2008年9月27日 星期六

一隻大尾魷@高流灣

繼上星期艇釣釣得幾隻大尾魷後,突然間好似釣上癮,所以今日我和吞拿大王去高流灣玩下。


我們駕車入北潭涌,再乘94巴士入黃石碼頭。


等十二點半翠華船,$12入高流灣。大家記住不要搭碼頭的艇仔,那些大叔食水好深,開價貴到不合理。若果等得就不要搭喇!


我們等十二點半船時拍下照消磨時間~~~


吞拿大王把弄一下新買的MAJOR CRAFT FIT 魷竿。好輕身...現在才知甚麼叫FIT魷竿...



吞拿大王叫我著的魷魚衫。ROCK ON...WE FIND AN ENEMY APPROACH IT FROM THE BACK QUIETLY AND CAPTURE IT ABSOLUTELY!


每次著這件衫都會釣到魷魚...



上船喇~~~



姣蝦列陣



黃石至塔門票價星期六及日是$12。



吹吹海風



船長叔叔都要影...



就快到高流灣~~~



到喇~~~



開始FIT喇~~~新竿、BB攪和西瓜皮姣蝦。



中午時份不時落雨和出陽光。落了一雨後,第一下就FIT到隻大尾魷小姐。。。


好晶塋剔透~~和邪惡的眼神。。。



牠還未噴墨,所以我們要用毛巾包著。。。


 



吞拿大王~~繼續努力呀!唔好放棄呀!



之後有幾下都臨上水甩左...悶悶地就影下日落...好有feel



五點幾,有次收絲返黎的時候,發覺有隻勁大隻的大尾魷,應該差不多30CM長的魷追上水面。我放返枝竿落去釣,佢果然攬返我地蝦。但我當時太不冷靜,佢未攬實我就抽起,所以走甩左....


我地最後釣到六點零五分尾班船都釣唔返佢上黎...


唯有去到黃石碼頭釣多一陣...


唔見尾魷影,卻奇奇怪怪釣到下面呢隻野....好核突....



好想去艇釣大尾魷...


今日曬到好黑,要做返美白先~~~


成日都係曬黑完又去整返白...做人真係矛盾~~~


5 則留言:

  1. 你都幾鐘意outdoor活動架噃, 我就鐘意打麻雀啦
    [版主回覆09/28/2008 21:44:00]係呀!我鍾意OUTDOOR活動多過INDOOR...
    我唔識打麻雀,因為大王唔比我學,可能佢覺得我會爛賭唔理佢卦....哈哈...

    回覆刪除
  2. 哈~~~所以我而家都費事搞自己塊面喇~~
    由佢黑喇~~
    [版主回覆09/28/2008 21:46:00]哈...唔得O家....一白遮三醜呀!
    不過個個星期咁釣法,都好難去返白雪雪...

    回覆刪除
  3. 我諗住見 J哥去塔門有境, 想去fit下, 高流灣都好喎....
    哈, 到時去到黃石碼頭都唔知去邊便fit先 !!!
    [版主回覆10/08/2008 23:58:00]J哥你都識...你係咪都係釣魚人呀

    回覆刪除
  4. 哈... 唔好意思 !!! 忘了自我介紹 !!!
    係呀... 我係 魚釣人 .... 綽號叫 ~ 大貓 ~ 多多指教 !!! >^_^<
    [版主回覆10/11/2008 01:20:00]哈...我地係咪見過O家呢

    回覆刪除