2007年9月8日 星期六

8月31日-9月2日 肥仔南海油田第二擊

肥仔成日叫我同佢一齊去南油釣魚,但我也不去。我覺得對我來說這三日兩夜的煎熬是非常辛苦的。

而且,我是一個怕死的人。我成日覺得跌落海就冇人救到我。一跌就跌落幾百尺水底比幾十斤o既魚食左。唔係我係我過份幻想呢....

所以肥仔都去第二次喇~~~我仲係未動心想去一次。

以下係分享肥仔係8月31日至9月2日的南油之旅給大家看看...

8月31日晚八點多在鯉魚門三家村碼頭上船出發~~~set定好杆,打點好一切就訓喇~~~~

下面係訓醒之後,遙望遠處的鑽油台。天氣好好,風和日麗。

晚餐~~~

鑽油台就在前面。好宏偉呀!聽說晚上要在這些鑽油台下摶粗野!


呢條係雞魚

都好大條o家!

tuna大王又再一次上到黃鰭tuna...around6斤半...


近距離的鑽油台

九月二日的日出~~~~

午餐...有咸蛋蒸肉餅、 蒸池魚仔、炒菜和午餐肉等..

肥仔(又名tuna大王)再一次得償所願釣得黃鰭吞拿。

好長的海狼呀!


魚穫大合照

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

非一般的紅鮪刺身

新魚的吞拿刺身...正!仲有吞拿魚腩...好似日本食o個d~~~~~好想再食....所以我好支持肥仔密密去~~~

 


2 則留言:

  1. HI,你就好啦,我好耐沒出南油啦,黃鰭引死我 GOOD JOB!!!

    回覆刪除
  2. 我都好想去.比心機搵銀兩先

    回覆刪除