2007年9月14日 星期五

平食和牛--- Pepper Lunch

是不是很吸引呢!之前見有網友介紹去到涉谷可以試下PEPPER LUNCH。


聽說在旺角朗豪坊也開了一間,但卻未試過。我相信日本食應該會地道得多。


PEPPER LUNCH屬日本快餐店。有自助售賣機買食物~~


在這裡遇到一位香港人,原來他今次來一個月才回港。真的羡慕可以在日本逗留那麼長時間...


我第一眼望到這份餐都呆了,怎樣可以有那麼大份的餐,而價錢只需八百多yen,即是五十多元港紙。


幾粒和牛,千萬不要弄得太熟,輕微燒一燒便可,這樣才保持肉質鮮嫩有口感。吃過你會知道甚麼叫和牛,所以...真的幻想不到一級和牛的味道是怎樣。



有不同的餐選擇。另一個餐就是整塊牛扒。論口感,我比較喜歡粒粒牛肉多一點~~


PEPPER LUNCH日本網址:


http://www.pepperlunch.com/


3 則留言:

  1. 我將会去日本所以睇左好多書都有介紹perpper lunch之後就發現最近HK都開咗一間在郎豪坊4/F。

    回覆刪除
  2. 係呀...我都聽過朗豪坊開左...不過聽人講話冇咁好食...下次我都去試下返黎報告下先

    回覆刪除
  3. 去日本的pepper lunch可以食到比較高級的和牛嗎?(如果$250樓下可接受^_^)
    因其他網友介紹的要成$400一個人,仲有六歌仙仲貴 >_<
    [版主回覆05/27/2008 23:53:00]其實pepper lunch d和牛一定唔係好高級,因為價錢都幾平。幾百yen已經有交易。
    我覺得和牛一分錢一分貨,貴d就一係環境好d....又可以任食...值唔值得就見仁見智..

    回覆刪除