2010年7月2日 星期五

可愛聾貓@新城市廣場

昨日趁大王去南油,我就自己拎左部機出去影相,因為好似仲未熟部機的操作。

今次的主角是聾貓,在沙田新城市廣場第三期一田下面擺的展覽。

巴西隊聾貓~~~好肥呀!




英格蘭聾貓...出左局喇!唔怪得要滴汗啦!







我鍾意呢隻咁鮮艷門將~~




好想攬住佢,又好想打佢一身,因為實在肥得可愛。




阿呆的阿根廷聾貓




衝力射球~~




我都係唔踢喇!等我整個一字碼比大家睇下啦!









不同嘴臉的聾貓...真係表情多多喎!




肥嘟嘟的巴西聾貓.....你知唔知你即將會出局呀?!











場地佔地不多,但已經放左好多隻聾貓。若果有人幫我同聾貓合照就好喇!




呢個妹妹好明顯比我吸引到,當左我部機係佢屋企人部機。哈哈...




好想踢個波入去睇下佢接唔接到。




包到成隻糉的聾貓公仔




去探完聾貓就去探SNOOPY~~

1 則留言: