2008年11月8日 星期六

著拖鞋去釣大尾魷(PART2)

又繼續我地O既行程先。


由於狗碼頭太食正風,人都吹得起,何況釣大尾魷?!所以我地決定轉位。


轉位中艇家去返自己個魚排,有隻可愛小狗歡迎我地....(搖尾中~~)



去到呢個位....好多礁石....死未....我同大王仲著拖鞋去呢D地方....好危險,只好小心點。(係時候要買磯鞋喇!~~~)


其實呢個內彎位又靜水應該釣況應該唔錯,但....好似玩左一陣都冇收獲。


有D焗,想放棄,唯有稍作休息,叫大王同我傾下心事。結果,當然冇傾到啦!因為大王唔會同我傾啦!



但大家抱著鍥而不捨的精神繼續努力。你睇大王和好遠好遠O既林小信和小銘?!


嘩....點解可以行到咁遠O家!



大王就係呢個位上到今日第一魷,振奮下士氣。AGAIN,絕好釣魷!



魷魷呆了~~



小銘師兄過返黎又有得中~~~



仲要滿弓~~~厲害!



收獲唔錯喎!



眼見大家不斷上,我就不斷甩同埋CLICK石....只見到D魷追埋黎,但釣唔到...心急如焚~~


哈....終於開齋喇!開心開心~~~


之後都有繼續中,可能O岩O岩食正流....GOOD



林小信師兄都中呀!



我地釣到O既魷放係石度一陣先執。後來,一個大暗湧竟然一氣過沖走哂我地D魷...


好在小銘用撈箕幫手撈返哂返黎...勁!



小信師兄嘴魷魷...你唔好當左佢係XX少女先得O家!哈哈!



小信師兄劏魷時被魷魚鬚啜住手指,攪笑~~~



眼明手快,手起刀落,三兩下手勢已經劏好....


似唔似三件衫涼係涼衫竹度呢?!哈!



勁!同埋好靚呀!



小信師兄上岸情景,辛苦哂要流浪荒島。



今次特別拍左幾段林小信師兄(應該係李錦聯師傳)教劏大尾魷片段:


PART 1: 李錦聯師傳TAKE 1教劏大尾魷時,後面的小銘師傅中魷,而且仲係一次過有兩隻魷追埋黎,最後上岸時還唔覺意噴到李錦聯師傳,場面攪笑。


 


PART 2: 劏大尾魷教學完整版,為時兩分鐘


多謝師傅教導


 


下次再同師傅們去玩先~~~


6 則留言:

  1. 個位師傅手勢都唔錯喎
    [版主回覆11/09/2008 21:29:00]你講得冇錯呀~~~師傅三兩下手勢已經攪掂一隻魷....
    我宜家都識劏魷喇!

    回覆刪除
  2. 嘻~~買磯鞋喎~~好呀~~快 d 買,買快 d~~~~
    岸 fit 可以令人更集中、更勤力,諗計去搵魷,同煲煲真係唔同 feel。
    [版主回覆11/10/2008 22:09:00]哈....快D買,買快D...好攪笑....
    買完磯鞋又要買自動膨漲....咁多野買......

    回覆刪除
  3. 哈哈..........睇黎師主D毒已經入咗骨,難已自拔.......
    tmr星期1 la.......又係時間準備諗下去邊 la!!!
    仲有段片真係好好笑呀!!
    [版主回覆11/10/2008 22:12:00]真係中左毒,但仲未入骨O既...就入咁啦!
    無錯...已經諗好左WEEKEND去邊喇!
    我好鍾意李錦聯師傅第一段片,一邊教後面中魷...之後就噴...避都避唔到....哈哈
    我仲發現李錦聯師傅好上鏡TIM....下次再同你拍過...哈哈!

    回覆刪除
  4. BOAT就要考應變力,一日釣十幾個位,個個位都唔同玩法,考你最最快速度釣到魷。
    岸就考你判斷能力,諗下d魷o係邊同點釣。
    [版主回覆11/10/2008 22:14:00]你講得好O岩...
    岸釣遊戲係要係有限的時間入面,有限的位置諗下點釣魷....
    兩樣都唔易!

    回覆刪除
  5. 好!..我希望大家都可以支持我同女孩出件可以同你地一齊玩比賽啦~~~
    [版主回覆11/10/2008 22:15:00]哈....大王....你的意見唔係唔好..但不代表本人立場喎!
    D師傅咁勁....我要多PRACTICE多D先得喇!

    回覆刪除
  6. 我梗支持你地兩位啦。
    [版主回覆11/14/2008 22:45:00]哈...咁我地要努力練習下先喇!

    回覆刪除