2008年11月16日 星期日

開心BOAT GAME釣魚加釣大尾魷遊樂團PARTA

二零零八年十一月十五日星期六,晴,我和大王又出動去釣魷喇!


今次又係上次O既陣容,有發記、達達、大甘、大王的同事andy、大王和我。艇家當然係我o既至愛樹生叔叔啦!有樹生叔叔係度,人都開心d啦!懷住開心的心情去釣魷,就梗係會得心應手一d啦!哈哈


我地係三門仔碼頭上船。好掛住樹生叔叔喇!



達達和藍藍的天....第一次出快艇係咁好天...藍天與白雲...愛死了這種天氣~~~



大甘坐係我地後面....佢包到好似隻企鵝仔咁....哈



大王....唔好咁cool啦!開心d~~~



達達好攪笑。去到南油三日兩夜都係度訓覺,竿都未開過。連宜家出艇都係度訓....


仲訓得咁攪笑....我當然又要捕捉呢個畫面啦!



近距離在藍天底下看城繩網陣


又係44號水警船



離開了繩網陣和水警基地



赤洲...赤紅色的石



達達的魚獲....唔錯喎!



我的其中一隻ok size的魷~~~有30cm.....好肥美...好開心!


今次raycal同bb攪o既功勞~~~叻叻!



大甘與我的尾魷



有幾長?!30cm.....good~~~



發記、大王和樹生叔叔繼續努力...奸爸爹!



對我黎講係一個好釣場....



大甘艇家先生~~



我鍾意呢d好似豆腐花的雲....



(待續)


2 則留言:

  1. 大尾魷 , 我開始聽到都有丁點兒驚啦 我近排已吃了數隻呢 我驚.... 超標啦.

    回覆刪除
  2. 哈..唔駛驚O家...釣到可以唔攞走,唔攞走就可以唔食啦!

    回覆刪除