2008年6月1日 星期日

九流服務的觀塘「椰林閣」

好耐冇寫過鬧爆你環節,原因係要一氣呵成寫埋日本之旅的blog先。


今次鬧爆你的對像係觀塘的「椰林閣」。


其實每次去不同區域的椰林閣都有不好的經歷,但今次的經歷我相信是大部份人也曾經遇過,而且是令人氣憤的。


話說早於一個月前,同事們提議去對面觀塘裕民中心的「椰林閣」食lunch。


好快我地四個就有位入去坐。我們已經心知呢間椰林閣的服務有返咁上下,所以嗌餐o既時候已經嗌埋餐茶,等佢一次過上完餐就上餐茶。點知...


大家o既餐黎左,食緊o既時候餐茶都仲未黎。我地好自然就係叫人跟進。點知,每一次揮手叫侍應,每個侍應都有同一個特質就係突然又盲又聾,突然變成有滿有缺陷的人,對我們視而不見,充耳不聞。


呢個情況唔只發生一次,而係有差唔多十幾廿次。


試過有一兩個有理我地o既侍應話會幫我地跟進,口就話同你跟,真係跟你條命。


冇一個跟進過。最嬲就係佢地個個扮盲扮聾,有問題就唔好出黎做侍應啦!


著黑衫懶係叫做高級d個d都係廢o家!應該話係仲廢!


呢d咁o既服務態度真係好唔得!


我地足足重覆揮手叫人呢個動作已經十幾次。我地已經忍無可忍...最後有個侍應應該係廚房搵唔到我地張單,所以再黎落過單。頂...跟本佢地一早已經混亂到唔見左張單,浪費我地咁多時間。


最後我們在食完個餐之後的半個鐘之後先見到杯餐飲的出現。


佢地漏單可以原諒,但每個侍應都好似未訓醒,又好似唔想做的態度真係唔鬧爆你唔得。


仲有就係食左$119,我比左$120,我唔明點解連$1都唔找。我點解要比$1,我覺得佢地咁o既態度,冇可能有人會願意比services charge囉!再加上,邊度有話$1就唔駛找呀!若果你間咁o既餐廳有咁o既規矩咪寫張紙貼出黎囉!


總括黎講,請大家不要去觀塘的「椰林閣」.....我以後也不會再踏足「椰林閣」這些九流餐廳一步!


3 則留言:

  1. 難得你唔X班廢柴, 係我就一早大大聲省成班廢柴, 省到全間鋪D客都清楚聽到. . 之前我去一間頗有名的上海食市食晚飯, 個SUPER係我面前收另一張檯的碟, 第一次我忍佢, 第二次就冇面俾. 一句 "你可唔可以唔好隻手跨過我面前收另一張檯的東西, 好冇禮貌喎" 就車埋去, 冇面俾. 
    [版主回覆06/07/2008 09:46:00]其實真係有好多食肆o既服務都唔好...
    應該調轉返黎諗,有幾多鋪頭o既services係好o既呢...有種賓至如歸的感覺呢...宜家好難搵到喇!

    回覆刪除
  2. 大埔個間都係麻麻地. 佢2父子試過叫d set dinner都係落到錯哂單, 粉嶺個間, 都是一般service 啦, 只不過諗唔到有乜好地方食飯, 先至想起佢咋.
    太子個間, 在我公司附近, 通病就是d飲品, 都是要三催四請, 跟幾次, 先至有得飲, 所以我們都係早d叫飲品的, 預時間比自己摧佢地.
    [版主回覆06/07/2008 09:49:00]大埔個間我都去過。好似你咁講,又係落錯單。
    落錯單我可以原諒,但三催四請,而且個個好似未訓醒又唔跟就真係好嬲....
    點都好啦!從此以後唔會再去。唔會再比機會佢!

    回覆刪除
  3. 大埔果間勁難食啊 
    [版主回覆11/25/2008 00:22:00]我發誓唔會去椰林閣..
    呢間係一間不知所謂的餐廳

    回覆刪除