2010年7月16日 星期五

終於等到重影法國婚紗的大日子

太耐無UPDATE個BLOG,我自己都覺得太懶。其實離婚期還有八個月,但籌備結婚的事一樣樣去做,只是工作太忙,沒有時間去UPDATE這個BLOG。


現在不如分享一下最近重影法國婚紗的詳情啦!


我其實同法國婚紗都幾有緣份,這一年內也與這公司有著關係。


(1)上年十一月EXPO JOIN 法國婚紗影PREWEDDING


(2) 今年三月中影相。由於天氣關係,外景部份要POSTPONE


(3) 四月尾補影馬灣外景


(4) 五月頭揀相。相片質素不太滿意,要求重影。


(5) 七月重影和揀相。


(6) 四個月後的十一月才有相簿和油畫製成品


真的想不到影一輯PREWEDDING都要一年時間才有製成品,所以若果決定結婚不得不早一點JOIN PACKAGE。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


重影法國婚紗


七月頭有一天去了重影法國婚紗PREWEDDING。一大袋出發!有自己買的花做頭花、公仔、鞋、GIRDLE和自己做的功課。



天氣好得不能形容,有一種好幸福的感覺,我覺得上天終於憐憫我,所以給予我極好的天氣。準備十點到達。由於已經去過這裡幾次,所以已經好熟環境喇!還有一份強烈的親切感。



等到差不多十點九先開始化妝,因為我覺得化妝師琳琳上次化妝手勢熟練,我想SET的頭都一一SET到,所以今次重影都要求不要轉化妝師。


我對琳琳完全好有信心。我比返上次攞返的相版佢睇,所以佢都記得我上次的妝和頭係點樣。今次我搵左另外一D 髮型SAMPLE比佢整。


因為天氣太熱,外面藍天無雲,所以先影室內。我先換了紅色晚裝。上次是短髮LOOK,將頭髮盤哂上去。今次,我反而想側邊有一些卷卷效果加頭飾,側邊有些少頭髮放下來。最後都成功整到心水的晚裝頭。


我好鍾意今次的頭飾、頸鍊、手鍊和耳環。原來最近有些新返飾物,這些飾物真的更靚更新潮。我好鍾意呀!


差不多十二點多就見到今次的攝影師和助手。之前,我沒有要求FB安排邊個攝影師比我,因為我覺得影相呢樣野好主觀。有人講得邊個邊個影得靚,但又人會講得邊個邊個影得唔靚,所以我事前都沒有特別指定,只是要求唔好比邊個邊個影咋!


原來邊個邊個已經無係FB做喇!我今次的攝影師叫阿JUN,助手叫SUNNY。今次整個拍照過程都好開心,因為阿JUN同SUNNY都好PRO,真係值得向大家推介呀!


我地先同攝影師同助手傾下點解上次唔滿意,同埋大概講下今次想點影。佢地兩個都好NICE,好似好知道我地想點。同埋,我當然比我之前做O既功課比佢睇啦!入面有不同景點的相,呢D相係我鍾意O既FEEL同埋角度。


好...我地開始先係STUDIO影晚裝。先是白色玫瑰花景、旁邊的梳化景、白色佈景、有花有藤的景和公仔房。之後就轉到BAR台、餐台和窗邊。哈哈...係咪唔明我講乜野呢?!大家聯想一下啦!


唔知點解,開始影的時候,我地兩個都好似入唔到戲。阿JUN成日叫我地笑得開心D,我地都好似笑得唔係咁自然。可能真係因為影左幾次的關係啦!


佢地兩個都好好,張張相都提大王伸個頭出黎,咁條頸就唔會咁肥。又提大王唔好戚眼戚嘴。又教我地點企會覺得瘦D,張張相都同將大王件衫整返整齊,幫我件婚紗的拖尾放返靚。佢地睇我地正面,有乜問題佢地都會睇得好清楚。佢地兩個咁有耐性同細心的表現,真的令我放心好多。


不久之後,就換返套九龍塘婚紗影室外園景。今次我想叫琳琳幫我整個新LOOK,就是將所有頭髮盤上去再加頭紗。整完之後照鏡睇都鍾意,因為好似比較簡單清雅一點。我們先影水池景。天氣太熱太曬喇!我們的戶外拍照時間開始喇!熱得大王好辛苦。


阿JUN都好識做,影我單人照的時候叫大王去樹蔭避一避。但大王的額頭都係大汗叠細汗,我見到佢都笑唔出喇!


之後就除鞋玩浸腳和踢水。其實可能上次影水池景的效果都不太好,所以今次都無乜期望,所以今次呢個景我都無乜MOOD影。水池景之後就快快返去影有花花BELL的正門。原來,下一站馬灣外景係要四點前入到去,唔係就要搭SHUTTLE BUS或船入去,因為馬灣的交通規定外來有授權的車輛要四點前進入。影埋正門都已經三點多,所以攝影師叫琳琳快D同我換衫和轉頭。


大家都好似好緊張咁,因為趕唔切就唔知點算喇!所以琳琳本身幫第二個化緊妝都要過返黎幫我整先,仲叫埋其他姐姐幫手SET頭和襯飾物。我今次買了一些多頭小紅玫瑰做頭花,所以佢地幫我整頭,又要幫我夾頭花上去。時間有限,所以都要好快手。今次的外景頭,我諗住同上次補影一樣,就係我個BLOG BANNER張相個頭喇!雖然影外景會熱,但馬灣外景係我的重頭戲,一定唔可以衰,所以放哂頭髮落黎就最穩陣。


這些多頭小玫係影相早兩日去花墟買,只是$15就有咁多。我係屋企放左兩日先拎去影相,可能有陽光的關係,小玫瑰開得好靚呀!



上次放落黎的髦髮有真髮和假髮,今次因為天氣熱,琳琳驚我一出去出汗就變返直,所以將我D真髮盤哂上去,再夾一些髦的假髮,所以都SET得快D。攝影師同司機都走左上黎催左兩次,但其實琳琳都已經好快手,若果唔係佢實慢慢好有心機咁幫我整。可能因為時間太趕的關係,我覺得上次馬灣個頭靚D。


後來,我地三點四十分先上車。等緊助手之際,我問佢地個花球係邊,因為好似唔見係車度。原來真係無拎呀!好彩最後拎返個花球咋!唔係...去到馬灣就無花球影相喇!


我地剛剛四點到達馬灣,好彩咋!真係抹一額汗呀!


好開心再次來到我好鍾意的馬灣公園,因為我鍾意呢度有顏色鮮豔的馬灣公園和沙灘。上次四月尾影都有得影漁村O家...宜家無左喇!有D失望啦!唯有安慰自己,好彩上次拎走左五張相版入面有兩相係漁村咋!


阿JUN係公園入口的草地都已經幫我地單人和雙人影左好多張。一邊影,我的血已經成為好多蚊的食物喇!一邊影一邊痕....


係草地影左好多POSE,有單人有雙人、有單人訓地,又有雙人訓地。一個地方都影好多張,上次每個景只係影三張左右咋!



係馬灣外景這個環節,我真係好滿意阿JUN同SUNNY的表現。上次影相,每次都係我整返自己件婚紗拖尾和大王的背心有沒有移位。相反今次,我未TAKE ACTION,佢地已經幫我睇左。基本上,每影一張相就好細心咁掃一次。仲好有心機咁幫我鋪裙,我宜家先知原來條裙鋪得靚,影出黎的相會有美感好多。


佢地知我地出哂汗,大王甩哂粉,影相出黎會多油光,所以叫MONA LISA的化妝姐姐出黎幫我地補粉和搽唇彩。當然啦!若果影出黎係油光滿面咁點會揀呢D相呢!我真係幾欣賞佢地事事盡善盡美和認真的工作態度。


可能同上次FB影相和台灣PREWEDDING有對比之下,今次攝影師和助手真係相對地比較OUTSTANDING和專業。


今次仲可以影埋馬灣公園的大貝殼,因為今次無噴水,而且阿JUN有求必應,所以幫我們影了兩張。



另外還影了七彩牆和花,令到影出來的相充滿色彩。當然少不了下次這個景啦!



還有這條好多花花的路,影左好多張相。



這個鐘的位置都影左幾張。



之後就去到沙灘玩沙。今次大王好似當自己去左台灣咁,換左件粉紅色的襯衫和牛仔褲,好自然的FEEL。今次個沙灘係無乜人,所以阿JUN鍾意點影就點影。佢地將地帶黎O既四隻公仔企係我婚紗度,佢地係大細獅子和兩隻好可愛的兔仔。


當然仲有一D係青馬大橋下玩水的相,今次玩水的表情和舉動就自然得多。總括黎講,係沙灘雖然熱,但我同大王都笑得自然和開心一點。



上次係沙灘影左好少相,同埋因為左右都各有一PAIR人,所以攝影師可以係一個好狹窄的角度影相。玩水和扮漫步沙灘又毫無美感,所以好多相都唔滿意。


其實我真係好感恩,因為第二次黎馬灣影婚紗相都係一樣藍天白雲,好開心呀!


大約六點,我地就回程返去九龍塘。呢個PREWEDDING拍攝之旅仲未完,因為之前趕住黎馬灣,所以之前個套九龍塘婚紗仲未影完O家!所以返去就換返套婚紗和再SET過個頭。


因為剛才係馬灣問阿JUN拎部相機睇返PLAYBACK,我掃左幾張相覺得好AMAZING,點解大王今次隻眼同條頸可以咁正常?!因為上次有好多大細眼和肥頸的問題,今次反而無乜呢個問題。心諗,死啦!D相咁正常,實會買好多O家喎!


另外,睇返D PLAYBACK覺得今次影出來的晚裝相好OK,上次晚裝相好失望,好多都唔鍾意,今次就正常好多。原來唔係我個LOOK和套衫的問題,原來係影出黎個FEEL、角度和捕捉時間的問題。


但有少少唔開心係原來我下午係九龍塘影的婚紗LOOK唔OK。今次係個LOOK唔OK,原來我係唔可以咁簡單將D頭髮盤哂上去。好彩傍晚返九龍塘換返衫再影,唔係我起碼有三份一的相都唔駛要喇!


原來一個適合自己的LOOK都好緊要。我同琳琳講話之前個簡單清雅LOOK唔O岩我。我想卷辮仔和下面是直髮。因為佢有時間,所以可以慢慢勁有心機幫我整頭。最後,真係好滿意呢!


因為我係影相之前講過話今次想影多D婚紗相,所以夜晚返到黎都影好多婚紗相。鋼琴景、BAR台景、紅色梳化景和木門景等等。大王同我都已經好累,我仲打喊路,但佢地兩個都仲好有精力,真係十級佩服。原來夜晚咁黑都可以影到好似日頭咁。不過原來夜晚影木門景無陽光都幾有FEEL。


因為我之前講帳幕景影婚紗,唔影晚裝。佢地好好記性,最後叫我地去影埋帳幕景(我地仲諗住收工呢!)。


大約八點幾先正式收工。


我都知道自己要求較多,多謝阿JUN和SUNNY有求必應的工作態度。


辛苦大王、攝影師和助手哥哥!


呢個時候,著返自己O既衫,發覺自己個肚LIP哂...表面睇瘦左成個碼。宜家先醒覺原來我同大王係早餐之後就無再食過野.....好肚餓呀!餓都行唔郁....


最後搭的士去九龍城食泰國大餐,飲了一整個冰涷椰清,好清涼呀!


係結婚之前,可能都無得再影PREWEDDING,好想再著住婚紗影相呢!


期待揀相日的來臨~~~


 


PS: 有部份晚裝造型照在下篇BLOG,只限BLOG友。


11 則留言:

  1. MONA LISA的化妝姐姐出黎幫我地補粉和搽唇彩-->又幾好喎!! 影咗咁多景...好想睇相呀!!
    [版主回覆07/16/2010 18:11:00]哈哈...我已經揀左相,而且幾滿意。
    好可惜得5張相版咋!真係止唔到渴~~~

    回覆刪除
  2. 醜八怪的月芽兒2010年7月16日 凌晨4:44

    嘩嘩!!!你好瘦,塊面簡直係巴掌面嚕!!!D相靚呀!!!粉藍色裙正正!!! 嘻嘻!!晚裝相幾時有得睇呀!! 仲有你個THE ONE 婚紗揾到未!!! 法國巨星,排版弄好未呀?
    [版主回覆07/16/2010 20:06:00]哈..上面D相唔係我黎O家!係MONA LISA個度COPY出黎.....HAHAHAHA....
    D相無咁快有得睇O家!要四個月後先有相攞
    法巨排版?唉...我一本有排版,一本無排版。佢話我個本有排版係二消本,無得睇執相同排版效果O家!

    回覆刪除
  3. HI HI, 唔知可唔可以 ADD 我做BLOG 友呢? 我都想分享下你地向法國影既婚紗相 我之前向法國影, 攝影師都係阿JUN, 我到E+仲回味緊當時既開心, 真係好難忘
    [版主回覆07/17/2010 00:30:00]你好..我ADD左你喇!
    我今次係重影,係阿JUN影....可能有得對比,我覺得佢幾專業同埋影得O岩我心水..因為我要多角度..
    佢好認真呀!我影到已經好累,佢地都仲好努力咁同我影,所以最後揀左好多相走呀!

    回覆刪除
  4. 我黎緊星期二補影FB呀~~~~我見你個粧好靚,我上次見到琳琳幫另一個新娘化的粧都好靚架,不過幫我化粧的叫維維,都幾OK,今次我會叫佢化我雙眼精靈D架啦,大家加油呀
    [版主回覆07/17/2010 11:44:00]係呀!琳琳ok 呀!我上次同今次影都係佢幫我set頭化妝,總共都整過七個造型。每一個我都好鍾意,因為佢真係好認真專業...
    你記住影d相返黎比我睇呀!

    回覆刪除
  5. 請問馬灣的交通規定外來有授權的車輛要四點前進入, 咩係授權的車呀?我有朋友幫我影多一輯pre wedding, 我地打算入馬灣影, 請問你知唔知依家係咪唔俾外來人入去影ga? 一定要FB 或者Monalisa 先得呀?thanks

    回覆刪除
  6. 補影成功都登你好開心呀~
    我下年先影....咩都無準備呀!!!
    我睇唔到相呀...><
    [版主回覆07/19/2010 00:08:00]哈..你下年先影?仲有好多時間準備呀!
    不過好似我地咁..有時影個時都唔知有問題,到睇相時先知自己問題係邊....
     

    回覆刪除
  7. 呵, 只加了500蚊把所有相入落細album, 其他冇加啦~~ 影得唔好! 只揀了32張啊
    [版主回覆07/21/2010 23:08:00]我睇你個BLOG知道你覺得影得唔好....
    有時真係好撞手神..同埋睇下鍾唔鍾意攝影師個STYLE
     

    回覆刪除
  8. 你o的相影得好靚!!
    [版主回覆07/21/2010 23:05:00]哈...上面D相唔係我黎O家~~~

    回覆刪除
  9. Hi Hi....
    請問可以add 我嗎???
    [版主回覆07/22/2010 21:50:00]好呀...我ADD左你喇!
    大家多多交流

    回覆刪除
  10. Nice photos and you're soooooo slim~~

    回覆刪除
  11. can you share with me ? thx

    回覆刪除