2010年7月14日 星期三

六週年慶祝@金田日本料理

早幾天的六週年慶祝活動,本身打算去食酒店DINNER BUFFET,最後揀返去食日式放題。大王成日都想去「松屋」,但我又想試下其他店,所以最後選了一直都想去,而在OPEN RICE又有很多好評的「金田日式放題」。


其實之前和朋友的GATHERING也想去金田,但每次也是很遲才約食飯,所以每次都已經FULL了。今次,在下午時間打去,可能剛剛有人CANCEL BOOKING,所以終於有位喇!


我們選擇了位於尖沙咀寶勒巷3-7A萬事昌廣場3樓302室的店鋪。


準時七點半到達。店員見我拎住一大袋東西,還另外給我一張櫈放東西。


好多不同顏色的ORDER FORM,有鐵板燒類、沙律冷盤類、一品料理、刺身、鍋物類等等。



等我比大家睇清楚有甚麼食啦!首先是鐵板燒類和沙律冷盤類。款式都頗多。



一品料理都有好多選擇。有咖喱餃子、枝豆、櫻蝦白汁天使麵、鴨胸鵝肝卷、醬汁豬軟骨和關東煮等等。



刺身類有海螺片、吞拿魚背、三文魚、鱆紅魚、甜蝦和赤貝等等。



還有壽司類、炸物類和燒物類。



好吸引呀!我都鍾意食天婦羅....



刺身出場。我鍾意食海螺和三文魚。



赤貝、烏貝和海螺片都好食,因為好爽口呀!



煙肉青口



牛舌



燒七味墨魚仔



蒜片牛柳粒



魷魚鬚...送酒一流!



薄燒牛肉



燒秋刀魚...有點似BBQ的味道。



炭燒牛肉串



我最愛的串燒---雞軟骨串。自己加了點七味粉就更惹味。



燒多春魚



燒羊鞍~~食一件已經好飽。



炒雜菜



壽司類有松葉蟹柳、魷魚下足、鰻魚、蟹籽、板壓燒三文魚、炸蝦反卷、吉列豬扒反卷、蔥三文魚手卷和加州反卷等等,比其他鋪頭多選擇。



由於已經飽飽,所以叫了最想食的三種,有板壓燒三文魚,咬一口,魚油香味溢出。正...


還有炸蝦反卷和鰻魚壽司。



小女子魚乾又是送酒佳品,可惜我不飲酒。



豆腐沙律,滑滑豆腐。



日本水雲醋物,酸味味開胃非常。



芝士焗蠔



又是我自己食的天婦羅,必食炸蝦天婦羅,另外我也喜歡南瓜和茄子。



鴨胸鵝肝卷...好香呀!



沙律米紙卷



若果大家有睇清楚食物ORDER FORM就知道我們還有很多東西未試,但已經捧著肚走喇!


價錢為$198加一,恒生咭有九五折,約二百元一個人。我們就可以由七點半食到十點半LAST ORDER。


總括來說,店員的SERVICE和環境都不錯。侍應體貼,經常斟水、收碟和收ORDER紙,不用叫也會自動過來。環境方面,坐位尚算寬敞舒服,只是有少少漏單的情況出現。


食物味道方面,不是每種東西也好食,但優點在於食物款式多。


大王還是對「松屋」情有獨鍾。「松屋」有任飲,又有菠蘿雪糕,真的不錯呀!


 


大家有機會可以去試下呀!


6 則留言:

  1. 好介紹,幾時介紹埋“松屋”?
    [版主回覆07/19/2010 22:56:00]係呀..其實我地之前都去過好多次松屋...
    某程度上,我地鍾意松屋多D..HAHA

    回覆刪除
  2. 我試過荃灣悅來酒店果間金田, 點解無咁多嘢食, 價錢一樣......
    大家都是金田, 無鵝肝, 無焗蠔, 無羊鞍?
    [版主回覆07/19/2010 22:57:00]哈...聽聞最本身係有荃灣個間鋪頭先有其他分店...
    咁睇黎你最好都係試下尖沙咀個間鋪喇!若果講食物種類,又真係幾多O家

    回覆刪除
  3. 其實之前有介紹過架.....
    http://hk.myblog.yahoo.com/mandykiki0505/article?mid=6837
    其實4間我地都去過,不過都係以尖沙咀個間比較好少少呢!

    回覆刪除
  4. 我這間同貓友都去過.  一般啦, 上次叫魷魚, 同牛肉粒, 一d味都冇. 但至在大班貓友傾貓經, 都唔理得咁多囉
    [版主回覆07/19/2010 23:23:00]唔係喎~~我覺得我地今次食的燒物都OK呀!又未至於一D味都無~~HAHA
    不過好似你咁講,一大班人活動,都唔會太CARE食物的質素喇!

    回覆刪除
  5. 你地食左好多野呀!!!
     
    好耐之前我食過~間係中環的叫 "碗屋", 都係任食放題, 都OK唔錯架
    [版主回覆07/19/2010 23:22:00]哈..因為我覺得試唔哂都起碼試多D款...所以大王唔食就我自己嗌黎食...
    等我下次試下你講個間先,因為之前都聽人講過話中環有一D好正的日本放題....
    多謝PANDA媽介紹!

    回覆刪除
  6. Mandy, 你又叫佢做〝大王〞架?!
    [版主回覆07/20/2010 00:14:00]係呀...佢個釣魚名叫「吞拿大王」..人地就叫我做女王喇!HAHA

    回覆刪除