2008年6月13日 星期五

澳門威尼斯人酒店(Venetian Hotel Macau)

其實今年四月已經去過澳門威尼斯人酒店Venetian Hotel,因為妹妹有員工優惠,當然要享用一下啦!

只需六百多元就可訂到royal king room,一張大床。若果是貝麗房就會有兩張單人床。

好幸運,一到三點check in時間已經即刻好快辦理好手續上房喇!

一入到去....「嘩...嘩....嘩...」嘩聲四起。大家好像沒有見到如此「大」場面。

好大的床呀!還好舒服呢!見到即刻覺得好relax,想訓一個好覺。




一邊的廳。一進房的左邊就是大洗手間。再直入就是床和大電視。




是不是很大很寬敞呢!




衣櫃...應有盡有...




偏廳都好大好舒服....有大張圓枱...可以嘆茶傾計...後面個櫃仔入面有電視和雪櫃...




工作桌。有電話和集fax、scan和print功能的printer。




在床上看電視很嘆...




同妹妹合照先...




偏廳都好大,又有另一部大電視和梳化...




感覺好像回到家一樣




還有雜誌看呢!




好鍾意影床,因為覺得望見已經好舒服...




washroom好大...日用品齊備。




有企缸和浴缸。




爬了入浴缸...




梳妝台,可以慢慢扮靚靚。




洗手盆都有兩個。可以同時間有幾個人在洗手間都得。




真的很大...




我們五個人合照....在威尼斯人酒店到此一遊。




這間酒店真的很舒服。不過有件事幾攪笑。

話說我在床上躺著看電視,突然間有鎖匙開我們房門聲。當時我很驚,以為有人去隔離房開錯門,點知後來我發覺有點不起勁,因為聽到聲是已經開了我們房門。

當然走去看,原來是員工派天氣咭。我心想,他們看不到房內正有人嗎?!怎樣也好也要按門鐘而不是闖進來。

除了這樣,我也很滿意這裡的服務。

最好就是一落樓就可以去food court用膳和賭錢,真的很方便。

下次也會再來。

8 則留言:

  1. 嘩, SWEET SWEET 啦
    [版主回覆06/16/2008 23:01:00]哈哈...都幾sweet啦!

    回覆刪除
  2. wow, it's look nice...
    [版主回覆06/16/2008 23:01:00]yes...it's nice and comfortable~~~

    回覆刪除
  3. 嘩,威尼斯人真係好靚,我都想去呀,實好貴啦﹗﹗
    琦琦,你係咪有折頭呀﹖

    回覆刪除
  4. 我都住過,間隔一樣. 唔使錢(因為D客請)

    回覆刪除
  5. 嘩!!真係好靚好舒服喎~~

    回覆刪除

  6. 請問這張是否梳化床呀?  這間皇室房的大床可否訓3大, 1小呀?
    [版主回覆09/27/2010 22:30:00]係張係梳化黎O家...都可以訓O既...
    大床我諗勉強可以訓3大1小啦...不過都幾迫...

    回覆刪除
  7. 多謝你的回覆.

    回覆刪除
  8. 我也是威尼斯人的員工!可以問你們ㄑ哪裡訂員工飯店的!???
    [版主回覆11/04/2012 16:04:14]我屋企人之前係VENETIAN做,佢THROUGH公司BOOK的..

    回覆刪除