2008年11月16日 星期日

開心BOAT GAME釣魚加釣大尾魷遊樂團PARTB---第一隻37CM

繼續講埋先....今日的高潮黎喇!


今日係呢度都中左四-五隻,真係唔錯~~~SIZE都幾OK.....


突然間有一道力好強....呢隻應該係仲大過頭先個D....因為收得好辛苦...有點面容扭曲。再加上想比其他人玩下,所以中左呢隻魷就比達達收上黎。不斷出絲...厲害...


佢話佢去南油都未試過咁....誇張~~~


睇下支RAYCAL彎到咁就知有幾勁啦!



上水的一刻....嘩聲四起....未見過咁大隻巨物...有如外星動物....大得有點恐怖~~~


你睇隻姣蝦同條鬚就知隻大尾魷有幾大隻喇!



好肥美...好重呀!應該有3斤....



發記和我的魷魷



我當然要影返相留念啦!你睇大戰過後件衫?!因為上水個時個墨嘴向住船上的人,而且隻大尾魷好乖咁將佢個墨嘴向大角度噴射...所以攪成咁~~~



ANDY都影返張...我驚佢影O家...係咪成個人咁大隻呢?!



阿甘又影



有幾大隻?!37CM....好開心...創新紀錄



樹生叔叔話大尾魷D鬚有兩陪筒身咁長,所以我地測試緊~~~又真係差唔多喎!勁!



發記唔係扮駕艇...係真O家!佢真係幫我地轉左一個位。原來駕艇都唔係咁難。



好易中好易中~~~~



你估下阿甘做緊乜?!隻魷好唔生性咁黏住左船底....攪左勁耐都唔肯鬆返出黎!真唔乖~~



部份魚獲



ANDY今日第一次釣魷....用西瓜皮中左第一隻魷...CONGRATULATIONS



臨離開時發記劏魷...處理外星動物進行中



今日共釣到六隻...有37CM和30CM....其他BELOW 30CM....都唔錯O家喇!



今日曬得好厲害....返到屋企一定要做好多保養功夫....


但今日的過程雖然熱和曬,有點辛苦。但天氣咁好,當然要把握時機盡情咁玩啦!


最開心就係中到隻37,可以係我紀錄表上創新記錄。開心開心....


今晚要有足夠的休息,因為聽日會再去BOAT GAME,今次的戰友係餌木會的師傅們。


4 則留言:

  1. 恭喜女孩!!睇黎你真係一日比一日釣得叻喎!!!
    [版主回覆11/18/2008 00:23:00]你錯喇!李安立度師傅....
    我都係亂咁黎...同埋D大尾魷行衰運....
    我都未學到你O既一成啦!

    回覆刪除
  2. 真係恭喜晒,毒癮..笨唔係日漸加深...係秒秒加深。
    症狀: 都未完成呢一次釣遊,就計劃緊下次去邊到。
    [版主回覆11/18/2008 00:22:00]哈哈..你講中哂D症狀喇!
    過往的一個月,個個WEEKEND都一早籌備左FIT魷活動...
    宜家要休魚三個星期後再玩喇~~~

    回覆刪除
  3. 琦琦,我對妳簡直係十級佩服﹗﹗
    [版主回覆11/18/2008 00:04:00]哈....你去唔去玩呀?!
    有帥哥教你O家~~~哈哈~~~

    回覆刪除
  4. 係三十七CM呀! 真係太好啦!
    [版主回覆11/23/2008 23:21:00]哈...我都唔知點解會釣到...
    但真係大開眼界...原來可以有D好似怪物O既大尾魷...
    BIG FIN SQUID原來真係咁BIG O家

    回覆刪除