2008年11月6日 星期四

DINNER BUFFET@尖沙咀中港城皇家太平洋酒店柏景餐廳

昨晚和大王去了尖沙咀中港城的皇家太平洋酒店的柏景餐廳CAFE ON THE PARK食DINNER BUFFET,為的是提早慶祝四週年零三個月紀念日。


昨晚搜尋過後,最終選擇在這裡試試,主要原因是信用咭七五折優惠,而且剛剛轉新主題,再加上在OPEN RICE的食評也不錯。


DINNER BUFFET 原價$328,信用咭優惠有75折,即約$270便可以食到DINNER BUFFET。


CAFE ON THE PARK~~~



以下是節錄自酒店網頁的介紹

蟹逅海鮮自助晚餐 (3/11-13/12/2008)

每年最令人期待的美食約會﹗趁這時令季節,我們的行政總廚利用蟹肉清新鮮甜以及烹調多樣化的特質,創造出多款色香味俱全的菜色,包括蟹肉田園蔬菜卷、奇異果伴花蟹配茅屋芝士、蟹肉醸芹菜條伴紅椒汁、白蜆煮三點蟹及泰式香辣炒蟹等,讓一眾蟹迷不用尋遍大江南北,也能嚐盡各式蟹製美饌。另外,更全新加添由廚師即場主理的西班牙式小點,以熱烘烘的香脆法包,拌以自製蟹肉醬、吞拿魚沙律、魚子雞蛋沙律、煙雞芹菜、意大利火腿或挪威煙三文魚,滋味無窮,保證您一吃便愛上﹗

 


就是看到最近才轉主題,所以就去試下...


大王食了幾輪的長腳蟹和龍蝦仔.....不過又真的很鮮甜.....



你睇大王幾開心?!



熟食方面有大蝦串燒、燒牛肉、秋刀魚和腸腸燒。



鮮嫩無比的牛肉....幾多汁呢?!



我喜愛下面這個廚師特製意粉和龍利柳~~~~



又是蝦和蟹~~~



這個西班牙小食好好味.....脆多士上面有蟹肉沙律加特色巴拿馬火腿....值得推介!



又是大王的....好明顯已經食了一打龍蝦仔...




大王食得好開心~~~



HAGGEN DAZS士多啤莉味雪糕...好味道呀!



當然不少得魚生啦!不過吞拿魚的味道和顏色一樣...好淡味!



炸軟軗蟹....GOOD



又是我的沙律時間....已經包括幾款不同的沙律,何如檸汁菠蘿沙律、日式蟹肉沙律、青瓜八爪魚沙律和我自拼的沙律....好開胃



聖子的新鮮爽口也是值得一讚。



蟹肉翅...這大條的蟹肉是大王食長腳蟹時拆肉出來給我的,不是翅的配料呀!



雙球士多啤莉雪糕....正呀!



左上角的甜品叫廚師JACKY自製芝士蛋糕。另外還有黑森林、粟子蛋糕、杏仁豆腐和果涷等等.....



芝麻卷



若果大家喜歡食蟹的話就去試下啦!


4 則留言:

  1. 這間印象中好像去過呢, 因我認得個D長腳蟹
    [版主回覆11/07/2008 14:38:00]哈...但其實好多酒店都有長腳蟹食喎~~~
    你鍾意食蟹..可以去試下

    回覆刪除
  2. 嘩....好正咁喎~~
    [版主回覆11/07/2008 14:41:00]係呀...你快d搵日去試下啦!
    悠閒一下都唔錯o家

    回覆刪除
  3. 好抵食呀~~~
    [版主回覆11/07/2008 14:43:00]係呀..若果dinner黎講都算抵....
    我就嫌佢甜品方面唔太吸引~~~我有七折coupon(埋單個時送...),若果你地有興趣,可以比你地用...

    回覆刪除
  4. 悠閒..............呢兩隻字用唔到o係我身上........
    我絕對冇悠閒既時間.....一得閒都去釣魚喇~~仲食.....

    回覆刪除