2009年8月1日 星期六

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 2 (PART C)

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 2 (PART C)


食完神戶牛午餐之後,我們就係附近逛逛街。神戶可以閒逛的地方有:北野、三宮、元宮和神戶港附近地方。我就準備這個下午去這裡優閒的行街街。


出發之前在網上找到的一份神戶觀光導遊圖,好有用!



食神戶牛的地方後面就有TOKYU HANDS,當然要入去睇下最新有甚麼新潮創意的東西啦!



之後向北野方向邁進。途中經過生田神社。



跨圈?



可以將心願寫在木板上~~



鬆弛熊祈福牌。畫左幾個心心,應該內容都係話早日同鍾意O既人結婚O卦~~



入廟之前通常都會有呢種洗手O既地方。



後來睇地圖行去北野,但行極都未行到。起初以為行錯,但原來旅遊書上看到北野好似好近,但原來行行下都幾遠下。


此時,我同大王已經行到熱到想投降.....平時唔出汗的我已經一身大汗和變得紅卜卜喇!


後來在一間便利店買涷飲暫時休息一下,順便拎住旅遊書出黎問店員通往北野是那個方向。事前CONFIRM一下就可以避免浪費時間走冤枉路~~~


見到呢間鋪往山上方向走就會去到北野區---我們的目的地北野異人館。



我地見到漫漫暗斜長路,都覺得蠻辛苦。去旅行點會肥?因為不時要做呢類在長時期在炎夏之下的運動。



還要往上走才見到風見鷄之館和六甲山牧場的牛奶制成雪糕的雪糕店。



呢度已經係北野區域



開始見到一些附有歐陸氣息的小屋,原來這間是STAR BUCKS。



好不容易才來到這裡---六甲牧場のソフトクリーム



好熱好熱好熱~~在三宮行上來的時間,一秒也覺得難受,因為實在是太熱太曬喇!


呢個回憶應該可以被選為今次旅程的其中一件難忘事!


大王再三叮囑叫我寫BLOG時要提醒網友。全年只有兩個月可以O黎北野,就係十一二月。其餘時間不要來這裡,除非是乘搭市內巴士或者駕車,千祈唔好自己行上黎,命都冇呀!


我,當然要食個雪糕來降一降溫。我選了GREEN TEA牛奶雪糕。



好滑且好綠茶味....O岩我口味!大熱天時下,雪糕都好快溶



走上幾級樓梯就到了北野異人館的範圍。呢度真係好有歐陸氣息。日本人可能比較崇洋,所以好鍾意外國人的特色和文化,所以有好多間不同的館紀錄著不同國家的文化特色。進入每間館都要入場費,而我又興趣不大,所以沒有入館,只在外面走走。


呢D畫畫得好靚!大部份內容都係有關神戶。



呢度的確幾舒服~~~



最出名的館。



大王都幾似模似樣喎!



呢度係通往一間神社的門口,再一次證實日本人影相比較鍾意影人多過影景。



北野玻璃館,入面有好多玻璃精品可供購買。



假日好去處,黎呢度可以遠離煩擾。




DENMARK HOUSE就知呢度係丹麥館。大王唔肯扮皇上。



我鍾意呢幅相。從這門框可以見到近在眼前的寧靜和遠處的繁榮,當然還有紅色那座神戶塔啦!



哈哈..又係影人多過影景!本身呢間屋仔都幾靜O家....



KOBE神戶。地震過後的城市規劃都做得幾好...



悠閒下午茶?!



真係有餐食O家....



屋仔與藍天融於一起



北野廣場終於有表演喇!我專登星期日黎可以睇表演....


有幾個都幾專業的日本人唱英文歌...好睇呀!



不如睇片啦!


在風和日麗的天氣下欣賞悅耳的音樂,使人心曠神怡。



大家一齊JAM歌~~~好好聽~~



 


走喇!大王又走去買雪糕食~~~~



原來淨牛奶味果然有另一翻風味。食完好似杯雪糕咁滑溜溜就好喇!



在神戶市經常會見到的指示牌,所以話它們的城市規劃做得幾好!



(待續...)


6 則留言:

  1. 咁熱,禾實頂唔順啫
    [版主回覆08/03/2009 00:02:00]係呀!好熱呀!你要秋天先好去呀!哈...

    回覆刪除
  2. 各位網友,你地睇完快d留下言啦!如果唔係女皇又扭計又話都冇人留言支持下,唔想再寫落去啦~~~ ........
    [版主回覆08/03/2009 00:02:00]哈哈.......我要扭計呀!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 咁熱起碼食夠七八杯至得咯...
    [版主回覆08/03/2009 00:03:00]哈...但食一杯已經好飽飽~~~
    有時太熱,有得食都無心機~~HAHA

    回覆刪除
  4. 其實每天都留意注你 update 咗未呢!  我地好支持你! 要繼續呀!
    睇到杯雪糕, 溜曬口水啦....... 又無得食
    [版主回覆08/03/2009 22:43:00]多謝你支持呀!
    寫BLOG其實都係想有人留言支持咋

    回覆刪除
  5. 嘩,琦琦,原來你都識鬆弛熊架﹖我都係最近先識佢咋﹗
    牛奶雪糕,見到都想食﹗﹗
    [版主回覆08/05/2009 22:58:00]哈哈...鬆弛熊一早都識,我之前去日本買過鬆弛熊的保暖袋...
    係啦!你咁鍾意食雪糕,六甲牧場的雪糕一定好O岩你!

    回覆刪除
  6. 我可以想像行完双腳會好似唔係自己咁
    [版主回覆09/10/2009 16:56:00]所以話成個神戶都比我地行哂(真係全程用腳行)
    好攰呀

    回覆刪除