覆刪除
  15. 好詳細, thanks a lot.
    等妳好消息!!!

    回覆刪除
  16. ⓚⓘⓝⓓⓔⓡⓖⓔⓡⓜⓐⓝ2009年11月5日 凌晨3:34

    hello.....我都想知浦島果個停車場個位置呀....
    thx thx....

    回覆刪除
  17. 妳個blog資料好暢細呀...thanks!!!
    請問勝浦d食肆夜晚係咪好早關門架? 另外我見你食飯既地方係全日文menu...咁唔識日文咪好難叫野食囉...? thanks
     

    回覆刪除
  18. 你寫得好好!! 好詳細呀!!!!!
    [版主回覆10/20/2011 17:21:10]多謝支持!真係用左好多時間和心機去寫,咁就可以分享比大家聽,玩得順利d~~haha

    回覆刪除