2007年9月30日 星期日

上白泥農莊釣魚場


今日試新場去了上白泥農莊釣魚場。

價錢$70任釣,$110包2斤魚。

這個場由兩個塘組成,每一個釣魚位置也由木台組成。大量太陽傘和撈箕供應。不遠處也有洗手間和淡水洗手。晚上還有射燈。整體上設施也OK。

基本上,進場就收錢,這個場大部份客人也不拿魚走,所以負責人也只收$70。我說了會拿兩斤魚,她也好像沒有水消化我這句說話就收我$70。

有大量大釣魚,旁邊還有人包場進行釣魚比賽。環境算是不錯。

可能大部份人也不攞魚走,所以魚可以長大,平均的SIZE也幾大~~~

環境算是不錯~~~


今日真係爆釣黃立倉。老友記魚場的黃立倉幾精口,所以比較難釣。不過,這裡就好易釣。

下面是好大餅O既黃立倉~~~

我諗大約3-4斤的牙點~~~玩到手軟


又係好大條O既紅鮪師兄~~~

第一次釣到鱸魚,都有約三斤。

始終是流浮山。日落也特別醉人~~~~~

總括來說,可能今日的魚較開口,所以大家都過足手癮。不過隨了釣到黃立倉、盲嘈、紅鮪和鱸魚以外就沒有見過其他魚種。

這裡那麼多人,再加上大部份人都唔攞魚走,每人收$70都幾好賺。

不過我個人就覺得這裡的負責人都幾串,再加上釣來釣去都係釣個D魚,所以下次會唔會再黎都會諗過下。


4 則留言:

  1. 其實你都好叻喎~~ 成日去都釣到~~~

    回覆刪除
  2. 可能我大部份都有魚運啦~~~ 不過有時黑起黎真係乜野都釣唔到o家

    回覆刪除
  3. 黑起上黎你都咪話唔驚......我咪過一日用一口餌o也......... 原隻上原隻落呀~

    回覆刪除
  4. 我都試過一雙蝦釣足一日

    回覆刪除