2008年6月22日 星期日

六月九日 西貢浪茄船河爆釣大尾魷日

日期:六月九日 星期一端午節補假


今天跟吞拿大王出海遊船河。我想坐遊艇出海好耐喇!終於可以去得成。


今次係跟埋「魚釣人」的人一齊出去。咁多幾好吖!呢d活動係要一大班人先可以成行,咁樣參加先至去得成!


幸好,連日來的大雨終於為我們而停下來。


六點九起身(返工都冇咁早...),七點多去到馬鞍山和吞拿大王在老地方食過早餐後就乘299入西貢。


九點多就上船喇!心情好興奮...我一早食左日本買返黎倒轉個人廿四個小時都唔會暈o既暈浪丸,所以唔駛驚會暈船浪。


出發喇!離開西貢碼頭...



遊艇後面有架駁艇,方便接載我們到沙灘、玩水上活動或去釣點。



吞拿大王、南油水佬和wyman



我幫吞拿大王拍了一張好型o既相....碧海藍天吹著海風,人生一大樂事。



船頭合照....好舒服呀!



真係心曠神怡呀!拋開一切煩惱,身心都得到relax~~~



旁邊有架遊艇行過。船上的人也很興奮呢!



藍藍的天....



藍天碧海連於一起...



經過了差不多兩小時的船程,我們到達了浪茄灣。好靚呀!呢度好似仲未受到污染...沙灘那邊水清沙幼...我們在船上釣魚和吃午餐....


食物味道都唔錯。有蟹粥、炒烏冬、丸丸、腸腸和三文治等等...



我們乘駁艇去了近島邊fit魷,因為係船上無收獲。



哈哈....我竟然係第一個中魷的人。釣到兩條魷仔....因為要留比吞拿大王下星期出南油做餌,唔係我已經放走佢地喇!



後來遊艇轉位,轉去之前係駁艇魷到魷的位置附近。呢度應該係好多魷魚的棲身地。我今日又好好手氣,釣到好多條。多次feel到大尾魷攬姣蝦的感覺,我當然靜觀奇變先攪佢上黎啦!有幾條係就快上水的一剎那走甩左!有幾條就太細條,所以放生左!


今次的經歷好開心好難忘,同埋未諗過可以在我這個對fit魷一無所知的女子身上釣到咁多大尾魷。



累透了!差不多四點就回程了!返到去西貢碼頭都已經六點。



爆釣大尾魷日就這樣完結了~~~~~


6 則留言:

  1.                 
                                             俾個皇牌你。
                                      開心吓!!
                            請你看看我站及 留下 回應。
                  睇完,請訂閱噃!
          又可把我站加入你的Blog友裹。

    回覆刪除
  2. hello~~謝謝來訪呢!
    請問你手上的那條是什麼東東?
    [版主回覆06/28/2008 09:47:00]個條叫「大尾魷」係魷會o既一種...
    刺身或者灼熟黎食都好好味

    回覆刪除
  3. 都係妳好d,無學到果個衰人咁,放左人地張(貓)相上來
    [版主回覆07/05/2008 01:02:00]哈哈....衰野梗係留比第二個做啦

    回覆刪除
  4.                                     真的是你釣嗎
                          好小好似你啲咁得意嘅女仔仲意fishing
                                       你是魚釣人嘅member?
    [版主回覆12/18/2008 00:45:00]哈哈....真係我釣O家....不過係D大尾魷行衰運咋....
    當你第一次釣到,你就會愛上左呢個活動...
    我不是魚釣人會員,不過參加佢地D活動出去玩下...因為我鍾意遊艇遊船河

    回覆刪除
  5. 大尾魷易釣
    我淨係識釣魚咋
    聽你咁講有啲想轉行添
    你唔驚啲墨Dirty
    [版主回覆12/18/2008 21:26:00]哈.....嘖墨係增加釣大尾魷o既樂趣...
    見到人噴同自己避唔到d墨被噴都好好笑o家

    回覆刪除
  6. 啲墨洗唔洗到
    可唔可以用黎點墨寫習字嫁

    回覆刪除