2009年9月14日 星期一

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 6 (PART B) 大阪城天守閣 & NHK電視台

大阪神戶和歌山奈良八日七夜開心自駕遊---DAY 6 (PART B) 大阪城天守閣 & NHK電視台


上回講到本身諗住一黎就去大阪城天守閣,但由於天氣太熱,再加上一出車站就見到大阪歷史博物館,所以就即刻入去行下。


用PASS慳回600YEN之後,我們就把握時間趕快去大阪城天守閣。行過對面馬路,我們已經開始進入公園範圍。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


交通方法



大阪城公園地圖: http://www.osakacastle.net/hantai/park/map-hantai-l.pdf



大阪城公園ROAD TRAIN(出發前可以睇下火車班次): http://www.road-train.info/


大阪城天守閣歷史背景:


人們眼中豐臣秀吉時代繁榮的象徵,大阪的象徵—大阪城。1583年秀吉開始在本願寺的舊址上建造城樓,不久這座被譽為“三國無雙”的宏偉城郭建成完工。秀吉以大坂城為根據地完成統一天下的大業,100多年持續的戰國時代宣告結束。
秀吉去世後,秀吉的重臣德川家康成為將軍,在江戶(東京)建立幕府政府,並於1615年攻陷大坂城,導致豐臣家族滅亡(大坂夏季之戰)。後來德川幕府重建大坂城,一直到1868年的幕府滅亡、城池陷落的瞬間前,把大坂城作為將軍直轄的城郭管理。
1931年,在當時陸軍擁有的大阪城中心部,天守閣重建了。其費用均來自於大阪市民的捐贈。這天守閣是接著因戰火燒失的豐臣時代天守閣,和因遇上落雷燒失的德川時代天守閣的第三代天守閣。
大阪城自築城以來,好幾次成為日本歷史上重要的戰爭舞臺。大阪城作為將歷史傳承至今的歷史遺跡,不僅日本國內遊客,而且受到很多國外遊客的喜愛。


輯錄自官方網頁


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


公園好大,不過指示好清晰,所以唔駛驚迷路。



途經市立博物館



嘩!不一會,眼前就是一幢雄偉的歷史古蹟--天守閣。



豐臣秀吉十分喜愛黃金,不僅他的傢俱日用器具、武器、盔甲,就連大阪城天守閣的表面也都使用了黃金。



熱到呆左O既大王



有一班小朋友正在戶外寫生。哈~~畫出來的天守閣都別有一番風味。



好細緻呀!



外牆的背後有一段段歷史故事



在門外用周遊PASS換取入場卷(價值600YEN),可以入內上最頂層的三樓欣賞360度大阪市美景。



這邊遠處有摩天輪,應該是大阪港天保山那邊吧!


可以望到好遠呀!一望無際~~~~



好靚~~天守閣被護城河包圍著



古蹟和現代的分別



以金雕出來的,好有氣勢



這裡景色怡人,而且好涼快~~~~



i love this picture



i love this picture too



有些小學生來這裡旅行,還租了豐臣秀吉的戰衣來影相留念。大王都影埋一份~~~哈哈



我已經成塊面紅卜卜。在這裡的汽水機買些涷飲解解喝~~~~


哈哈...當然選了中間的FANTA ZERO CIDER來飲啦!它的粉藍色外型彷彿已經話左比我知佢好冰涼,而且係香港都好似未見過。



120YEN的FANTA ZERO~~~~雖然沒有甚麼味道,但飲完又真係成個人降哂溫~~~~



見到呢度有得買大富翁的大阪版(4500YEN)。哈哈..好想買.....因為可以一嚐買「天守閣」的願望。



這裡還有記念金幣作手信。



再見喇!我希望下次可以再重臨可以見到漫天櫻花的天守閣啦!



之後返回歷史博物館那邊,諗住入返去「谷町四丁目」站搭車去下一個目的地。但,唔覺意見到歷史博物館的隔離有NHK電視台。


行入去....嘩!!!!!!!!!!見到我和大王都好鍾意的公仔,就是下面這隻~~~~其實我都唔知佢叫乜野名,但之前有個MSN ICON係呢隻公仔,覺得呢隻公仔好似大王~~~


YEAH!可以同呢隻公仔合照呀!好開心呀!



好得意呀!仲好大隻呀!好想攬住佢呀!



冇諗過可以同佢影左咁多相!



地板都有佢O既踪影~~~~好CUTE呀!



原來呢度仲有好多O野玩!例如親身體驗電視台拍攝天氣報告、新聞和兒童節目的情況。我,當然好投入咁玩左啦!不過片段當然唔能夠出街啦!


我似唔似新聞報導員呢?!本身諗住坐埋佢,誰不知突然間有個姐姐走埋黎問我試唔試下,之後仲問我份新聞要中文、英文定日文。當然揀中文啦!



之後就會係中間部黑色機度顯示左讀稿出黎。我就望住黎讀~~~好攪笑,因為係毫無準備之下讀左一D自己都唔知乜野O既東西出黎~~~


係呢個同時,我就被錄影左(睇下上面報機~~~)哈哈...完成左之後,姐姐仲重播一次比我睇。不過就唔係太方便公開段片~~~



之後,當然要買返D人氣精品啦!鎖匙扣好得意,不過都幾貴,要920YEN。



還有其他款式的電話繩




似唔似呢?



NHK電視台係一個我地沒有計劃在行程內的景點,但卻意料之外見到我地好鍾意O既公仔,而且換來好多開心的回憶。


大王每逢諗返起我報導天氣的片就會大笑...不過片段不宜出街~~~


 


下回預告: 乘坐聖瑪利亞號遊覽大阪港景色


7 則留言:

  1. 諗番起o個日真係熱到抽根........
    [版主回覆09/15/2009 14:34:00]係呀!我全程塊臉都紅卜卜~~~~

    回覆刪除
  2. 條片一定有古怪 ...如果唔係大王點會大笑呢!
    個邊好熱咩?
     
    [版主回覆09/15/2009 14:34:00]條片好攪笑....我每次睇返都覺得好好笑~~~
    所以唯有私人珍藏..唔可開喇!

    回覆刪除
  3. 你個面真的好紅, 室內都係咁熱?
    [版主回覆09/15/2009 23:50:00]因為室外實在太熱,即使入到冷氣地方都未能及時散熱呀!

    回覆刪除
  4. 2 年幾前跟團我去過天守閣呀! 不過因時間好趕只能影到此一遊沒有入去行呀!  真係睇你 d 相先知入面有咩!  

    回覆刪除
  5. 豐臣秀吉個度, 我同PANDA爸HONEY MOON 時, 曾到此一遊呢

    回覆刪除
  6. 應該係梅田個摩天輪。天寶山好遠,而且個輪係白色。我坐過天寶山個輪,好似唔係睇到咁入,睇港口好D。

    回覆刪除
  7. 你下一日行程都有,我記錯顏色,但總之好似都唔係紅色。

    回覆刪除