2009年8月2日 星期日

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 2 (PART D)

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 2 (PART D)


離開了北野之後,我們向三宮和元町進發。漫無目的的行,沒有壓力,原來是多麼自由的。不用看旅遊書,想行邊就行邊。


經過地中海購物城MEDITERRASSE。



行行下去到JR元町站,但其實已經行到好遠。由於氣溫太高,所以我們選擇了行有冷氣的內街。



DAIMARU~~



KOBE MOTOMACHI



好有心齋橋FEEL,所以都係行左一陣就離開。



哈哈....漫遊神戶都應該要去的南京町~~~



入面有好多中式餐館。若果說北野是充滿歐陸氣息,這裡就是充滿中國氣息。我覺得自己返左大陸。哈哈



這裡有好多日本人和中國華人。你睇?!係咪好似返左大陸呢?!有好多人踎街。



呢間店好多人排隊,所以一定係好好味~~~只需300-350YEN就有一碗拉麵。



好多款式呀!樣樣都想食呀!



哈哈....行出黎度就離開南京町。我地之後向神戶港邁進。



這裡就是神戶港震災紀念公園。


這是將受到大地震災害的美利堅碼頭的一部分按原樣保存以供參觀而修建的公園。以在這裏以映像、照片展板的形式展示著神戶港受災的情況以及修復的過程。



這一刻,心顫動著,感受到地震那一刻的可怕。



所以,不如讓自己望望海舒緩一下。一望無際的.....



又再邀請日本人幫忙拍個合照~~~YEAH



不時有直升機飛過...



文華東方酒店。若果可以住在這裡享受夜景就好喇!



背後就是神戶海洋博物館。我們正沿著海邊行~~~好舒服~~但大家對腳已經行到好攰。



遠望對面的MOSAIC GARDEN。



還有神戶港區周遊觀光郵輪,只需1200YEN就有40分鐘船程,船上有導遊講解。



呢隻船又幾靚喎~~



若果可以住呢間酒店好喇!有露台O家...



我地對腳依然好攰,行行下已經好到神戶港的商場MOSAIC。



好多人都會係度拍攝神戶夜景,對面就是神戶塔和海洋博物館。



由於今日行左好多路,所以大家都好好好累。結果,提早去食晚飯,讓對腳休息一下。


去了MOSAIC海邊的一間店,門口有架好得意O既車。我地係道頓堀都見過好多日本人去呢間鋪。



可能時間尚早的關係,所以我地好快就有位喇!


看看餐牌~~~好大塊....未見過咁大塊木板餐牌。我們要了下面STEAK。



價錢不太貴~~~賣相亦好吸引。



還有至愛甜品。你看價錢幾平?!綠茶甜品只需298YEN。



我叫了一杯特色飲品,好舒服呀!



好美味呀!



大王呢樣都好正喎!試過就知有幾正!



我已經好飽食唔到甜品。大王就食朱古力甜品,只需398YEN,即HK$32,好抵呀!



你無睇錯你無睇錯,你無聽錯你無聽錯,真係398YEN真係398YEN。



店內環境都好特別~~~好有情調呀!



今晚只食了2173YEN,即HK$160。好抵好抵...好飽好飽...好好味好好味。



食飽飽出去行一陣街街~~若果天氣好一點,又可以看到日落就好喇!



黃昏時的MOSAIC GARDEN。



呢度行街都幾舒服~~~



我地要搵路返難波喇!因為聽日就係和歌山自駕遊的開始,所以我地要提早返難波,早點休息一下。



行返去JR神戶站乘一個站返JR三宮再搭阪急神戶線返梅田,再轉御堂筋線返難波。



YEAH!返到阪急三宮站喇!



返到難波去道頓堀的赤鬼買大阪名物章魚燒。



嘩!好RICH呀!



我們還在神戶一個商場的SUPERMARKET買了一個蜜瓜返黎食。但原來食完章魚丸好飽,所以沒有食蜜瓜。


而聽日我地又要暫時CHECK OUT 酒店去和歌山,所以我地決定買個蜜瓜帶埋去白濱。哈哈...



今日的杯麵大合照。



好平的SPF 50度防曬,只需399YEN,即HK$32。



我們還在超市買了以下新出的麵試試。



在元町CROCS店買的特價涼,好像只需2500YEN,即HK$160。香港的CROCS OUTLET雖然只要$128就可以買到一對涼鞋,但沒有下面這個款。



超市也買了巨峰提子~~~



係酒店拎左D冰鋪底的巨峰提子.....我今晚食哂D提子呀!好似飲左好多巨峰提子汁咁...


YEAH!去旅行當然要試下當地的生果,係香港食好貴O家!而且,食下水果人都健康D。



食完宵夜和生果就沖涼。沖完涼之後就同大王初步傾下聽日O既行程~~~~


YEAH!聽日就可以去和歌山白濱喇!重點旅程即將開始喇!


6 則留言:

  1. 行到腳攰 , 呢種滋味, 我知架 .  有時行街, 行足3粒鐘, 我好似冇哂電咁呢
    [版主回覆08/03/2009 22:44:00]我地行到勁攰,又勁熱....
    仲要係要比大王熱喎...想死咩...

    回覆刪除
  2. 好多嘢食, 我非常喜歡食生果, D巨蜂比香港買到的大粒D,
    味道呢? 有無分別?  個蜜瓜幾錢? 試過在九龍城買個來食,
    佢話是日本北海道來的要$298/個, 超香甜!!!
     
    [版主回覆08/03/2009 22:45:00]係呀....DAY2都未係多野食...DAY3仲多呀!
    個蜜瓜好似係840YEN,即HK$64左右...好甜好多汁

    回覆刪除
  3. 歡迎你的到訪,有空再來啊!

    回覆刪除
  4. 哈, 木板餐比我都唔知食得邊樣好 .... 樣樣都引c人咯...
    巨峰提子好新鮮喎  ... 正 ~
    蜜瓜係唔係有 T 字頂果種 ?!
    [版主回覆08/05/2009 00:01:00]係呀!木板餐真的有好多選擇....樣樣都差唔多...又平....都唔知揀邊樣...
    巨峰提子好多汁,而且好平....
    我買個隻蜜瓜應該唔係T字頂...T字頂好貴O家!HAHA

    回覆刪除
  5. 哈, T字頂當然係好貴.... 但真係好食到不生難忘咁滯....
    不過呢個蜜瓜相信唔錯卦 ?!  提子平點呢 ?!
    [版主回覆09/10/2009 17:00:00]係呀..蜜瓜好好食...好甜又好多汁...
    提子都係幾十蚊港紙咋

    回覆刪除
  6. 你地好利害...一日可以去咁多景點  我一定無咁好脚骨力啊!
    [版主回覆09/10/2009 16:57:00]哈..所以就話要提醒各BLOG友...許可的話駕車去會好D喇!

    回覆刪除