2008年11月12日 星期三

補記十一月二日大風大湧釣唔到尾魷日

等我補記返十一月二日的一次煲薑日先。點解咁遲寫?!係因為呢日收獲唔多,而且當日狀態不太好,所以沒有心機記錄返落黎。


但突然間諗下,呢個BLOG都係我一個回憶,所以就寫返喇!


 


今日係星期日,尋晚去完DISNEYLAND HALLOWEEN,返到屋企差唔多成點鐘先訓,朝早六點半又要起身。訓得幾個鐘,個人邊度有精神呢?!


八點去到三門仔,食完早餐就等上船。今次冇樹生叔叔就打去水中天BOOK艇。又話出緊黎,等左幾個字都未出現。


等候艇來之時,有好多青斑在交易中....好多好大條呀!



閒影....發記,大甘和大王...長州三寶



還有好NICE的達達大師。我印象中的達達係去南油三日兩夜只係訓覺,連枝竿都未開過出黎,所以幻想唔到佢釣魚O既樣。



我下次唔再擺D好LEARN的POSE喇!!



架艇開得好快。突然間仲落起雨黎....好在我地D衫都防水,吹吹下就乾。


今日天氣唔係好好,而且仲好大風,好大湧....見到D湧就驚....


見到呢度就知去左塔門附近啦!FIT左幾下都冇動靜....



中間的過程已經冇影相喇!因為本人太眼訓,而且咁大湧,邊度都去唔到。


勉強停在一個地方,D流又太勁。放左條絲落去,炒左係另一邊仲要CLICK埋之餘仲斷埋。點釣呀?!


後來更去了一個上次我釣到隻大尾魷的地方。發記一放落去已經中左一隻OK SIZE,達達都好無厘頭咁放落去就有,連佢自己中左都唔知。達達都係第一次釣,乜都唔知,放落去就有。所以話....新手第一次釣通常都會比D野你釣下....因為太大浪,所以好快就離開左呢個位。


之後就去左赤州背,係就係背左風,但成個海好似死左咁...魷就冇喇!魚毛就有幾條...


玩左一排已經去塔門食飯喇!


你睇呢幾位男士有得食幾開心?!



再加埋大王四人大合照....



海膽炒飯...味道一般。



义燒炒米...



朝早釣到的尾魷劏左黎灼....



之後都有去左D背風位。個艇家都唔知帶我地去邊,冇釣點可以提供。唉...唔好講喇!


總之佢O既工作就只係車我地想去O既地方啦!


我地邊有你咁多經驗呀?!


轉位期間,我以為佢慢駛架艇行前少少轉位,所以就坐係船頭。點知佢開得勁快,成架艇飛起左,咁我個PAT就櫈左一櫈,背後最尾個節骨勁痛,坐係度再企返起身都好痛。唯有強忍痛楚繼續餘下的釣魷時間。


總括黎講,我今日只釣到幾隻魷B。另外發記和大王都釣到幾隻。今日發記發威,釣到大尾魷之外,仲釣到針墨先生。勁!


話話下午時間,一向只釣魚的大甘頂我地唔順,所以搵枝頭竿和個唔知乜野攪,大王比左隻姣蝦佢就試下釣大尾魷啦!


一掟出去,覺得自己掟得太近,所以收返黎再掟。第二下一掟出去,本身D絲仲炒哂粉,攪下攪下就咁上左第一隻尾魷。


哈哈...場面攪笑....


四點半就回程喇!唉...算吧啦!以後都唔會再搵水中天BOOK艇就得啦!


阿甘回程時,風太大,吹左個枕頭出黎...



影張正經D先



釣獲...有大有細啦!隻針墨就好大...



下次要再玩過,玩得開心D~~~~


3 則留言:

  1. 真係好大隻墨喎~~~
    [版主回覆11/14/2008 22:43:00]係呀...我都未見過咁大隻墨..好肥美

    回覆刪除
  2. 哎, 又試嘔過  冇緊要的, 是我個人問題, 你這篇我唔詳細睇啦, 對不起
    [版主回覆11/14/2008 22:44:00]對唔住呀...我地次次去都食個D...所以我又衰左喇!唔好意思

    回覆刪除
  3. 你當然可以繼續食啦, 我唔睇咪得囉
    [版主回覆11/15/2008 22:37:00]哈哈...我會繼續食,但唔會影相喇!
    唔影我就唔會放張相出黎...
    所以今日我地去食,不過冇影到相...唔係我又唔覺意放左出黎喇!

    回覆刪除