2008年9月18日 星期四

2008 菲律賓宿霧CEBU四天之旅---DAY3 (PART A)

CEBU四天三夜之旅的第三日。今天,我們共十五人一起跟導遊去保和島。


其實我們這個團是沒有包括去保和島的,每天要自費HK$500,還要最少有10人先成行。我們去宿霧除了想感受陽光與海灘外,還想去感受下這個特別的島,因為我很想去看朱古力山。


幸好,最後有十五人參加,因為我們一家已經有七個人。


八點幾在酒店LOBBY集合便出發去碼頭。


我們搭的是九點三船。下面是船期表,其實一日都不是太多班次。



我們與將會乘搭的OCEAN JET合照...



差不多兩小時的船程。都幾悶幾辛苦...因為我個人比較沒有耐性。



好不容易等到十一點多便到達保和島。見到好藍的天,陽光普照,即刻心曠神怡。


去旅行要看到靚景,當然要晴天啦!這一刻我覺得曬黑也沒有所謂。


落船見到這一幕。我覺得船仔入面個小朋友好慘....



碼頭買TICKET的地方。



我們乘搭十五分鐘車程去到遊船河和自助午餐的地方。



船上的景色...涼風吹來都幾舒服...心曠神怡



自助午餐。食物味道普通啦!D野涷O既...所以我都唔係食左好多~~



串燒...若果熱就好食D~~~



我只食左咁多野...



以為隻船唔會郁...點知食左一陣...佢郁喇!個景色好靚...


我成日都以為呢D景要去都歐洲先見到....原來係宿霧都可以見到...



船上還有叔叔彈琴唱歌。讓我們可以更加歡愉的投入這個景色入面。佢都NICE



我地仲影大合照



美景...望到呢個景已經好RELAX。



行左一陣。我地落船去土人村。一入到去,佢地已經打鼓歡迎我地....大家影左張大合照...



小土人仔仔



土人爸爸好型....佢表演射箭....終於知道乜野叫一矢中的



我地一家人同土人一家人合照....土人爸爸好投入,係度扮射箭....



土人妹妹....



再黎一張土人妹妹



玩左一陣就上返船回程返去起點,離開土人村。



妹妹和爸爸合照...



回程喇!有D唔捨得....



(待續)


1 則留言:

  1. D食物真係麻麻地咁
    [版主回覆09/20/2008 12:02:00]哈哈..係呀...
    我覺得係全團最差的一餐...

    回覆刪除