2008年9月9日 星期二

九龍城的「清真牛肉館」

前幾日與同事們放工搭的士去九龍城食平時排長龍的「清真牛肉館」。


每次經過這裡也是很多人。唯有快快放工搭的士去到門口,省卻等車和步行的時間,盡量在七點前到達而又人齊就可以快一點入內。


我地六點九左右到達,一去到因為齊人,所以即刻有得入。


入到去,我地四個人,原來得兩個位。佢地睇黎叫我地入去企係度,迫另外兩位食客走,就可以比到四個位我地。


有個侍應問o個兩位食客仲有乜野未黎。人地話牛肉餅未黎。個侍應就語氣唔係咁好咁話之前都冇落單。食客同侍應大家各執一詞。人地可能一場黎食牛肉餅又食唔到,仲要鬧走左個客。唉...呢d服務態度.....


呢兩位食客不歡咁走左,我地先有位坐。(好心啦!之前冇位就唔好叫我地入去啦!)


我地睇睇個餐牌叫左六樣野。


下面兩個餐牌係「清真推介」。我們叫了三絲拉皮、清真牛肉餅和牛肉水餃。



另外叫了咖喱羊腩。



咖喱羊腩$55



牛肉水餃(8只)



奶油津白...好奶油呀...不過應該好肥....



成台都係野....好飽呀...



麻醬雞冷盤....好味道~~



三絲拉皮($55),都係上海o既雞絲粉皮好食d...



馳名的清真牛肉餅...$20一份有兩件,入面又真係有豐富的牛肉汁...唔錯...



你睇?!我唔食得牛肉都要試下.....



每人食左$68....食到好飽.....


食物質素都唔錯,只係服務態度唔係咁好...同埋好似催你走咁....你食完都唔駛旨意可以坐係度,因為佢地一定諗方法迫你走。


個度冷氣好涷。未去過一間食店d冷氣可以涷到覺得自己好似入左涷櫃個冰格入面,涷到你唔想再逗留係入面咁....真係一d都唔誇張...呢樣可能係催你走的一種方法。


2 則留言:

  1. 睇吓panda爸有冇興趣走去食先
    [版主回覆09/10/2008 17:53:00]去試下啦!不過個度都幾迫...真係要快食快走...唔係就會比人趕走

    回覆刪除
  2. FANNY 我好鐘意化妝及旅行2008年9月10日 凌晨2:47

    好慘佢打比我唔成團..因airline...問題
    叫我轉4天, 我想問你地4天有冇去保和島呀???
    仲有4天仲貴要3099傻傻地的
     
    [版主回覆09/10/2008 17:53:00]咁慘呀.....其實平日宿霧唔係太多人去,所以真係有機會成唔到團o家....
    我都係四天團,因為去到好多自由時間,所以我有一日係去保和島o家...即日來回....但若果跟團,佢會睇下成團日夠唔夠10個人先去o家....除非你個團本身有去保和島...

    回覆刪除