2008年6月27日 星期五

深圳友誼城「領鮮環球美食自助餐」

朋友介紹下去了深圳友誼城百貨內的「領鮮環球美食自助餐」。這店聽聞屬是稻香集團其下。


我們一行四人在羅湖火車站一出自己行過去,大約要廿分鐘(若果識行的話...哈哈...)


在這裡乘lift上去六樓就是了~~


 



一出lift就見到正門入口。門口望入去間局都不錯。這裡的服務員好明顯有培訓過。



價錢牌~~~我們是星期六去食午市,即是$108,不用加一。


入面真的有很多不同各國美食。自助餐應該有的都有得食。



日式就有刺身。但儲存方法有些問題,我就建議唔好食喇!



鹽燒秋刀魚、燒味和中式食品。



每人會有一個金幣去叫限量品。



今天就是選以下其中一樣。我要了艷紅燕窩盅。



就是鮮蕃茄內有燕窩和芒果茸。



燒生蠔...熱騰騰...好正~~~



名副其實的炒魷魚...即炒...所以又係唔錯。



下面的是冬蔭公湯



金幣另一款叫「鮑羅萬有」,即係幾款不同的鮑魚小食。



蒙牛牛奶雪糕...



又係即時炒...唔錯



環境方面..



一台都係食物...



仲有飽飽....



我食少少野就飽,都唔係幾適合去自助餐。


大家若果想試下深圳的自助餐就可以試試....


地址:

深圳市羅湖區友誼路友誼城B6


營業時間: 上午11:30–凌晨12:00


電話:8220 2822


傳真:8222 3464


3 則留言:

  1. hello~唔好意思我想問一下如果一出羅湖關口要行過去呢間野難唔難行架?因為本人打算今個星期去呢一間試下buffet?!thnaks for your help!
    [版主回覆08/05/2008 14:03:00]其實唔太難去,你可以問下人...
    我就行左廿分鐘左右

    回覆刪除
  2. 我都有去食過....都唔錯!

    回覆刪除
  3. xyz 資訊工坊 , xyz 資訊合輯中心 , xyz 軟體王 , xyz 軟體補給站 , xyz 軟體之家 , xyz 軟體

    回覆刪除