2010年7月24日 星期六

旺角高氏大廈樓上cafe---i blue'z cafe & lounge

早幾個星期的星期五下午,又是SUMMER TIME HOURS時候,下午難得可以休息一下。幾個同事去了旺角的一間樓上CAFE HEA一下,因為夜晚再jon其他舊同事打邊爐。


亂打亂撞走去位於旺角彌敦道高氏大廈6樓的I-BLUE'Z,因為毫無頭緒,而樓下又有嬸嬸派傳單,所以就走了去試下。


可能因為是平日下午,所以不是太多人。眼前這裡都只是得幾張台,不能容納得太多人。


這個時候,當然有下午茶餐啦!每人大約$40左右,沒有限時。



每台都有這樣的一個東西,其實我都不太知道有甚麼用途。



有一些基本的裝飾,我就覺得一般。感覺去到一間比較RELAX少少的餐廳,但又不覺舒服到有悠閒的感覺。



對面街~~



我點的涷MOCHA,奶味太重,味道一般。



同事的提子味沙冰。



士多啤莉沙冰



火煺芝士飛碟,來到CAFE,食這些不太需要技巧的食物就最穩陣。



沒有事做就玩下益智遊戲啦!我又不太覺這裡有好多遊戲,所以還是玩一些屬於我們童年時代的層層叠。你睇同事K幾投入?!由於同事K不願上鏡,所以我選了一張被層層叠遮面的相放上BLOG。



其實飲品方面,外表就幾吸引,飲落去就唔覺好特別。



叫了兩件CAKE,有藍梅CHEESECAKE。其實...我食落去時,我第一個感覺係...呢件CAKE唔知放左幾耐呢?!因為中間的CHEESE一D都唔滑。



同事K的提拉米蘇。



哈..可能最穩陣的真的不太需要技巧的炸魚薯條。



我還第一時間換了U MAGAZINE的大阪SUPER BIBLE。見到大阪即換啦!


OSAKA! I WILL BE BACK!


我發覺我真的有大量的旅遊書,若果大家有需要可以問我借呀~~~



報告完畢!


2 則留言:

  1. 樓上cafe, 啱你地D後生女多D啫

    回覆刪除
  2. 躲在這里,看看書,聽聽歌,舒服!

    回覆刪除