2008年9月13日 星期六

2008 菲律賓宿霧CEBU四天之旅---DAY2 (PART D)

又繼續講返宿霧之旅第二天的行程。


我地係大富利渡假村玩左一陣就去餐廳度買雪糕食。


有好多味...



我地覺得下面呢隻芒果味雪糕好好味...其實嚴格黎講唔係雪糕而係雪芭..



後來我地好快就去到另一景點---結他廠。原來宿霧製的結他是出名的。


你睇後面個D結他的板



下面係製造結他的工場....每一負責一PART的工作。分工合作...


就係呢間結他廠喇!呢度好多蚊...我即刻要貼返兩張蚊貼...



妹妹扮彈大提琴....



細佬扮彈結他...我突然間覺得佢似民歌王子歐瑞強...哈哈



個度有棵大樹菠蘿樹....好大隻大樹菠蘿呀....



傍晚回到酒店沖涼和休息一下....


六點半左右就上車準備去食飯....食飯前,帶我地去便利店掃零食和飲品...


零食都幾平....幾蚊港紙一包...但我覺得香港買O既零食好食D....



之後就去生果街....有個仲大O既大樹菠蘿係地下...我諗我唔會拎得起呢隻野...



生果街其實只係一檔生果....主要賣芒果....排到好似好多咁...就好似下面咁...



排得好靚O既生果...



去完生果街之後,我地真係去食飯喇!呢間係晚飯的餐廳....



DRINKS LIST.....SHAKE都係十幾蚊杯....今次唔飲喇!因為領隊買左牛油果拎去呢間餐廳整牛油果SHAKE比我地一人一杯...



湯....其實呢餐叫做魚蝦蟹餐,我都唔係好食蝦同蟹,所以覺得呢餐唔係好O岩食...



都唔知點食好...所以最後我冇掂過呢碟


蝦...我都冇食過..



大餐...



蒸魚都OK啦!



呢杯就係一人一杯的牛油果SHAKE。雖然溜溜地,但個味道都幾FRESH同埋消暑一流。原來係用少少奶、糖水和牛油果製成的。



2 則留言:

  1. 做乜唔食蟹呀, 打包比我吖嘛, 我是蟹痴o黎架
    [版主回覆09/17/2008 23:04:00]哎吔....下次真係要打包比你喇!

    回覆刪除