2008年11月20日 星期四

2008年11月16日 最好玩的一次BOAT GAME大尾魷 PART A

上星期六和大王的朋友去完BOAT GAME後,星期日又急不及待與餌木會的師傅們出艇。我知道又要體力消耗,所以之前一晚好早訓,訓足八個鐘,所以先可以支持得到。我都覺得我同大王玩得太盡喇!哈哈~~~


八點幾已經係三門仔集合,好在爸爸駕車前往,否則又訓少左幾個字。


今日出艇共有六人: 小銘、小信、松田、謝老四、大王和我


大家一齊食個早餐先~~~


 



是日早餐~~味道唔錯~~~



上船喇!



林小信師兄好CUTE呀~~~~因為我話幫佢影張相放係友緣人~~~你好快D POST呢張相喇!肯定勁多人ADD你呀!(若果冇,我都假扮...)



架生....你睇今日幾好天?!仲晴過尋日呀!內灣好靜水~~~



小銘和小信師傅~~~~還有「阿信的餌木」...哈哈!



船尾大合照~~~



呢盒就係...「阿信的餌木」...哈哈!上過書O家~~~~



今次用新的DAIWA冰箱....大王還為我準備冰涷JELLY....好味道!我唯有比心機釣多幾隻魷



去到第一個位,松田先生已經上完一隻又上第二隻....上到我有D驚...


心諗...會唔會成個海O既大尾魷都比佢釣哂呢?!



好有信心的表情...哈哈...



OK SIZE喎!到現時為止我都仲未釣到...但各位師傅已經不斷上魷....



好明顯小信師傅中左魷啦! (羡慕中....)



謝老四都有中呀!



好攪笑...上魷時唔覺意比隻魷黏住左艇邊....唔黏都冇事,一黏就唔肯放之餘仲噴墨...


魷魷唔乖呀!



松田師傅當日已經好不幸被魷射左三次。我之前都係見小信師傅件衫噴到好似水墨畫咁,從未見過下面咁樣.....黑色眼淚......



正面好似....哈哈....SPIDERMAN入面O既小丑...似唔似呢?!



真係佩服小信和小銘可以站艇尾FIT....比著我,若果戴住救生衣,應該睇到乜野叫自動膨脹喇!



好開心可以影到呢張相~~~~可以見到大尾魷的爆炸力~~~I LIKE IT~~


好彩唔係墨咋....唔係我部相機要報銷~~~



剛比魷射完應該影返張相留念~~~~可以見到手上呢隻魷有幾唔乖



(還有很多相片分享....待續)


5 則留言:

  1. 呢日真係好好玩呀!!!呢個直頭係AA+級嘅釣場!
    期待你嘅PART B!!
    [版主回覆11/22/2008 23:10:00]無錯.....我係呢個位釣唔多,但見到你地密密上都知道乜野叫AA+釣場

    回覆刪除
  2. 我都覺得好好玩呀~~~~
    [版主回覆11/22/2008 23:11:00]係呀~~~幾時又去呀?!
    快d安排下啦!不過要冇咁大湧先出到呢d位

    回覆刪除
  3. 你哋少咗去釣魚咁喎
    [版主回覆11/22/2008 23:12:00]哈...最近的而且確係少左釣魚.....因為專一玩住一樣先
     

    回覆刪除
  4. 女王~爆完一次又一次,好玩都係咁話喇!!
    [版主回覆11/22/2008 23:13:00]多謝松田先生第一次光臨~~~
    哈哈.....爆墨係其他旁觀者和你本人的一種娛樂呢~~~

    回覆刪除
  5. 真係 ...d 相仲精彩。
    [版主回覆11/22/2008 23:14:00]真係好精彩....幾時又一齊玩?!
    我仲有part b和part c未出..請密切留意

    回覆刪除