2009年9月3日 星期四

松屋日本料理 Matsuya Japanese Resaurtant

今晚大王和我去了位於紅磡黃埔的日本料理店「松屋」。


之前成日都話想試下這間日式自助餐,但常常也沒有位。幸好大王預約到今晚的位,所以可以去試試。


自助飲品LIST。我試過涷甘桔檸檬蜂蜜、涷菊光蜂蜜和涷薑母茶。



 


雪糕LIST~~~



串燒LIST,我們差不多食過哂~~



一品料理LIST



這不是一球綠茶雪糕,是一球WASABI。



涷甘桔檸檬蜂蜜,可以免費任飲都可以接受。



鰻魚手卷、牛油果軟殼蟹手卷和瀨尿蝦壽司。



瀨尿蝦壽司



刺身方面有三文魚、吞拿魚、立魚、劍魚、鮑片和魷魚等等..



牛油果軟殼蟹手卷,味道一般。



鹽燒蝦~~~都幾彈牙,但略少了點鹽味。



雞肉串燒



雞骨腸好好味,表皮脆卜卜,肉質鮮嫩。



串燒翠肉瓜,與香滑牛油一起來燒,好正呀!



串燒羊扒,也是必吃之選。未食已經聞到香味,咬落去好軟,而且沒有騷味。



炸芝麻雞翼,GOOD!一隻起,兩隻止,因為都幾熱氣O家!



串燒雞刀魚。這條不好食,我們懷疑條魚不太新鮮,都係自己買去BBQ好食好多。



炸蝦、南瓜和茄子天婦羅~~~



金菇牛肉卷。唔知點解平時好少黐牙的我,竟然被金菇攪到「攝」哂牙隙內..哈哈



炒什菜



雞軟骨串燒好好味呀!雞軟骨好有口感~~



茄子串燒~~~大王話呢D係日本茄子,因為入面的密度同平時食的不同。



蒜頭都可以做串燒真係第一次見。大王話好食,因為燒到少了些蒜味,但還保持到鮮味。



大蔥豬肉串。平時唔食蔥的我都覺得呢D蔥好好食。



牛脷正!



涷薑母茶,好薑味呀!成個口好似辣到著左火咁.....



炸蠔和炸餃子~~



雪糕時間,當然少不得這裡出名的菠蘿雪糕。大王一氣過叫了兩球。我試過都覺得好味。雖然不是太有菠蘿味,但勝在有果肉和有新鮮的味道。正~~~



我就叫了綠茶和芝麻雪糕,不過還是覺得菠蘿味好食好多。



飽飽喇!松屋不過不失啦!下次試下第二間先。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


地址: 紅磡德街8號黃埔新天地黃埔花園9期百合苑商場地下9號舖


電話: 2189 7049 / 2189 7029


 


其實這店在旺角兆萬中心、尖沙咀柯士甸道僑豐大廈、銅鑼灣京都廣場和金鐘美國銀行中心地下都有分店。有興趣試試記著早一點BOOK住呀!


沒有留言:

張貼留言